Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svært stor årlig prisøkning på premie. Vanskelig å finne troverdig forklaring på den årlige økningen konstateres etter å ha kontaktet dem på epost og telefon.
Vanskelig å komme i kontakt med kundesenteret, og om du er så heldig å få kontakt oppleves de arrogante, og med beskjed om at du blir kontaktet tilbake. Liten, eller ingen oppfølging. Fraskriver seg alt ansvar. Styr unna!!
Kjøpte ny bil og havnet 150,- billigere ut hos et annet forsikringsselskap og lurte på om de kunne matche tilbudet. Det kunne de ikke. Så takk for meg. Nå vil jeg bare vekk derfra og flytte resten av forsikringene mine.
Jeg anbefaler virkelig alle om å holde seg langt unna dette selskapet, saksbehandling tok flere måneder, de dekket ikke tapet av stjålet verdisak under reiseforsikring.
Alt for dyrt! Sammenlignet med andre selskap så koster de fort for mye!
Meldte skade 4.juli 2022. Venter fortsatt på at noen skal ta tak i denne saken. Skaden skjedde på kveldstid - derfor ble det SOS Veihjelp som hjalp oss. De skrev ut en leiebil slik at vi kom oss hjem. Vi fikk ingen info rundt dette og dagen etter kontaktet jeg Storebrand for info om den lånebilen og det hele. De sa at dette var ikke deres sak. Jeg kontaktet SOS veihjelp og de sa det var Storebrand sin sak, men at jeg normalt kunne ha leiebilen i 11 uker. Etter noen dager kom det telefon fra Hertz som spurte hvor lenge jeg skulle ha bilen. De informerte også om at regningen til nå var 15000 kr. Jeg ble sjokkert og leverte den sporenstraks tilbake. Så fikk jeg melding fra Storebrand om at skadesaken var klar og jeg kunne finne verksted. Gjorde det og de utbedret skaden. Men noen dager etter fikk jeg telefon fra takstmann som sa at de ikke dekket skaden. Dette protesterte jeg på og nå har de hatt den liggende siden juli uten å ta noen avgjørelse. Jeg har purret tre ganger - det hjelper ikke. Orker ikke dette lenger nå. Har vært kunde i Storebrand i ti år.
Meldte inn skade (Dyreforsikring) har enda etter en uke ikke mottatt svar. Saksbehandler har heller ikke svart på min henvendelse om forventet behandlingstid. Selskapet burde hatt direkteoppgjør med veterinær.
ikke noe kundebehandling,arogant person,tenkte og utvide mine bilforsikringer,men nå bytter jeg
Utrolig lang behandlingstid. 8 måneder og gjentatte purringer. Feilaktig avslag på skadesak. Styr unna. Flinke å ta imot penger, men trenger man hjelp er det bare å glemme.
Storebrand gjør alt de kan for å spare mest mulig, og de bryr seg ikke om utfallet til kunden ikke strekker til.
Vær så snill aldri velg denne verste forsikringsselskapet. De er verst med alt, kontakt, tid, behandling, service. De gjør absolutt alt for å ikke utbetal det du har rett på. Man må mase å mase i flere år. Og det hjelper heller ikke.
Venter fortsatt på svar fra mange uker tilbake...spørsmål om hvor lang behandlingstid jeg kan forvente er heller ikke besvart....
Mistet noe på reise, får ikke dekket dette. For det jeg vet kan det godt være STJÅLET, men hvorfor i pokker skal jeg måtte melde det som stjålet for å kunne få igjen noe på forsikringen? Anbelafer ikke!! Tok også over 2 uker på å få behandlet en enkel sak.
Lang tid på svar og vanskelig å ha med å gjøre. Ikke til å stole på
Jeg har blitt oppringt de tre siste årene fra storebrand av flere aggressive selgere som påstår at jeg får lavere pris på mine forsikringer hvis jeg går over til dem som totalkunde. Tre ganger har de nesten påstått at jeg lyver med den avtalen jeg hadde. Den fjerde gangen så klarer de på finurlig måte å slå prisen jeg hadde med ca 1000kr. Når jeg endelig blir totalkunde hos dem så skrur de prisen opp når avtalen trer i kraft. De havner da 500kr dyrere enn hva jeg hadde i mitt forrige selskap. Jeg har ikke noe skriftlig som dokumenterer dette, bare samtalen jeg og selger hadde. Dessverre så var avtalen i det forrige selskapet såpass bra at når jeg nå prøver å komme tilbake til det gamle selskapet så får jeg ikke denne prisen igjen. Jeg er svært skuffet over Storebrand og måten de jobber på med å overtale kunder.
Veldig lett og komme fram til etn tilfredsstillende altale for oss!