Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Måtte betale egenandel på frontrute - til tross for at jeg er premiumkunde... Saksbehandler "kan ikke gjøre noe" må ta saken videre til skadeavd.... Bytter til noe mere seriøst før jeg (forhåpentlig IKKE) får bruk for forsikringen. Tide kan man visst ikke stole på...
Til å begynne med var det en billig forsikring, men så plutselig skjøt prisen i være
Hold deg langt borte fra dette blodsugende og uærlige forsikringsselskapet. Fikk bilskade ved kollisjon med dyr. Hadde en stor bulk på baksjermen, en lite bulk på bagasje, en skrape på baksidedør og frontdør. Verkstedet anslo takst til reparasjonen på ca. 64 000 kroner, og etter hadde jeg lang ventetid på svar/bekreftelse fra forsikringselskapet (fra 10.12.18 til 01/07/19). Jeg ringte mange ganger, og fikk mye stress for å få noe svar. Til slutt fikk jeg svaret! Svaret jeg fikk føltes nesten som mocking. De vil dekke kun lakkpolering på ca. kr 4000. Da ble jeg enda mer frustrert.
Hei, Jeg har hatt dem i ca 18 mnd, med mye trøbbel med fakturaer så må holde kontroll på dem, prisen økte med 5-10% etter det første året. Sentralt er det ikke noe galt med kundeservicen, men min lokale agent har mye å bedre seg på (F.eks: ikke glemme ting, følge opp ting, svare ordentlig & svare i det hele tatt). Det er stort sett din lokale agent du prater med hos Tide Forsikring. Jeg har ikke hatt noe skadeoppgjør enda, og setter pris på om alle som har hatt dette gir tilbakemelding, BÅDE gode og dårlige opplevelser.
Jeg flyttet alle mine forsikringer til Tide. Det var noen feil i oppstarten, men min representant ryddet opp. Han sluttet dessverre ca et år etter at jeg ble kunde. Noen mnd senere får jeg en økning på ca 40% på mine forsikringer. Tok dette opp med min nye kontakt person og svaret jeg fikk var "på denne kunden er det ikke noe mer vi kan utføre. Denne fornyelsen er etter våre retningslinjer. Sa derfor opp mine forsikringer skriftlig med umiddelbar virkning. Dette jobber jeg fortsatt med da de ikke klarer å rydde opp i oppsigelsen. Styr unna dette selskapet.
Jeg har vært kunde hos Tide forsikring, og fikk overført kr 43,- to ganger før jul 2018, totalt kroner 86,-. Tenkte det var oppgjør etter å ha byttet forsikringsselskap, i 2017. Fikk sms og e-post 2. og 3.juledag, der jeg ble bedt om å tilbakeføre kr 43,- da det var utbetalt ved en feil. At et forsikringsselskap kan opptre på en slik måte, for kroner 43,- , sier mye om hvor useriøst dette forsikringsselskapet er. Skrekk og advarsel!!
En ryddig forsikringskontakt. Men å plutselig nesten doble prisen på ett år, uten forvarsel er drøyt. Hadde forventet en normal indeksregulert stigning.