JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har egentlig ikke annet en positiv tilbakemelding på dette forsikringsselskapet.
Tegnet forsikring for flere tusen kroner for å sikre en lengre reise. Fikk skade på en gjenstand og da jeg meldte skaden ble den betraktet som hendlig uhell og ble ikke dekket dersom jeg ikke hadde en ekstra forsikring som jeg aldri var blitt gjort oppmerksom på. Europeiske dekker slike ting i sin forsikring uten at det må tegnes noe mer. Utrolig kjipt og dårlig informasjon fra selskapet. Billig forsikring, men dyr dersom du tror du får dekket skader.
Billig, men når skaden faktisk skjer informerer de om at det trengs en ekstra forsikring. Denne ekstra forsikring informeres ikke om noen steder, før det er for sent. Etter min mening ren svindel. Frekk og elendig kundeservice i tillegg.
Hadde en gunstig avtale med Jbf. Ble dessverre kastet ut av selskapet etter at vi ikke lenger hadde tilknytning til Jernbaneverket.
Bra service og god kundebehandling. Men når alle forsikringer samles, så kunne de vært litt billigere. Og at de kun har innbetaling kvartalsvis hjelper ikke det på økonomien.
Rimelig og Ok priser, spesielt på bilforsikring, men lite imøtekommenhet på å tilby månedsfakturering etter årevis med lovnader om nettopp dette, gjorde at jeg byttet
Nå.. 4 år etter brannen er huset mitt enda ikke ferdig. Ordet du søker etter en skade hos JBF er «Regulatorisk Arbitrasje».. de fleste er sjanseløse :)
Bare gode erfaringer kjappe svar ok priser. Helheten er fulltreff
Banken lever på 80 tallet. Hadde det ikke vært for billige forsikringer hadde vi flyttet hele vårt kundeforhold for lengst. Andre banker setter mye større pris på kunder med litt høyere årslønn.
Bra priser og bra produkt. Ikke mer ikke mindre...
Enkelt og greit, lite mas men litt uforutsigbare prisjusteringer uten og få beskjed om dette. Pris gått opp vesentlig siste 12 mnd.
Billig, flotte folk som jobber der. Hatt en skade, ingen problem der.
Har i utgangspunktet aldri hatt problemer med JBF men opplever at prisene stiger hvert år og er derfor ute å sjekker om det er noe å spare på å bytte selskap.
Hyggelige ansatte, god service, god hjelp når uhellet er ute.
Nå må JBF komme etter, og gi kundene sine muligheter til å betale hver mnd. Kvartalsvis er gått ut på dato. Ellers ganske fornøyd.
Får alltid godt hjelp hvis noe har skjedd. Ikke lang ventetid på telefon