Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen sikkerhet i forhold til overfakturering i utlandet. Meget dyre utenlandstjenester.
Hei, Beklager sent svar! Det er synd å høre at du har en dårlig opplevelse ved bruk av Dipper i utlandet, men vi takker så mye for tilbakemeldingen din! Vi tar dette videre til avdelingen det gjelder. Med vennlig hilsen, Dipper
Jobbet i lengre tid med et tilbud med Dipper, og mottok veldig dårlig kundeservice gjennom hele prosessen. Salgskonsulenten ble sint da vi forhandlet pris, og slang på røret etter flere runder med samtaler.
Hei Hans! Beklager så mye for sen tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre salgskonsulenter, og skal ta dette videre. Dersom du fortsatt skulle være interessert i å bli kunde, så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Dipper
De lurte meg, sa det var gratis og ringe innen EU, ser nå første dag at de fakturerer ekstra om samtalen er fra Norge til EU. Svindel
Hei Bernt, Beklager sen tilbakemelding. Det er trist å høre at du har en så dårlig opplevelse av Dipper. Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din og tar kontakt med salgsavdelingen vår for å sørge for at riktig informasjon blir kommunisert. Mvh Dipper.
Alt er bra! Spiller du Lotto og ikke vinner. Tipper du Dipper vinner du:) Aldri noe annet.
Hei Geir, Takk for fantastisk tilbakemelding! :D Helt herlig å høre at du er så fornøyd! Mvh Dipper.
Den webbasert adminløsning er uoversiktlig og vanskelig å jobbe med, burde vært modernisert for lenge siden. Teknikken svikter, svarmeldinger kommer ikke, kundeservice responderer sent eller ikke. Har Telenor gitt opp Dipper?
Hei Gisle, Beklager sen tilbakemelding fra oss! Det er leit å høre at du har en dårlig opplevelse av Dipper. Vi jobber konstant med å forbedre løsningene våre, så din tilbakemelding betyr mye for oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen, Dipper
Fungerer og er enkelt. de hadde problemer for et år siden. Nå er det aldri noe tull. Systemer er stabilt og det virker.
Hei, Beklager sen tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever tjenestene våre som stabile, og at du er fornøyd med Dipper som din mobiloperatør. Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din! :) Mvh Dipper.
Dekning er like bra som Telenor. Prisen er mye lavere. Jeg halverte telefon regningen etter jeg skiftet. Ringer en del til utlandet. Kundeservice er også mye bedre en de store. Kommer alltid fort gjennom og få god hjelp. Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke har bedre omtaler. Jeg ville definitivt anbefale de.
Hei Daniel, Beklager veldig sent svar! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Dipper og at du anbefaler oss videre. :) Mvh Dipper.
Dessa är mest oseriösa i världen. Helst at man utan mobil telefon, bara at man inte har med s.k. dipper at göra. De talar vänligt tills de har dig och sedan kommer det bara problem/obehag/inkasso o.s.v. Helt experta på å vara DYRT, DÅLIGT, OVÄNLIGT. Dåligt faktureringssystem, helt dålig kundservice, kunden har aldrig rätt !!!. uffffffff.
Hei, Beklager veldig sent svar på henvendelsen. Det er veldig trist å høre at du har denne oppfatningen av Dipper. Vi jobber stadig med å bli bedre og setter stor pris på forbedringsforslag. Takk for tilbakemeldingen, den er svært nyttig for oss! Mvh Dipper.
Jeg bestilte et mobilabonnement som jeg kunne ringe til mine kollegaer i Sverige og Danmark inkludert i månedsprisen. Første regning så var disse samtalene fakturert ekstra. Jeg fikk slettet den utgiften, men følgende mobilregninger måtte jeg betale ekstra for utenlandske samtaler. Jeg skaffet meg nytt mobilnummer i et annet mobilselskap for å bruke under oppsigelse.
Hei Bjørnar, Beklager sen tilbakemelding fra oss! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde av Dipper, men takker så mye for at du har tatt deg tid til å legge igjen en melding. Vi har dessverre ikke et abonnement som inkluderer dette i grunnpakken, men vi har nå en tilleggstjeneste som heter "Ring til Europa". Tjenesten koster 49 kr/mnd. og gjør at du kan ringe så mye du vil til europeiske numre. Med vennlig hilsen, Dipper
Sentralbordet funker ikke. Må logge ut og inn hele tiden for å kunne sette over samtaler. Veldig ofte må kunder få et internt nummer og må ringe den ansatte selv. Utrolig frustrerende. Kunder ringer inn, men så lenge det ikke ringer hos oss, mister vi kunder. Dette er det aller aller verste telefonselskapet vi noensinne har hatt. Er nå på leting etter nytt selskap.
Hei Mona, Beklager veldig sen tilbakemelding! Veldig kjedelig å høre at dere opplevde feil med sentralbordet vårt. Mye har skjedd siden denne meldingen ble sendt inn og vi opplever ikke lenger denne feilen. Uansett ønsker vi å si takk for tilbakemeldingen din! Mvh Dipper.
Telenordekning. Mye billigere. Rask og god kundeservice. Grei nok sentralbordløsning. Midt i blinken for små og mellomstore bedrifter.
Hei Knut, Beklager sent svar på henvendelsen. Veldig gøy å høre at du er fornøyd med Dipper som din mobiloperatør og tjenestene vi leverer! Mvh Dipper.
Helt greie tjenester. God og trivelig kundeservice. Elektronisk aktivering av nye simkort fungerer ikke.
Hei Jos, Beklager sent svar på meldingen din. Takk for positiv tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene våre. Det har skjedd en del med hjemmesiden vår siden denne henvendelsen ble sendt inn og feilen med aktiveringen av SIM-kort er derfor løst. Mvh Dipper.
Veldig varierende dekning og opplever ofte brudd i samtaler. Dette skaper store problemer da dette er en kombinert jobb og privat telefon. Har tilogmed kjøpt ny iPhone for å se om det hjelper. Nå byttes det.
Hei Elisabeth, Beklager så mye for sent svar fra oss! Så leit å høre at du har opplevd dårlig dekning med Dipper, men vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en melding til oss. Mye har skjedd på 2 år og kunder av Dipper har nå mulighet til å ringe over 4G og Wifi også. Dette sikrer mye bedre dekning og samtalekvalitet flere steder. Dersom du fortsatt er kunde hos oss og opplever dårlig dekning, så må du veldig gjerne kontakte oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Med vennlig hilsen, Dipper
Veldig ivrig og imøtekommende (nesten for ivrig), men det er som om pisse i buksen, varmt en liten stund. Tenker jeg bytter til Telenor igjen.
Hei! Beklager sen tilbakemelding fra oss. Det er leit å høre at du har blitt lovet noe som ikke vi ikke har greid å holde, men vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Dette skal vi ta videre til avdelingen det gjelder. Med vennlig hilsen, Dipper
Dette gjør Dipper til beste leverandør for små og mellomstore bedrifter: 1. Telenor dekning (Dipper eies av Telenor, men er eget selskap) 2. Gode priser 3. Bra sentralbordapp på pc/Mac og mobil 4. Ingen bindingstid 5. Bra respons på kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi må bare beklage at vi ikke har sett den før nå, men det var en veldig positiv overraskelse :) Med vennlig hilsen, Dipper
Sparte 20000 i året ved at bytte til Dipper. Dette er en nobrainer folkens.
Hei Baard! Beklager sent svar, men tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er så fornøyd :) Med vennlig hilsen, Dipper