Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ventet over 9 mnd. for skadeutbedring etter vannskade. Måtte "krangle" og true med advokatbistand. Skaden var ikke sjekket eller utbedret tilfredsstillende og fortsatt er ikke helt fullført. Veldig dårlig og arrogant kundebehandling. Kun for kunder med sterke nerver.
Må sies at det er lite imøtekommende, saken er fikk påvist veggdyr som forsikringen dekker gjennom Lo Favør. Forsikringen dekker 50000 kr til bekjempelse og det er greit, men når de skal ta alt av madrasser og sofaer på frys sittet vi jo igjen uten noen mulighet og ha et sted og sove med fire barn og en av de er 5 måneder. Spurte de om hva de synes om det så sa saksbehandler at vi måtte kjøpe nye madrasser men hva er da vitsen og sende de gamle på frys, trenger jo ikke dobbelt opp. De Nekter og dekke hotell siden de sier at leilighet ikke er ubeboelig og det er jo riktig men når man ikke har mulighet med senger så ønsker de at fire små barn skal ligge på gulvet. Er dette en kundebehandling de ønsker.
I to år har jeg hatt god erfaring med Sparebank 1 Forsikring. Fått god service de gangene jeg har hatt skade. Prisene stiger dessverre for mye hvert år. Ba i fjor om tilbud fra annet selskap, men ble værende da tilbudet totalt ble dyrere. Spent på fremtiden da jeg nå blir flyttet over til Fremtind grunnet fusjon. Blir ny runde med å innhente flere tilbud og lese erfaringer.
Alderig svar og få på skade, ringt og sent mailer, dårlig arbeid utført av snekkere.