Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare rot og tull hele tiden. Ingenting er på stell og det tar lang tid før mann hører noe om mann har søkt lån, forsikringer etc. Rett og slett elendig.
Vilkår i forsikringen har generelt vært dårlige sammenliknet med andre selskaper. Har brukt sparebank1 forsikring i mange år. En kjapp undersøkelse på internett gav generelt billigere forsikringer med bedre vilkår. Et tips er vel å sjekke slikt med jevne mellomrom.
Hadde en runde etter et lynnedslag. Ble behandlet som en svindler så fort de forstod at skaden var større enn egenandelen. Endte opp med en arrogant "saksbehandler" som skulle ha små ting som en switch til 200 kr til sjekk for å se om de kunne reparere den! Går i stor bue rundt det selskapet og er uaktuell i all fremtid!
Priser stiger for mye. Koster for mye, og prisene stiger litt for mye.
Jeg var med i en kjedekollisjon og var den bilen som var lengst fremme. Etter å ha sendt skademelding til dem så tok det nesten 3 måneder før jeg fikk svar. Etter jeg hadde levert bilen så fikk jeg telefon fra verksted om at det var noe problemer med forsikringen og dette måtte ordnes opp i før de kunne utlevere bilen. Tidligere har jeg brukt 3 timer på å få ordna opp i dette. Ringte dem for litt siden og de sa det er ikke noe i systemet. Det er et søppel selskap som jeg anbefaler alle å holde seg unna!
Fikk en pris, den var mere enn høy nok, de trakk enda mye mere enn avtalt og sier nå at de glemte å fortelle at det var mye dyrere. De har heller ikke notert ned km stand på bilen selv etter den har vært forsikret i flere mnd.
Jeg er låne kunde og har husforsikring her, vurderer å flytte over 2 biler og 2 scootere også. Ikke fordi de er aller billigst, men fordi jeg har opplevd god service, hyggelige kundebehandlere og raskt og greit skadeoppgjør i de tilfellene jeg har hatt behov for det gjennom 5 år.
Har "alt" i SPB1. Hadde inbrudd og skadeværk i koblingskum for vanntilførsel...Ja er vel ikke akkurat vanlig Greit oppgjør..sendte bare fakturaen til SPB1. Tilsvarende også ved lynnedslag. Noe dyre på bil (2 MB) Riseforsikringen var dårlig, men har dette gjennom jobben som er tilsvarende dårlig..
Meget fornøyd med både service og betingelser. Kan anbefales.
Elendig kundeoppfølging; i bestefall kort og mutt muntlig tilbakemelding. Ikke noe skriftlig eller info om eventuelle klagemuligheter etc. Vært kunde der i mange år uten å ha behov for deres hjelp. Når man tar kontakt for å be om råd / hjelp - er altså tilbakemeldingen svært slett. Anbefales ikke.
Fikk opplyst at våres reisegods som mobil og bærbar pc ikke ble dekket på dette. Sa da til kundebehandler i tlf at vi fikk dekket ødelagt elektronikk av frende da vi brukte de under en ferie og da svarte kundebehandler så flytt tilbake til frende da. Leser på regler og her står mobil og pc er dekket så skjønner ikke hvorfor di er så frekke i saken.
Etter jeg var på ferie og ble frastjålet mobil og kort ringte jeg sparebank1 som heldigvis hadde en internasjonal "nødlinje" som er åpen 24/7 og fikk sperret kortene mine samt meldt mobilen som stjålet. Når jeg var kommet hjem fra ferie forklarte jeg hva som hadde skjedd og det tok minst 2 minutter for meg å få tilsendt penger til ny mobil via sparebank1 forsikringsoppgjøret. Super kundeservice! Kunne ikke blitt mer fornøyd. Er medlem gjennom LO.
Intet dårlig å si om dem, hjelpsomme, lette å komme i kontakt med.
Det var langt i fra dyrt når vu byttet selskap men etter kort tid fordoblet prisen seg. Kort ventetid på å ringe kundeservice