Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har alltid vært på leting etter mobilabonnement som gir mest for pengene. Først var det Tele2, som hadde 6GB for 199,-/mnd. Deretter var det Banzai med 100GB til 499,-. Dessverre måtte Banzai legge ned driften relativt kort etter oppstart, men det var starten på "fri data" i Norge. Da Chilimobil tok opp stafettpinnen etter Banzai, var jeg ikke vond å be. Det ble Chilimobil fra dag én, frem til jeg flyttet og fikk dårligere dekning med Telia (ikke Chilimobil sin feil). Valget falt på Happybytes, men de økte nylig prisen, og jeg byttet tilbake til Chilimobil i håp om at Telia-problematikken der jeg bor hadde løst seg. Det hadde den ikke, så jeg må nok en gang se meg etter ny operatør. Oppsigelse av Chilimobil gikk smertefritt, og de sendte meg korrigert faktura mindre enn to timer etter at nummeret mitt ble portert til ny operatør. Alt i alt har jeg vært strålende fornøyd med både priser og kundeservice i den tid jeg har vært kunde av Chilimobil, og anbefaler dem videre til de som ønsker en billig og bra mobilabonnement.
Hei Kristian! Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Vi er glad for å høre at du var fornøyd med oss som din operatør. Vi har selvfølgelig full forståelse for ditt valg om å bytte til et annet selskap. Vi håper at du ønsker å komme tilbake til oss ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ingenting å klage på, ledende priser og brukbar Telia dekning. Oversiktlig app!
Hei Jim, Så kjekt å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Har opplevd flere ganger det jeg vil kalle det frekkeste kundebehandlingene jeg har mottatt. En gjeng som heller vil krangle enn hjelpe. En gjeng som heller vil oppføre seg nedlatende enn å være hyggelige. Jeg startet med Chillimobil da de var de eneste som hadde fri data. Nå er den fordelen forsvunnet, og de har nå ingen fordeler igjen. Og da hjelper ikke det at kundeservicen er så ufattelig dårlig.
Mitt nummer funker de har sperret uten å spørre meg.jeg kan ikke snakk med kundeservise via chat denne chatbotten gir til deg 3 valg en av de er å sende henveldelse men får ikke hjelp de svarer ikke på min henveldelse.jeg kan ikke ringe de kan ikke ringe og på chatt er ikke kundeservise
Hei Suzan, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Når et abonnement blir sperret så blir det alltid sendt en SMS med informasjon om hvorfor det blir sperret. Hvis du ikke mottok denne så er det selvfølgelig veldig beklagelig. Hvis du tar kontakt med oss via Chatbot så kommer du ikke i kontakt med kundebehandler, men det blir sendt inn en henvendelse til vår kundeservice. Kundebehandler vil da ta kontakt med deg på epost innen 1-3 dager. Vi svarer på alle henvendelser som kommer inn til oss. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt her med oss. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon eller epost så kan vi få sett på saken sammen med deg slik at vi kan få oppklart dette. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Utrolig gode priser, samtidlig som de har ververabatter. God og behjelpelig kundeservice.
nettopp i dag startet jeg et nytt abonnement hos chillimobil og de første jeg legger merke til at jeg ikke får 5g på Google bixsel 8 pro hva skall til for å få de til å funke 5g dette begynner dårlig syns jeg stjerne 1 fra meg til de får 5g å jeg må vente 1 måne for å si de opp
Artig løsning med kompisrabatt ved verving. Aktivering av SIM-kort gikk problemfritt på en 6 år gammel smarttelefon. Slapp manuell konfigurering av mms/sms i etterkant, noe jeg har opplevd hos andre aktører. Appen og nettsiden er oversiktlig, enkel og stilren. De dekningshullene jeg har funnet med Chilimobil så langt, er de samme jeg har opplevd som abonnent hos andre aktører (Telenor, Talkmore, Ice og Happybytes)
Ikke velg Chili. Dekningen er ikke bra og kundeservice et fremmedord. Virvar av priser
Jeg bor vei siden av Hamar ca 6 km dette er stor by , der jeg har 2-3 piller av dekning , i Furnes ( hvor jeg bor nå) jeg har bare 1-2 pil av kobling , dette er helt ikke akseptable !!!
Hei Vitalii, Det er kjipt å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med ditt abonnement hos oss. Det kan være flere grunner til at du opplever problemer med dekningen. Når du hadde disse problemene, tok du kontakt med vår kundeservice eller sjekket dekningskartet om det var noe dekningsutfall? Vi hjelper deg selvfølgelig med å feilsøke på problemer du skulle ha med ditt abonnement hvis du tar kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Gode og tilgjengelige tjenester samt service fra Chilimobil !!
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Bra dekning men ikke alltid. Det eneste jeg kunne tenkt meg er bedre tilbud på Fridata abonament. Fridata men bare 100 gb /200 mbits, går man over 100 så sinker hastighet til bare 3 Mbit. Vanskelig å kalle det fridata og betale ekstra for det.
Alt fungerer som det skal. Bra dekning. Da jeg ikke har noe å klage på , da må det være bra.
Hei Ole A, Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Veldig fornøyd, enkel hjemmeside, rimelig og bra abonnement.
Hei Trude! Så bra! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Synes bare dere er fantastisk, jeg flyttet fra talkmore og dit skal jeg aldri mere. Så lenge dere behandler meg og konepone bra,blir vi her hos dere.
Hei Kjetil! Så gøy å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med deres abonnementer hos oss :) Tusen takk for en super tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Elendig dekning. I blant fikk mottaker tekstmeldingen to dager senere, og det tok alltid lang tid før samtalen ble ordentlig koblet opp. Jeg hørte alltid (ved hver eneste samtale) "Hallooo? Hallo??". De hørte meg ikke. Ikke videre imponert over kundeservice heller. Har nå byttet abonnement til et med Telenordekning, og det er en helt ny verden.
Enkel og ryddig prosess ved bytte av abonnement til Chilimobil