Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt 2 lange kundeforhold, og servicen er alltid på topp. De løser alle utfordringer, og tar ansvar for at vi slipper å vende tilbake til kundeservice senere ved endringer som tar tid. Dere er helt fantastiske!
Hei Philip :-) Så utrolig hyggelig å høre. Vi er til for dere kunder og vi gjør vårt beste uansett, men vi blir varm i hjertet av å lese at du sier at servicen alltid er på topp. Det jobber vi for. Det er fantastisk å ha kunder som deg. Stå på! Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] tlf 06020
Hyggelig og effektiv kundeservice. Oversiktlige tjenester. Konkurransedyktige priser (ikke at jeg gidder å sjekke) - har vært kunde siden starten og fortsetter med det :0)
Hei Ellinor Takk for hyggelig omtale og ikke minst at du er trofast kunde hos Dipper. Prisene _er_ konkurransedyktige, det sørger vi for uten at du må mase om det. Vi kan alltid bli bedre, så ta kontakt om det er noe du vil vi skal se på. Stå på med bedriften din. God helg! Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] tlf 06020
Vi har brukt Dipper i 3 år nå som bedriftskunde og er meget fornøyd. Hver gang vi er i kontakt med de når det gjelder endringer og spørsmål er det super service. Dessuten har vi sterkt reduserte utgifter i bedriften ved å benytte Dipper. Anbefales!
Hei Hilde! Tusen takk for at du tok tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding midt i en sikkert hektisk hverdag. Så bra at dere merker reduserte mobilkostnader og er fornøyd med kundeservice. Sånn skal det være! Vi vinker til deg fra kontorpultene våre, og ønsker deg og gjengen på jobben din en suuuper helg :-) Hilsen gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Dipper er raske til å svare, og veldig hjelpsomme. Det føles som om de virkelig bryr seg, og vil rette opp i ting som er uklare i fakturaene.
Hei Else Vi vil gjerne være en venn for deg og bedriften din. Vi som jobber her lurer av og til på om kundene våre merker at vi bryr oss om dere, så det er godt å lese at i alle fall du merker det :-). Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så koselig omtale. Nå ønsker vi deg en fantastisk helg. Stå på og lykke til med å gjøre en forskjell i din bransje. Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Betaling av faktura er for tungvindt, dere må over på avtalegiro eller autogiro.
Hei Arne! Takk for tydelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å gjøre hverdagen for våre kunder enklere, så å da få tilbakemelding om at noe oppleves tungvindt er både litt leit, men også inspirerende - her må vi ta tak! Det kan jo tenkes at vi egentlig har løsninger også, men bare ikke har klart å kommunisere dem tydelig nok. Hos oss kan du betale fakturaen enten automatisk via EHF, ved automatisk trekk av kredittkort, eller på vanlig måte i nettbanken. EHF er statens format for elektronisk fakturering, og en EHF-faktura sendes rett inn i mottakers økonomisystem, så du slipper å håndtere den manuelt. Om ditt foretak ikke har økonomisystem som støtter EHF, og ønsker å motta fakturaene i nettbanken i stedet, tilbyr de fleste banker i dag at bedriftskunder kan motta fakturaer på EHF-format rett i nettbanken. Ta kontakt med banken din for å få satt det opp! Håper vi får flere sjanser til å forenkle hverdagen din fremover også. Kan vi bidra med noe mer, når du oss på tlf 06020 eller [email protected] Hilsen fra oss i Dipper 😊
Bestilte abonnement å gikk ikke gjennom kredittsjekk, fikk da melding om benytte forhåndsbetalt å jeg bestilte det da, betalte med bankkort, fikk bekreftelse på bestillingen på mail og en ny mail dagen etter at minside var aktiv og sim kort på vei. Så 2 dager senere får jeg enda en ny mail om at det ikke gikk gjennom kredittsjekk, hva skjer? Det var jo derfor jeg betalte på forhånd. Snakket med kundeservice og de skulle sjekke opp å ringe tilbake, noe som dem da ikke gjør. Bestilte nå bedrift abonnement hos Talkmore til en bedre pris også, å driter i det jeg kjøpte hos dipper som jeg ikke får. Takk for ingenting Dipper.
Hei Willy! Uff, dette hørtes absolutt ikke ut som noen god opplevelse, og det er ikke slik vi ønsker å ta imot nye kunder. Det høres ut som om vi har misforstått hverandre på noe vis her, for det er aldri snakk om noen forhåndsbetaling hos oss (kun at fakturaen betales med kredittkort i stedet for via bank eller EHF), men både det og den elendige opplevelsen med manglende tilbakemelding fra kundeservice må vi ta på vår kappe - unnskyld! Send oss gjerne en epost på [email protected] og henvis til denne tilbakemeldingen, så skal vi klare å finne ut av hvordan alt henger sammen og oppklare evt misforståelser og dårlig kommunikasjon fra vår side. Unnskyld igjen! Hilsen oss i Dipper
Jeg er meget fornøyd med både service og kostnader så langt !
Hei Bjørn Kjempebra at du er fornøyd med service og kostnader hos Dipper! Takk for at du tok deg tid til å skrive det. Og skulle det være noe, vil vi hjelpe deg så raskt og hyggelig som vi kan. Ha en super fredag, Bjørn! Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020