Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Noe treg i oppgjør og ikke så mye tilbakemeldinger ved skade, må ringe og mase. Ellers veldig fornøyd.
Er sparebank 1 kunde og har vel vert det i 15 år. Storfornøyd med banken og vil fortsatt være kunde der men syns bilforsikringen er alt for kostbar.
Sparebank 1 har døgnåpen telefonservice, og hyggelige saksbehandlere. Dette hjelper dessverre lite når skaden først har skjedd og forsikringene har dårlig dekning. Sparebank 1 har mye å jobbe med når det kommer til kommunikasjon og å informere kundene underveis i en forsikringssak. Den eneste informasjonen jeg fikk under en forsikringssak var en epost, som viste seg å ikke stemme. Her må kundene selv være på for å få den informasjonen de behøver, og den behandlingen de har krav på.
Aldri kommer de med nye tilbud, eller reforhandler.!!
Har hvert kunde hos sparebank1 i mange år. Har hatt 4 forsikringsoppgjør med dem og har hvert fornøyd med dem. Men nå bytter jeg da de har prist seg helt ut av markedet. Jeg har 2 bilforsikringer ansvar og en kasko. 1 villa forsikring og en caravan forsikring. For dette betalte jeg 24 000 kr fikk den ned 9000 kr hos en konkurerende selskap.
Prishopp for tjenester som får bedre dekning til en rimeligere pris hos andre selskap. De føler seg nok trygge og sterke på grunn av LO avtalen (enn så lenge!), og dermed opptrer arrogant overfor eksisterende kunder. Unntaket er (som regel) Når de skal selge nye tjenester.