Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er midt i mellom ser bare etter en bedre og billigere forsikring.
Noe treg i oppgjør og ikke så mye tilbakemeldinger ved skade, må ringe og mase. Ellers veldig fornøyd.
Er sparebank 1 kunde og har vel vert det i 15 år. Storfornøyd med banken og vil fortsatt være kunde der men syns bilforsikringen er alt for kostbar.
Sparebank 1 har døgnåpen telefonservice, og hyggelige saksbehandlere. Dette hjelper dessverre lite når skaden først har skjedd og forsikringene har dårlig dekning. Sparebank 1 har mye å jobbe med når det kommer til kommunikasjon og å informere kundene underveis i en forsikringssak. Den eneste informasjonen jeg fikk under en forsikringssak var en epost, som viste seg å ikke stemme. Her må kundene selv være på for å få den informasjonen de behøver, og den behandlingen de har krav på.
Aldri kommer de med nye tilbud, eller reforhandler.!!
Har hvert kunde hos sparebank1 i mange år. Har hatt 4 forsikringsoppgjør med dem og har hvert fornøyd med dem. Men nå bytter jeg da de har prist seg helt ut av markedet. Jeg har 2 bilforsikringer ansvar og en kasko. 1 villa forsikring og en caravan forsikring. For dette betalte jeg 24 000 kr fikk den ned 9000 kr hos en konkurerende selskap.