Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha blitt anbefalt selskapet sparte jeg 30 000 kr i forsikring. Ser en masse sure oppstøt på dårlig reaksjon fra selskapet. Hva er det med din reaksjon/relasjon? selskapet reagerer på relevant hendelse når du ber om at du må ha hjelp. Med all den svindel som finnes, og de klagene på selskapet jeg har lest, klarer jeg ikke å se at dette var en dårlig investering. DU må investere i ett selskap der seriøse kunder blir tatt alvorlig. Vurder sjøl.
Hadde et problem hjemme med et bordtennisbord som var blitt vandalisert, sendte inn skademelding og oppgjøret var inne 4 dager etterpå - uten mye kluss og treghet. Enn så lenge er jeg fornøyd med forsikringsselskapet og kan gledelig anbefale det videre.
Fikk god hjelp fra personelig rådgiver, frem ti at vi fikk en skade på bil. Etter dette har vi vært frem og tilbake med skade avdelingen, samt at prisen gikk i været uten at noen virker til å kunne hjelpe oss med den, når vår rådgiver har tatt ferie. Vi brukte motor og drivverk forsikringen.
Dårlig forsikringsselskap som tegner avtaler når man ringer for å høre om pris og i tillegg sender de ut betalingspåmindelser på epost som ikke eksisterer. Har ringt og spurt om hvorfor jeg får betalingspåmindelser når jeg verken har eller har hatt noe forsikret hos dem, men får aldri svar på det. Det eneste de sier er at jeg må ta kontakt med en rådgiveren som ikke svare. Anbefale å styre unna detta selskapet!
Er svært fornøyd med Tide Forsikring Trondheim. Har vært kunde i 2 år og er veldig fornøyd med min rådgiver som alltid er tilgjengelig dag og kveld. Fått rask hjelp de 2 gangene jeg har sendt inn skademelding. Har allerede anbefalt Tide til venner og familie som har spart mye penger på å bytte. Hilsen Haider.