Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
16
av 24 innen
forsikringsselskap
51%
anbefaler
Tide Forsikring

"Forferdelig kundeservice og inkompetent innbo skade behandling"

Omtale om Tide Forsikring skrevet av Alexandra H for 18.12.2018 18.34

Tide Forsikring har totalt 351 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Alexandra H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice og inkompetent innbo skade behandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det har tatt mer den tre måneder til å fa en riktig svar. Når jeg ringer, saks behandler er sykemeldt eller «ute av kontoret». Bytt bytt bytt!

Bytt.no
"Forferdelig kundeservice og inkompetent innbo skade behandling" skrev Alexandra H om Tide Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tide Forsikring?
Gjør som Alexandra H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tide Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig kundeservice og uoversiktlig fakturering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt flere 10-talls timer på å få oversikt over hva de egentlig fakturerer og om det stemmer. Aldri samme antall dager i perioden, aldri samme datoer, aldri samme forsikringer pr. faktura, opererer med forskjellige årspremier og ingen vet hva som gjelder, etc. etc. Det er 0 hjelp å få hos tide, selv om jeg ble solgt inn med "personlig forsikringsrådgiver og kundekontakt". Jeg har bedt om oversikt, men de ber jeg skaffe dette selv. Det er ikke lett og det er svært tidkrevende.

Steinar H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hinsidses prisoppgang"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min bilforsikring økte fra kr. 8.088 for i år, til kr 24.900 for neste år. Jeg flytter alle mine forsikringer umiddelbart!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Sett fra entreprenørs side"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble engasjert til å utbedre en vannskade, det viste seg at betalinger for oppgjør kom svært sent om de i det hele tatt kom, takstmann-som er ansvarlig for å attestere fakturaer, opplevde vi som svært vanskelig hva angår underlag og dokumentasjonskrav, dette på tross av at takstmann har hatt en stjerne i min bok fra tidligere av. Tide har ennå ikke betalt de siste 2 fakturaene våre som nå er inkassosaker, hvor lenge vi skal være bank for Tide vites ikke, men en ting er iallefall sikkert, vi blir ALDRI å arbeide for tide igjen. Om jeg får komme med en objektiv side av saken, så mistenker jeg at det ble sur stemning når vi stoppet arbeidet uten varsel da faktura var forfalt, dette anser jeg som ok da man har ulike roller i skadesak. Det kan for oss virke som at tide bevist trenerer utbetalinger å skape noen ekstra rentekroner til seg selv, eller at de rett og slett har svak likviditet-noe som forøvrig bør få varsellampene til å blinke. Vi valgte videre å fratre oppdraget og dermed slippe til annen entreprenør da de lovte kjappere fullførelse, merkelig nok brukte de like lang tid som vi estimerte. Kun ved innkobling av advokat ble det fortgang i vår sak, men dette ble jo fordyrende og opplevdes som svært urettferdig for oss i denne saken. Må vi koble inn advokat på nytt igjen? Edit: ringte selskap og etterlyste betalinger på onsdag denne uken, ble lovet iverksettelse, idag fredag er det ennå ikke kommet inn oppgjør for våre arbeider. Ønsker at fremtidige entreprenører som havner i kontakt med Tide sikrer seg med en god avtale, gjerne A-konto - forskuddsbetaling, uke til uke med umiddelbar driftsstans ved mislighold, dette har virket å være eneste måten å beholde cashflow på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har en sak under behandling. Endte i finansklagenemda hvor jeg fikk medhold, så tilbyr selskapets egne takstmenn halvparten av hva bilen er verdt. Spør så om hvor lang behandlingstid de trenger til ny verdivurdering, da ble det helt stille. Bilen ble ødelagt i september, ikke fått oppgjør ennå. Tviler sterkt på at det blir i år... Roter dessuten med fakturaer, legger på prisene, personlige selgere slutter, juger om tilbud, svarer ikke i telefon å virker uproffe.

Tide Forsikring har totalt 351 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR