Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Personlig kontakt. Jeg føler saksbehandleren står på min side. Det er også viktig at min kontakt er den samme, og ikke en ny person for hver gang jeg kontakter selskapet. I en personlig sak sak jeg hadde, følte jeg tydelig at saksbehandleren forsto min sak, og saken fikk dermed en god løsning. (For meg.)
God service av min kundekontakt og billigste pris av alle selskaper jeg var i kontakt med!
Nemibloggen står det mye fornuftig folk bør lese. Grei og rask kundebehandling.
Kan ikke være annet en fornøyd med dette byttet. Endte opp med bedre husforsikring, besparelse og en kunnskapsrik rådgiver. Har kontaktet rådgiver 2 ganger etter byttet da en av gangene var på lørdag i forbindelse med henting av ny bil hos forhandler. Svarte tlf og fikset erklæring på 1 minutt og jeg kunne kjøre hjem med det nye gliset. God service! Har dog ikke hatt skade så kan ikke utale meg om det annet enn at hyttenabo som anbefalte meg Nemi var fornøyd etter oppgjør i forbindelse med kaskoskade på båt etter storm.
Grei pris, men ikke fått prøvd hva de er gode for. Er i ferd med å skifte selskap da de ikke dekker skader på bil i Tyrkia.
Fikk samme dekning og sparte over 25% i året fra tidligere forsikring, ved å bytte til Nemi. Dette med kun to biler og et hus. Anbefales på det sterkeste!