Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
13
av 23 innen
forsikringsselskap
56%
anbefaler
Tide Forsikring

"Gjør alt i sin makt for å slippe utbetaling"

Omtale om Tide Forsikring skrevet av Haakon for 29.03.2018 23.40

Tide Forsikring har totalt 278 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Gjør alt i sin makt for å slippe utbetaling"
12 syns denne omtalen er nyttig

Bra på pris. Dårlig når uhellet er ute. Bruker konsulent firmaer, veldig misfornøyd med oppgjør, endte opp med å totalt betale over 30% av reperasjonskostnader selv, dette var med kaskoforsikring. Byttet forsikringselskap etter dette. Skal sies at dette er eneste gang i mitt liv jeg har benyttet forsikring.

Bytt.no
"Gjør alt i sin makt for å slippe utbetaling" skrev Haakon om Tide Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tide Forsikring?
Gjør som Haakon og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tide Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Idiris A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg er fornøyd med Tide Forsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

jeg var medlem hos tide forsikring, nesten et år siden, fordi jeg kastet min bil. men jeg skal bli kunde hos Tide forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA!"
13 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap du bør styre langt unna, og jeg kommer til å operere som motstander av dette forsikringsselskapet i mange år! Man kommer ingen vei da de bruker alle midler og betingelser for å slippe å tilbakebetale. En enkel sak hvor flere andre aktører hadde innvilget saken men hos Tide Forsikring virker det som om de ikke er interessert i og ha fornøyde kunder og utnytter alt med liten skrift i kontrakt. Noe som er fjølspikkeri spør du meg! og dette er første gang jeg har meldt forsikringsskade.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadeoppgjør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Helt totalt meningsløst å knytte forsikring mot dette selskapet. Var god på pris, men fullstendig håpløst å få tak i dem for å skrive ny forsikring. Ringte 12 ganger hvor vi tilslutt fikk tak i en regionsjef eller noe. Skadeoppgjøret tar ukesvis og du må hele tiden mase og ingen kan gi det deg ett godt svar. Selskapet oppleves som scam og er direkte useriøse overfor sine kunder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig på pris, men utrolig dårlig ved skadeoppgjør/behandling."
9 syns denne omtalen er nyttig

Når en skade på hus blir innrapportert den 8 november 2017 og saksbehandler skylder på at de kun er 3 ansatte på over 1000 saker og det er derfor at det tar så lang tid, begynner man å spekulerer man om det er rett selskap å være i. Har ringt skadeavdelingen mange ganger uten at jeg fikk snakke med vedkommende saksbehandler, men fikk til slutt direkte nr til skadebehandleren. Etter å ha latt det ringe helt ut 37 ganger tok hun til slutt telefonen (vet det høres mye ut, men har logg på telefonen) hun sa at det hadde vært et sant kaos hos dem med alt for mange saker men at hun skulle ta tak i saken min og se på den, dette var på en onsdag og hun lovet å gi meg en tilbakemelding før fredag ettermiddag. Dette skjedde ikke og jeg kontaktet dem på nytt igjen på mandag, fikk heller ikke da tak i saksbehandler for saken, men en annen som skulle varsle henne på nytt og han mente at hun hadde begynt å se på saken. Jeg ba ham om å gi henne beskjed om å kontakte meg for å gi meg en oppdatering på saken. Ringte igjen på torsdag, fikk heller ikke da tak i saksbehandler men samme mann som på mandag. En veldig hyggelig kar og han beklaget å sa at han forsto min fustrasjon og sa at jeg var absolutt ikke alene om å være sint og skuffet over behandlingen jeg hadde fått, men at de som jobbet som skadebehandlere gjorde bare sitt beste og sa at de var alt for få til å takle så mange skader som de hadde. Han var også svært fustrert over at de ikke hadde ansatt flere til å behandle skadesaker, men han hadde varslet oppover i systemet flere ganger uten at noe skjedde.
Det jag da lurer på er om ikke ledelsen i selskapet bryr seg noe om tilbakemeldinger fra kunder og ansatte, er det bare om å gi en lav pris på forsikringene og satse på at ingen skader blir rapportert inn?

Tide Forsikring har totalt 278 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR