Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi tegnet bilforsikring gjennom LO favør (Fremtind forsikring) hos SR-Bank. Fikk på forhånd avklart at vi kvalifiserte for 80% bonus. Dette trakk de tilbake i ettertid uten å gi oss beskjed, og de månedlige fakturaene var alltid på forskjellige priser (varierte med flere hundrelapper) fant vi ut etter en gjennomgang. De klarte ikke å gi oss et svar på hvorfor det varierte slik. Etter at de trakk vurderingen av 80% bonus, satte de også prisen på forsikringen opp. Det verste var da kundeservicemedarbeideren ikke trodde på at forsikringsprisen hadde økt, ble irritert og la på røret midt i samtalen! Forsikringsprisen ser kanskje billig ut ved første øyekast, men her lover de betingelser de ikke kan holde. Sammen med elendig kunderservice og knotete fakturasystem (som man må følge med på som en hauk) så kommer vi til å trekke ut alle forsikringene vi har gjennom SR-Bank. Stoler rett og slett ikke på etterarbeidet man risikerer å sitte med dersom man en dag faktisk trenger forsikringen. Anbefaler på det sterkeste å styre uunna forsikring i regi av SR Bank!
Jeg er kunde med dem for mer enn 5 år. Ble skadet 2 ganger i utlandet og fikk ingen dekning. Dårlig service.
Jeg har hatt bruk for hjelp kun en gang og det fikk jeg veldig raskt. Så jeg har bare godt å si om både kundebehandling og reaksjon fra forsikringsselskapet :-)
Ikke særlig imponert over at de klarte å øke prisen på min bilforsikring 27,6% på ett år. (Fra 9785,- til 12490,-) Ved kontakt med kundebehandler forsvares det med at dette er en "normal" prisøkning og at premien var midlertidig da det ble gitt pris før skiltene hadde bli satt på bilen. Den "midlertidige" prisen varte i ett år og en uke før den ble justert opp 27,6%. Så lærdommen får være at det er "lokkepriser" som blir gitt første år og at det lønner seg og innhente tilbud på forsikring hvert år! De kunder som ønsker å være trofast premieres ikke er min erfaring.
Har hatt sparebank1 på 2 biler det siste halvåret. Har da hatt ansvarsforsikring. Har vært veldig fornøyd med de bortsett fra at det er litt dyrt. De svarer på det du lurer på over telefon. Hvis du havner i en skadesak er de på din side av saken hele veien.
Fantastisk service og skadeoppgjør, skadeoppgjøret kom fort, følte meg ivaretatt som kunde, før og etter uhellet var ute.
Jeg betaler altfor mye i forsikringer pr mnd sammenlignet med venner som har andre forsikringsselskap. Og min økonomi samsvarer ikke med prisen jeg betaler i forsikringer.
Fikk parkeringskader på begge sider av bilen (SB1 har ikke parkeringsforsikring), med det resultat at det måtte meldes inn som to separate skader, og derav 2 egenandeler. Ingen saklig vurdering av situasjonen, kun "Robot svar" tilbake.
Etter storbrann som startet i leiligheten under vår, fikk vi store røykskader i vår leilighet og også et støv/pulverlag på alt innbo pga brannvesenets slukningsarbeid (inkl elektronikk etc). Brannvesenet uttalte på stedet at vi aldri ville kunne bruke noe av innboet igjen. Vi fikk ikke erstatning for klær og annet innbo som det fortsatt lukter sterkt av og som vi aldri vil kunne bruke, vi fikk heller ikke erstatning for elektronikk etc som var dekket av støv/pulver. Det hører med til historien at elektronikken ikke engang har blitt testet eller renset. Jeg og datteren min sitter nå igjen ruinert etter en brann som startet hos naboen. Jeg har vært medlem av fagbevegelsen i snart 30 år og har aldri brukt innboforsikringen før, dette var ikke behandlingen jeg hadde forventet av "Norges beste innboforsikring".
Rask hjelp. Fikk rask utbetaling. Bra service for lo medlemmer. God priser på forsikringer.
Veldig fornøyd alt fra opprettelse av avtale, pris og service
Did not receive info about closed insurance and had to pay for 14 days of lacking insurance.