Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit selskap, litt dårlig informasjon bare økt forsikringen uten å si i fra.
Det dårligste selskapet jeg noen gang har vært borti - rett og slett frustrert. Har dessverre hatt to skader, ett hærverk og en motorskade. Hærverksaken er ikke ferdig og oppgjort etter ett år. Motorskadesaken begynner å bli interessant den også.
Jeg ser ikke noen grunner for at våre forsikringer skal øke med over 11% fra forrige forsikringsperiode. Har ikke hatt noen skader i perioden.
Først tok det mer enn 8 UKER for å få pris på en bil som ble kondemnert pga skade, så kommer dem med en pris som ikke tilsvarer markedet på langt nær. Også så klart nekter de å justere på prisen. Leiebil fikk vi også, som det sto i avtalen, ulempen var bare at den fikk vi ha i 2 uker. Vil herved fraråde alle fra å velge dette larveselskapet som det 100% er. Måtte nesten le når jeg leste igjennom hva andre skrev om dem for vi kjenner oss igjen i ALT som står.
Hadde en skade på bil der bilen er ubrukelig etter skade og de skylder på alt og alle andre. Bare krangling. Og etter det enda det var påkjørsel av dyr. Dobbler forsikringen seg. Tross jeg ikke har bonus tap. Så går det noen mnd da dobbler de nesten alle andre forsikringer også. Hadde 65% påslag på forsikringene totalt også nå i 2020 når fornyingen kom.. Er helt sykt. hadde byttet en del av forsikringene nå skal alle byttes derfra. Hold dere langt unna. Billig og bra til det skjer noe og da dekker de jo plutselig ikke ting de hår sagt en gang. Det er ingenting som er bra der. Alt kan bli bedre. Bare dårlige erfaringer.
Måtte avbestille en reise vi hadde planlagt, meget hyggelig skadebahandler og pengene kom raskt på konto, tipp topp :) Meget fornøyd
Dette er er ikke et forsikringsselskap, eller de er forsikringsselskap frem til du får en skade når det skjer så er det totalt ansvars fraskrivelse, elendig på kundeservice , men skjønner at de ansetter frekke folk da de sikkert får klager hver eneste dag. Ble solgt inn på vilkårsgarantien noe selskapet ikke forholder seg til når du blir kunde, da prøver de heller å finne en vei ut saken