Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra og enkel App som er enkel å forstå. Raske tilbakemeldinger og dyktige kundebehandlere.
Hei Bjørn, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du synes appen vår er enkel å bruke, og at du opplever raske svar og god hjelp fra kundebehandlerne våre. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, så slike ord betyr mye for oss. Ha en super dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Har alltid fått god hjelp i alle saker, og takker.
Hei Tom, Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du alltid har fått god hjelp hos oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele opplevelsen din – det gir oss motivasjon til å fortsette å være på vårt beste for deg og andre kunder. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og greit behandla. Fekk raskt svar med tiltak og forslag til utbedring.
Hei Odd, Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, greit og med raske svar. Godt å høre at du fikk tydelige forslag til utbedring. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
God kommunikasjon med Gjensidige og verksted. Greit oppgjør.
Hei Sølvi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! God kommunikasjon og et greit oppgjør er viktig for oss, og det er flott at du opplevde samarbeidet med både oss og verkstedet som positivt. Takk for at du deler opplevelsen din – det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Bra hjälp och snabbt genomfört och fick hjälp av en kunnig person
Hei Juha, Så godt å høre at du fikk rask og god hjelp med bilbatteriet! Det er viktig for oss at du møter folk med kunnskap og engasjement når du trenger det. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg opplever at Gjensidige er imøtekommende og viser innsikt og empati i en ofte stresset situasjon. Derfor anbefaler jeg Gjensidige til andre jeg kjenner!
Hei Asbjørn, Tusen takk for en varm og tillitsfull tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som imøtekommende og at vi møter deg med innsikt og empati, spesielt når situasjonen er stressende. At du anbefaler oss videre til andre, er det beste skussmålet vi kan få. Vi lover å fortsette å være til stede for deg og de du bryr deg om. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg har vært fornøyd med dere, både med vann skaden og med bilen, alt har gått så greit, har heldigvis ikke hatt så mange skader, dere har vært alletiders med meg, vennligst Helen
Hei Helen, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, trygt og greit, enten det gjelder vannskade eller bil. Vi er glade for at du har hatt få skader, og at du har følt deg godt ivaretatt når du har trengt oss. Tusen takk for de fine ordene – de betyr mye for oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian