Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Tide forsikring, og fikk overført kr 43,- to ganger før jul 2018, totalt kroner 86,-. Tenkte det var oppgjør etter å ha byttet forsikringsselskap, i 2017. Fikk sms og e-post 2. og 3.juledag, der jeg ble bedt om å tilbakeføre kr 43,- da det var utbetalt ved en feil. At et forsikringsselskap kan opptre på en slik måte, for kroner 43,- , sier mye om hvor useriøst dette forsikringsselskapet er. Skrekk og advarsel!!
En ryddig forsikringskontakt. Men å plutselig nesten doble prisen på ett år, uten forvarsel er drøyt. Hadde forventet en normal indeksregulert stigning.
Byttet til Tide med lovnader om vilkårsgaranti i alle bauger og kanter. Når det kom til stykket gjaldt visst ikke disse likevel og tilbakemeldingene tok evigheter. Med andre ord, Tide er fryktelig glad i pengene dine men gjør alt for å ikke gi noe i retur. Bortkastede penger med andre ord. Hold dere langt unna og velg et forsikringsselskap, ikke disse gribbene som minner mer om et inkassobyrå. Regninger og purringer er de gode på, det skal de ha! Spesielt siden de sender regningene på epost til en adresse du aldri har brukt og ilegger purregebyr dagen etter forfall.
Har vært kunde i vel et år, og fikk nå over 70% prisstigning på bilforsikringen for 2019. Klassisk strategi blandt useriøse selskaper for å kapre nye kunder. Helt uakseptabelt, setter igang bytteprosess umiddelbart!
Ingen som har kontroll på sakene. Dårlige kunde behandling. De har lang saksbehandling og jeg har fått pengene etter 3 måneder. Jeg måtte ringe fiskere ganger.
Det har tatt mer den tre måneder til å fa en riktig svar. Når jeg ringer, saks behandler er sykemeldt eller «ute av kontoret». Bytt bytt bytt!
Jeg har brukt flere 10-talls timer på å få oversikt over hva de egentlig fakturerer og om det stemmer. Aldri samme antall dager i perioden, aldri samme datoer, aldri samme forsikringer pr. faktura, opererer med forskjellige årspremier og ingen vet hva som gjelder, etc. etc. Det er 0 hjelp å få hos tide, selv om jeg ble solgt inn med "personlig forsikringsrådgiver og kundekontakt". Jeg har bedt om oversikt, men de ber jeg skaffe dette selv. Det er ikke lett og det er svært tidkrevende.