Yetz Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt virker bra med bytte. Etter flere måneder viser det seg at jeg var underforsikret i forhold til tidligere forsikringer. Har snakket med kundeservice på telefon 3 ganger, 2 av de var katastrofalt dårlige. Rett og slett uhøflige. Sender mail på mail til kundeservice om problemer med betaling men de svarer ikke på noen henvendelser. Helt håpløs "kundeservice". Tør ikke tenke på hvordan det skal bli hvis jeg får behov for å bruke forsikringen. Kommer til å bytte snarest mulig, selv om det sannsynligvis vil koste mer.
Flott i begynnelsen. Hjelpsomme og greie. Etterhvert blir det bare tull. Ble oppsagt uten forvarsel tross betalinger i orden. På en bil jeg hadde kjørte jeg rundt i troen på at forsikring var i orden. Men neida. Ble avskiltet i kontroll uten forsikring. De hadde forsikret feil bil. Sa opp innbo forsikringen min etter at den var betalt. Ble uønsket som kunde til slutt. Kan også legge til at vi ble påkjørt. Gled dere til dere skal ha ett oppgjør. Prøv å ringe veihjelp i samme slengen. Ingen som veg noen ting. Ble satt over til et annet selskap. Etter 17 er det ingen som svarer på veihjelp. Søppelfirma. Hold dere langt unna.
Gode priser og veldig enkelt. Føler dei vil jobbe for at jeg skal ha fornuftige priser på mine forsikringer.
Enkelt og billig. Trenger ikke å lete gjennom gamle forsikringer for pris.
Forsikret en gammel sportsbil hos dem, de slo prisen til andre store selskapene. Snakket med en av de direkte på Messenger da jeg har brukt han fra før, super respons og veldig kunnskapsdyktige ansatte. Tagger han i alle annonser jeg ser på Facebook
Fantastisk kundeservice, raskt og enkelt. Fikk mye bedre pris 😁 Anbefales!
Enkelt å greit garanterer samme vilkår som forrige selskap. Dette ser jeg på som en dobbel sikkring:)
For et selskap, lå på sykehus i mars, da uteble en regning, som jeg da trodde var i orden, først i dag fikk jeg brev om at bilen ikke hadde forsikring lenger, ikke hadde jeg fått noe påminnelse ringer de og de nekter og hjelpe meg og ordne opp og påstår jeg har fått purringer, har verken fått purring på sms, e-post eller i posten, hadde også en forsikringssak på badet for flere uker siden ikke fått en eneste. Nei folkens hold dere unna dette selskapet.
Jeg har nylig blitt kjent med yetz forsikring. Ut i fra en totalvurdering velger jeg å flytte våre forsikringer på hus, biler og mc til yetz. Med deres like gode eller bedre vilkår og egenandelsfordel for familien var valget enkelt med ca 17% lavere forsikringspremie.
God informasjon fra forsikringsrådgiver og god informasjon om hva hva de kan tilby.
Måtte mase meg til forsikringsbevis og faktura. Har mottatt etter over 3mnd forsikringsbeviset, enda ikke fått faktura.
Vi flytter din forsikringsavtale Din forsikringsavtale vil flyttes fra det datasystemet som Tribe Venneforsikring har brukt, over til det datasystemet vi i Yetz Forsikring benytter. I praksis betyr det at vi lager en helt ny forsikringsavtale til deg, med akkurat like god dekning og vilkår som du har hatt i Tribe Venneforsikring, i tillegg beholder du samme pris. Når får jeg min nye forsikringsavtale? De første kundene som overføres vil motta ny forsikringsavtale fra oss i starten av desember. Samtlige kunder skal være overført innen utgangen av februar 2020. Hvis du ikke mottar ny forsikringsavtale fra oss med det første, behøver du ikke bekymre deg. Når det begynner å nærme seg din tur, vil vi sende deg en e-post med nærmere informasjon. Kort oppsummert - du behøver ikke gjøre noe, vi ordner alt! Det er altsammen kjempe bra. Bortsett fra, At jeg idag fikk melding fra TTF at bilen min IKKE har forsikring. Og jeg er pålagt straffeansvar. Så den regning videresender jeg til dere.
Super enkelt å få et atraktivt forsikringstilbud og enkel overgang - hvor yetz ordner alt.
Han som tok manuell sjekk ordnet alt. Utrolig lettvint. Dyktig kar.