Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk sjøkk når jeg fant ut at dem har økt fakturaen med hele 20%. Holder på å bytte.
Det skjer et ran med meg og hvatt på sykehus. PGA ikke betalt siste Regning. Når jeg kom tilbake fra sykehus og betalt regning, selskap vil ikke akseptere en riktig sak. Mitt Ran sak 2 ganger viste Adresseavisen og politi anmeldte papir, akseptere ikke.
Tryg kan bli bedre på å følge opp sakene sine, gi riktig informasjon, være tilgjengelige, og opptre som om de har lest saken din når de ringer.
Litt tull når jeg skulle få på plass avtale. Presset veldig på Ulykke og Kritisk sykdomsforsikring, selvom jeg flere ganger sa nei. Antar at dette er en slags bonusforsikring. Avtalene med forsikringene jeg valgte ble god og har godt forhold til kundekontakten.
Hvis du ønsker fortgang i behandling av forsikringsoppgjøret ditt bør du nok velge ett annet selskap. De lover 5 uker behandlingstid, som skyves til 7 uker og etter 7 uker er det fremdeles ingen som har ringt deg eller prøvd å kommunisere at de i det hele tatt jobber med saken. Ikke er de billigst heller.
Super enkelt å få svar på ting du lurer på. Rask saksbehandling og rask utbetaling.
Reiseskade/corona-sak hadde ikke blitt avklart uten at jeg brukte timer på telefonen. Innsendt dokumentasjon var "ikke tilgjengelig" for saksbehandler.
Dårlig oversikt på web over mine forskjellige avtaler/forsikringsobjekter - Dette vanskeliggjør min egen jobb med å holde oversikt, og kunne lett vært forbedret fra Tryg sin side. Som ett resultat er det vanskeligere å følge opp eventuelle prisendringer ifra år til år. - Hyggelige kundebehandlere. - Lite informasjon om "valgmuligheter" ifht å benytte forsikring eller ei ved uhell, og eventuelle konsekvenser ifht. kostnader. - Ok skadeoppgjør, men egenkost ifht. økt premie er ikke tydelig forklart eller lett tilgjengelig på nettsiden/kontoen min.
Har siden 2019 høst, prøvd at få et bra tilbud på bilforsikring. våre kjørelengde var feil og ville endre den og ble lovet en forhøyning av km lengde til en gunstig pris. Dette skjedde aldri og oppfølgning har vært helt elendig. Der ble sendt dokumenter som var tomme så ingen ny avtale kom på plass. Da jeg så ringer inn for at sjekke det, skjer der igjen ingen oppfølgning. Det er på tide at finne et nytt og bedre selskap, som gir bedre service til sine betalende kunder.
God dialog, og god oppfølging, men savner uoppfordret tilbakemelding på årlig pris. Det kan se ut som om rimeligere pris er mulig.
Kan forstå at det er hektisk for alle nå i disse koronatider men når de ikke klarer å svare på hverken mail eller telefon er det ikke aktuelt å forsette å være kunde der. De har også klart å komplisere en forsikringssak som var plankekjøring og ble meldt før koronatiden til å handle om korona pågrunn av at det ikke leser vedlagt dokumenter. De etterspør dokumentasjon de har mottatt når saken ble meldt og svarer ikke når på mailen når du sender dokumentasjonen på nytt. Opplever at de har null kundebehandling.
Da vi trengte hjelp i forbindelse med vannlekkasje var de først veldig behjelpelige. Takstmann var raskt plass og vi fikk bekreftet at dette skulle vi få dekket. Noen uker senere trakk de denne avgjørelsen og etter mye trenering og gjentatte avslag måtte vi ty til advokat for å få satt i gang prosessen igjen. I disse ukene hadde vi i mellomtiden ikke kjøkken, åpent gulv og ikke varmtvann. Videre tok arbeidet lang tid og forsikringsselskapet brukte uker og mange purringer for å svare på absolutt alle henvendelser. Vi fikk også minimalt med oppgjør og har hatt hundretusener i utgifter selv. Styr unna!
Kort sagt var jeg uheldig og skadet en gjenstand, derfor meldte jeg dette på min innbo. Jeg fikk muntlige lovnader om at skaden ble dekket. Men så ble den avslått skriftlig. Makan til dårlig selskap som ikke holder det de lover.
Har vært fornøyd, og fikk en gjennomgang av forsikringer i Januar. Men i april kommer nye tall etter årlig endring, og disse var ca. 20% dyrere enn forrige år, uten at vi har hatt noen skade!! Jeg blir forbannet, og føler at tiden jeg og ansatt hos Tryg har brukt på gjennomgang av forsikringer fra 31. januar er bortkastet!!
Jeg ble fortalt at dersom barna stod som medeier på bil, så ville de opparbeide seg en bonus de kunne starte på når de fikk egen bil. Da dette ble aktuelt for datteren min på 25 år, fikk hun tilbud om bilforsikring i Tryg til 18500.- kroner i året. Hun valgte selvfølgelig et annet selskap med samme forsikring hvor det kostet 7500.- kroner. Samme historie for min sønn som også valgte et selskap hvor han sparte 7000.- kroner i året i forhold til Tryg. Det som irriterer meg nå, er at jeg har betalt ekstra i alle år for å ha medeier under 23 år, uten at dette har kommet noen av barna mine tilgode.
Tryg forsikring er OK helt til en har bruk for forsikringen. De trenerer saksbehandlingen og unngår reell dialog med kunden.