Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig varierende dekning og opplever ofte brudd i samtaler. Dette skaper store problemer da dette er en kombinert jobb og privat telefon. Har tilogmed kjøpt ny iPhone for å se om det hjelper. Nå byttes det.
Hei Elisabeth, Beklager så mye for sent svar fra oss! Så leit å høre at du har opplevd dårlig dekning med Dipper, men vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en melding til oss. Mye har skjedd på 2 år og kunder av Dipper har nå mulighet til å ringe over 4G og Wifi også. Dette sikrer mye bedre dekning og samtalekvalitet flere steder. Dersom du fortsatt er kunde hos oss og opplever dårlig dekning, så må du veldig gjerne kontakte oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Med vennlig hilsen, Dipper
Veldig ivrig og imøtekommende (nesten for ivrig), men det er som om pisse i buksen, varmt en liten stund. Tenker jeg bytter til Telenor igjen.
Hei! Beklager sen tilbakemelding fra oss. Det er leit å høre at du har blitt lovet noe som ikke vi ikke har greid å holde, men vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Dette skal vi ta videre til avdelingen det gjelder. Med vennlig hilsen, Dipper
Dette gjør Dipper til beste leverandør for små og mellomstore bedrifter: 1. Telenor dekning (Dipper eies av Telenor, men er eget selskap) 2. Gode priser 3. Bra sentralbordapp på pc/Mac og mobil 4. Ingen bindingstid 5. Bra respons på kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi må bare beklage at vi ikke har sett den før nå, men det var en veldig positiv overraskelse :) Med vennlig hilsen, Dipper
Sparte 20000 i året ved at bytte til Dipper. Dette er en nobrainer folkens.
Hei Baard! Beklager sent svar, men tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er så fornøyd :) Med vennlig hilsen, Dipper
Generelt vært mye problemer og ustabilt. Helt klart ikke beregnet på bedrifter som er avhengig av et stabilt kundeservicenummer. Deres egen kundeservice stenger kl 17 og etter det får man ikke tak i folk. På grensen til useriøst for bedrifter som er avhengig av at innkommende telefoni fungerer bra.
Hei, Beklager sent svar på meldingen. Vi synes det er veldig leit å høre at dere har hatt mye problemer og at det var ustabilt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom dere fortsatt skulle oppleve problemer. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og tar med oss dette videre. Mvh Dipper.
Byttet fra phonero til Dipper og det ble som fra natt til dag, plutselig sank våre kostnader betraktelig og vår telefoniløsning ble meget oversiktlig!
Hei Olis, Beklager sent svar på meldingen din! Kjempegøy å høre at dere er så fornøyd med bedriftsnettet vårt og at dere har fått ned kostnadene ved å bytte til Dipper. Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Dipper.
Meget fornøyd med dekning, pris, kundeservice. Anbefales!
Hei Johan, Beklager for veldig sent svar på meldingen din. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er så fornøyd og at du anbefaler oss videre. Mvh Dipper.