Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Løsningsorientert kundebehandler, men det tok litt tid før de svarte på epost, men ikke mer enn 2-3 timer.
Hei Tomas, takk for din tilbakemelding :-) Vi ønsker til enhver tid å ha kortest mulig svartid, og om noe haster er vi også tilgjengelig på 06020. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Dipper.
Rådgiver Tea Var utmerket hygglige å hjelpsom å møte meg for å bestille nytt mobil abonnement
Hei Alexander, Så godt å høre at ting løste seg på en fin måte for dere! :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper.
Vi har kun positive opplevelser og erfaringer med Dipper som leverandør av våre telefontjenester. Spesielt fornøyd med kundeservice som svarer raskt og responderer raskt på henvendelsene. Terningkast seks på alt!!!
Hei Espen, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :D Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper.
Lite ventetid og hyggelige damer som løser bestandig mine problemer Tusen takk. Hafsteinn Asgeirsson Myken Skipsekspedisjon ANS
Hei Hafsteinn, Tusen takk for din tilbakemelding! :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper.
De var bra service hjälpsam person och trevlig,jag vill gärna fortsätta som kund hos er
Hei Mahmut, så fint å høre at du trives som kunde hos oss i Dipper! :-) Dette er noe vi streber etter hver dag. Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper-gjengen.
kjempebra kundeservice, veldig billige priser. kvalitet på alle tjenester
Hei Ivan, takk for en hyggelig tilbakemelding! :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper-gjengen.
Alt bare funker! Administrasjonsløsningen på web er veldig enkel, oversiktlig og brukervennlig! Kundeservicen er super, rask og enkel. Selve sentralbordløsningen er dessverre noe mer innviklet, med bruk av fagspråk i innstillinger, så denne er jeg ikke helt komfortabel med ennå. Det samme gjelder appen "Bedriftsnett" hvor viderekobling av pågående samtale ikke alltid er like enkel å få til, mye mulug fordi selve samtalen okkuperer "linjen" for å ligge inn på appen om den er "falt ut" og man må logge inn på appen for å viderekoble. Det går sjelden. Men, alt i alt anbefaler jeg Dipper til ALLE!
Hei Johnny, Tusen takk for verdifull tilbakemelding! Vi tar det du har skrevet om sentralbordløsningen videre til riktig avdeling slik at vi kan bruke dette når vi utvikler tjenestene våre videre. Når det gjelder problemet ditt med å sette over samtaler, så skal det ikke være slik. Send oss gjerne en mail til [email protected] hvor du kort beskriver feilen og refererer til bytt.no. Dette må vi ta en titt på :) Vi ønsker deg og bedriften din en strålende dag. Hilsen Dipper-gjengen