Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøpte nettopp en ny bil og trengte bare sende mld til min saksbehandler og forsikring var ordnet! Syntes de har god dyreforsikring og fikk en knall god bonus! Ikke hatt noen skader enda på verken hus, bil eller hund så er veldig fornøyd forløpig!:)
Det har nå gått ett år siden jeg sendte inn skademelding til Tide forsikring. Jeg har ved flere anledninger forsøkt å kontakte de uten hell. Kun fått mail om at motparten er uenig. Sist jeg skrev her så svarte Tide at de ikke kjente til saken, derfor legger jeg nå til at dette gjelder saksnr. 54***08,1. Styr unna dette totalt useriøse selskapet!
Prisen gikk opp 40% uten skader og forvarsel. Har sendt dem tre eposter uten å få svar.
Billige og grei service, aldri vært noe tull med utbetalinger av skade.
Måtte betale egenandel på frontrute - til tross for at jeg er premiumkunde... Saksbehandler "kan ikke gjøre noe" må ta saken videre til skadeavd.... Bytter til noe mere seriøst før jeg (forhåpentlig IKKE) får bruk for forsikringen. Tide kan man visst ikke stole på...
Til å begynne med var det en billig forsikring, men så plutselig skjøt prisen i være
Hold deg langt borte fra dette blodsugende og uærlige forsikringsselskapet. Fikk bilskade ved kollisjon med dyr. Hadde en stor bulk på baksjermen, en lite bulk på bagasje, en skrape på baksidedør og frontdør. Verkstedet anslo takst til reparasjonen på ca. 64 000 kroner, og etter hadde jeg lang ventetid på svar/bekreftelse fra forsikringselskapet (fra 10.12.18 til 01/07/19). Jeg ringte mange ganger, og fikk mye stress for å få noe svar. Til slutt fikk jeg svaret! Svaret jeg fikk føltes nesten som mocking. De vil dekke kun lakkpolering på ca. kr 4000. Da ble jeg enda mer frustrert.