Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var tidlig ute for å samle mobil abonnementene i bedriften til en leverandør. Valget falt på Dipper som er konkurransedyktige, har utmerket service og har forståelig apper og grensesnitt!
Hei Kristian, Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! Ta kontakt med oss på 06020 eller på [email protected] om det er noe vi kan hjelpe til med. Vi i Dipper-gjengen håper du får en flott arbeidsdag :)
Forferdelig kundeservice.. Lureri får å ikke fortelle at det er gratis bindingstid, men så får jeg 3000 kr regning i posten litt etterpå uten å bli informert..
Hei Sandra, Så synd å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen av oss, men takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi opererer med en avtaletid når vi hjelper nye kunder ut av binding hos forrige operatør. Årsaken til dette er at vi skal ha en viss garanti for å tjene inn beløpet vi dekket for deg da du ble kunde. Dette skal bli informert om ved avtaleinngåelse, men vi tar tilbakemeldingen din videre slik at vi kan bli enda tydeligere. Vi ønsker deg en fin dag videre :) Hilsen Dipper-gjengen
Vi har valgt Dipper på grunnlag av pris og at det ikke er bindingstid. Er godt fornøyd med service både på telefon og mail. Ting fungerer og det er enkelt å forholde seg til :-)
Hei Ruth Camilla, Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Vi er også for frivillige kundeforhold uten bindingstid og vi står på hele tiden for å forbedre oss. Ta kontakt med oss på 06020 eller [email protected] om vi kan hjelpe deg og gjengen på jobben med noe. Hilsen oss i Dipper😊
Har vært kunde i mange år og ser ingen grunn til å bytte så lenge de er konkurransedyktig.
Hei Wenche! Så flott å høre at tjenestene våre lever opp til dine forventninger. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Du kan nå oss på 06020 og [email protected] om det skulle være noe vi kan hjelpe til med. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Dipper-gjengen :)
Vi er fire små og mellomstore selskaper i en gruppe som byttet til Dipper rett før jul i fjor. Dipper hadde bra priser, god kundeservice og abonnementene passer oss utmerket. Dipper har en god web portal som gir oss akkurat den info vi trenger og muligheter til å endre tjenester når vi vil. Når det gjelder forbedringer så ser vi frem til esim muligheter. Dipper kan anbefales.
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen, Inge! Det er hyggelig å høre at dere trives så godt som Dipper-kunder. Vi har nå også en APP som alle de ansatte kan laste ned for å følge med på forbruket samt gjøre endringer på sitt abonnement. Vi jobber aktivt med å utvikle støtte for e-SIM, og gleder oss til å ha dette på plass. Ta kontakt med oss på 06020 eller [email protected] dersom det skulle være noe vi kan hjelpe til med. Hilsen gjengen i Dipper :)
Har hatt Dipper i noen år og har kun positive ting å si. Appen gjør ting enkelt og oversiktlig. Når jeg ved uhell låst min mobil en søndagsmorgen og ikke hadde tilgang til puk-koden så spurte jeg om hjelp på Dippers facebook (messenger) Det fikk jeg kjapp hjelp på en søndag- imponerte meg stort!!
Hei Malin, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi svarer så raskt vi kan i åpningstiden og litt mer sporadisk utenfor åpningstid. Å hjelpe kundene våre til en enklere mobilhverdag er det viktigste vi gjør. Ta kontakt med oss på 06020 eller [email protected] om det er noe vi kan hjelpe til med. Mange hilsener fra gjengen i Dipper :)
Bra dekning både i byer og på fjellturer, bra service og OK pris.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Harald! Dipper og kundene våre nyter godt av Telenors suverene dekning i byen og på fjellet. Ha det fint så lenge, og ta kontakt med oss på Dipper Kundeservice 06020 eller [email protected] om det skulle være noe! Hilsen gjengen i Dipper