Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid god service og kjapt og greit å få lagt til nye. Gode abonnement og enkelt å endre mellom abonnement samt legge til utvidelser.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Merete! Vi ønsker deg en fin og inspirerende arbeidsdag 😊 Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Som nevnt over. Meget fornøyd med mitt abonnement hos Dipper. Lave priser og god dekning 😄 intet negativt fra min side
Hei Terje, Dette er som musikk i våre ører! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding til oss. Ønsker deg en god sommer :) Med vennlig hilsen, Dipper
Vi er både takknemlige og fornøyde med dekning, kundeservice og priser. Ingenting å utsette. Vi bruker ca 30.000 i året hos Dipper, og syntes det er å anse som en investering.
Hei, Tusen takk for den flotte omtalen! Vi er heldige som har så hyggelige kunder som dere. Ha en fin dag og en god sommer :) Med vennlig hilsen, Dipper
Vår bedrift har vært kunde hos Dipper siden 2013, vi hadde da hatt en reise via de fleste andre bedrift-løsninger. Selv etter 6 år, er vi like fornøyd, det har ikke vært noen overraskelse. Fleksibelt med tanke på endringer av pakker, god dekning, og god service de få gangene vi har hatt behov for det.
Hei Ola! Tusen takk for du har tatt deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen i en ellers så hektisk hverdag. Ha det fint så lenge. Ta kontakt med oss om vi kan være til hjelp :) Med vennlig hilsen, Dipper
Dipper er i hh til forventningene som jeg hadd da jeg inngikk avtalen. Ønske også å kunne kjøpe smarttelefon gjennom Dipper
Hei Roald, Så kult å høre at vi lever opp til forventningene du hadde! Vi kan dessverre ikke oppfylle ønsket ditt om kjøp av smarttelefon nå, men vi skal ta forslaget ditt videre. Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og håper du får en fin dag videre :) Med vennlig hilsen, Dipper
Er mye på reise i Tyrkia og ingen andre selskaper klarer å tilby det samme pakken med data. Bra priser. Skal jeg si noe negativt så må det vel være at de ikke har salg av telefoner til oss som driver firma. Håper de får det snart.
Hei Andreas, Tusen takk for omtalen din! Det er strålende å høre at du er så fornøyd med bruk av abonnementet i Tyrkia og prisene våre ellers. Vi har dessverre ingen planer om å tilby kjøp av telefoner foreløpig, men skal ta tilbakemeldingen din videre :) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen, Dipper
Noen mnd, bruker en kanskje 3 G og andre 40-50, men det er jo helt uholdbart å drive å flytte type abb. hver eneste mnd. Da bør det være mulig å kjøpe evt. 150G og fordele det slik en ønsker.
Hei Jarle! Vi setter stor pris på innspillet ditt, og forstår at dette hadde vært veldig praktisk for deg som ha så variert bruk. Vi jobber hele tiden med å bli bedre og tilbakemeldinger som dette er derfor svært viktig for oss. Håper du får en fin dag videre og en god sommer :) Med vennlig hilsen, Dipper
Firmaet jeg jobber i har et Dipper-abonnement. Jeg har alltid god dekning - selv når andre jeg er sammen med (som har andre abonnement) har dårlig dekning - og da jeg var i Chile på ferie hadde jeg bedre pris enn mannen min, som har Telenor. Jeg har aldri hatt problemer med abonnementet, og det samme har jeg inntrykk av for mine kolleger.
Hei, Takk for fantastisk fin omtale! Vi er utrolig glade for å høre at du er fornøyd med både dekning og pris. Ikke nøl med å si fra om det er noe vi kan være til hjelp med. Med vennlig hilsen, Dipper
Har bare gode erfaringer med mitt Dipper-abonnement. Super kundeservice, overraskende gode priser og stadig vekk gode tips om hvordan man kan utnytte fordelene i abonnementet sitt bedre. Har anbefalt det til mange og det skal jeg fortsette å gjøre! Det bare funker, så jeg slipper å tenke på at mobilabonnementet er "bare styr"!
Hei Torill, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Med vennlig hilsen, Dipper
Jeg er veldig fornøyd med den raske og gode oppfølgingen til kundeservice når man trenger hjelp. I tillegg er appen veldig brukervennlig. Topp dekning og topp mobilselskap.
Hei Tale, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi veldig stor pris på :) Med vennlig hilsen, Dipper
Vår bedrift har bedrifts-abonnement fra Dipper hvor flere ansatte opplever problemer ref over. Ved forsøk på formidle dette til kundeservice, blir vi møtt av avvisning av problem eller bortforklaringer. Håper nå at min bedrift endrer leverandør. Eksempel: -------- Dessverre kan det se ut som at Google Pixel ikke støttes for 4G- og Wifi tale hos Telenor, og da heller ikke hos oss. Grunnen til at Telenor ikke støtter voLTE for Google Pixel er fordi markedet ikke er stort nok for denne telefonen i Norge, og Telenor har derfor per dags dato ikke prioritert å gjøre det tilgjengelig for denne telefonen. Siden tale på din telefon ikke kan gå på 4G, vil den da automatisk kobles til det som egentlig skal være nest best, som er 3G-dekning. Dessverre er det 3G som er svakest på din adresse. Det du kan prøve å gjøre da er å låse telefonen til 2G/GSM, slik at tale vil gå på dette nettet og se om dette gjøre noen forbedringer på samtalene dine :-) -------
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Vi er lei oss for at dere opplever problemer, og at dere føler at dere ikke blir tatt på alvor. Ta gjerne kontakt med oss igjen på 06020 eller på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh, Dipper
Fikk feil nummer og mistet dekning flere ganger. Vanskelig å finne vilkår. Helt medium minus kundeservice.
Hei Lisa, Takk for tilbakemeldingen din! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til gi en tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Dipper
Alt du kan ønske deg. Har byttet fra Talkmore og ikke merket forskjell på dekning eller noe annet. Alt fungerer som det skal!
Hei Torstein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Med vennlig hilsen, Dipper
Helt utrolig dårlig dekning. Faller ut relativt hyppig og bytter mellom 3G og 4G. Men får aldri maks signal. Merkelig da det jo er Telenor sitt nett
Hei Eirik, Beklager for sent svar på denne henvendelsen. Så leit å høre at du har trøbbel med dekningen. Det stemmer at du får full Telenor-dekning hos oss med all den kapasitet og kvalitet det medfører. Dersom du fortsatt opplever problemer med dekningen kan du gjerne kontakte oss på [email protected] så kan vi hjelpe deg med å se på dette videre. Takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på. Mvh Dipper.
Dipper lurte meg, men lydklipp kunne forklare alt men dem sier at dem har ikke tilgang til det. Jeg sport hvis sama person som lurte meg kunne ringe meg da sier dem at han jobber ikke lenger hos Dipper. Saken er at dipper skulle kreditere første 3000kr av min forbruk men nå dem sier at det er 3000 dem dekker hvs det var binding fra tidligere operatør men på lydklipp jeg forklarer at jeg har ikke binding fra før og jeg ønsker at det blir 3000 kreditering på forbruk og den sagt JA
Hei Askhab, Beklager for sen tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke er fornøyd med Dipper. Vi takker allikevel for tilbakemeldingen din og skal ta dette videre. Mvh Dipper.
Forbannet på Dipper! De ringte en ansatt, som snakker dårlig norsk, og fikk han til å bytte sin firmatelefon til dem. Den ansatte har ikke signeringsrett for bedriften, men ved inngåelse av avtalen, brydde de seg ikke om det. Kun etterpå, når jeg som kontormedarbeider i bedriften, skulle prøve å rydde opp, krevde de at noen med prokura tok kontakt! Jeg fikk daglig leder til å ta kontakt, og forklare situasjonen, men eneste måten de kunne reversere byttet, var dersom vi anmeldte den ansatte! Fikk heller ingen forståelse, eller tilbud om andre løsninger. Ble bare bedt om å betale. Aldri blitt så forbannet i kontakt med kundeservice noen gang, som jeg ble i kontakt med de. Anbefaler de ikke i det hele tatt, og oppfordrer alle til bytte vekk fra disse svindlerne.
Hei Lina, Beklager sen tilbakemelding på henvendelsen din. Vi synes det er veldig leit å høre at dere har hatt en så negativ opplevelse med Dipper. Dette er en veldig viktig tilbakemelding for oss og vi tar dette videre internt slik at vi kan se på rutinene våre rundt dette og forbedre oss. Mvh Dipper.