If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Setter opp prisen selv uten skader. Når skade oppstår ved SUPER DEKNING. Får man ingen ting. Ikke hjelp, bare mange unnskyldninger for å unngå skade hjelp, som man ikke kan vite uten å være fagperson. Dyrt og dårlig. Styr unna !
Har hatt 2 uhell der jeg måtte bruke skadeforsikring. Her var det veldig bra kundeservice og raskt og enkelt og få erstatning for skade. Veldig fornøyd. Minus er dyr dyreforsikring.
gode avtaler og dekker mye andre ikke dekker, strålende fornøyd med IF
Styr unna dyre og ikke noe bedre enn andre ringer og tilbyr 30% rabatt via sentrale avtaler men er faktisk dyrere en hva jeg har nå
Har vært svært godt fornøyd kunde i mange år, men nå kommet plutselig en uventet økning på 20% i min premie, (samlet for 8 forsikringer) enkeltobjekt øket opptil 70%, uten noen skade eller andre endringer fra min side. En slik økning for en langvarig (Skadefri over 10 år) og forholdsvis stor avtale er ubegripelig når det heller ikke er noen forklaring fra selskapet. Så må da vurdere andre tilbydere.
Man tror man har en forsikring som avtalt, men det viser seg at den er blitt slettet. Forferdelig å tenke på at man ikke er blitt informert. Hadde man skadet seg så ville det vært en tragedie. Styr unna if.
God erfaring, men har ikke hatt noen skade i forsikringsperioden så kjenner ikke til hvordan det ville vært.
opplyse feil pris på tilbud - realitet er 30% høyere.....
Har opplevd god service. Prisene kunne muligens vært litt rimeligere når man samler flere forsikringer på samme sted
Skadebehandling er bra - kan bli bedre på pris samt på vilkår.
Skade oppstått som ikke med hundre prosent sikkerhet kan innkreves tilbake blir ikke erstattet. Alle selskaper er svindel.
De er dyre. Men veldig bra kundeservice.. Har hadd IF i mange år, men da jeg skulle forsikre mc ble det utrolig dyrt!
Veldig god service. Ordner opp når det er behov. Noe dyrt ?
Kunde Service er forferdelig. Når du kommer på skadde beregnet er helt lurering.
God kundeservice,. Føler meg godt ivaretatt. Har aldri hatt problemer, enten det er snakk om skadeoppgjør eller andre henvendelser. Meget fornøyd.
Helseforsikringen min har hatt en 40% økning i forsikringspremie på et år. Begrunnes med at det er en populær forsikring mange benytter seg av. Jeg er fortsatt i tyveårene og forsikringen er verken benyttet mye eller utover det den er ment til. Forsikringspapirene begrunner prisendring med at "De ser en trend med økning i antall skader, og må derfor øke premien for enkelte kunder, men ettersom jeg har få skader er økning i pris er mindre enn det som er gjennomsnittlig". Dette skrivet legges ved hvert år, prisøkning er fortsatt på over 40 prosent. Hinsides og urimelig. Jeg har nå tre ganger fått tilbakemelding på telefon at "de må undersøke hva som har skjedd her". Jeg har fått en muntlig beskjed om at prisendring er riktig, men jeg venter fortsatt på en klar skriftlig begrunnelse.