Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeoppfølging; i bestefall kort og mutt muntlig tilbakemelding. Ikke noe skriftlig eller info om eventuelle klagemuligheter etc. Vært kunde der i mange år uten å ha behov for deres hjelp. Når man tar kontakt for å be om råd / hjelp - er altså tilbakemeldingen svært slett. Anbefales ikke.
Fikk opplyst at våres reisegods som mobil og bærbar pc ikke ble dekket på dette. Sa da til kundebehandler i tlf at vi fikk dekket ødelagt elektronikk av frende da vi brukte de under en ferie og da svarte kundebehandler så flytt tilbake til frende da. Leser på regler og her står mobil og pc er dekket så skjønner ikke hvorfor di er så frekke i saken.
Etter jeg var på ferie og ble frastjålet mobil og kort ringte jeg sparebank1 som heldigvis hadde en internasjonal "nødlinje" som er åpen 24/7 og fikk sperret kortene mine samt meldt mobilen som stjålet. Når jeg var kommet hjem fra ferie forklarte jeg hva som hadde skjedd og det tok minst 2 minutter for meg å få tilsendt penger til ny mobil via sparebank1 forsikringsoppgjøret. Super kundeservice! Kunne ikke blitt mer fornøyd. Er medlem gjennom LO.
Intet dårlig å si om dem, hjelpsomme, lette å komme i kontakt med.
Det var langt i fra dyrt når vu byttet selskap men etter kort tid fordoblet prisen seg. Kort ventetid på å ringe kundeservice
De er dyre og er ikke interressert i å forhandle om billigere forsikringer selv om man har har vært total kunde i 20 pluss år