Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Wifi tale støttes ikke av nye simkort. Det sies at operatørene må oppdatere blabla for at det skal skje. Telenor og andre operatører støtter wifi tale så skjønner ikke dette. Og tungvindt at man ikke aht automatisk data i utlandet. Må manuelt skrive inn mms oppsett mobildata apn osv. Syns heller ikke det fungerer med å finne nettverk i utlandet automatisk så for å få signal må jeg manuelt velge en operatør. Vi har dårlig dekning hjemme så wifitale er vi avhengige av. Det er mange måneder siden det trolig skulle bli fiksa men det skjer ikke noe. Så må bytte til en annen om ikke dette bedrer seg.
Oppklare det som syntes å være et par misforståelser. Selv om vi benytter Telenor sitt nett så har vi helt egen tekniske plattform. Det gir en masse fantastiske muligheter for oss å tilby nye tjenester til kundene våre. WiFi-tale har vært ute for en periode men skal sammen med oppdateringer hos telefon-produsentene være på plass igjen i løpet av kort tid. Når det gjelder data så er det ikke noe manuelt oppsett for det. Verken i Norge eller i utlandet. Det kan være du må søke opp nettverk manuelt for å få den beste dekningen men det er noe annerledes hos oss enn andre. MMS må i en kort overgangsperiode settes opp manuelt (tar 11 sekunder) og gjøres bare en gang når nytt SIM settes opp. Beklager at du ikke har vært fornøyd med oss men alt det overnevnte er som nevnt snart på plass. Thomas // Happybytes
Rask og smidig kundeservice. Chat fungerer utmerket med rask responstid.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Gjengen på kundeservice sender en ekstra takk 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Står de har wifi tale og dette stemmer ikke, dårligere dekning. var i kontakt med kundeservice og de svarte ikke på melding da jeg sa at vi kommer til å bytte til ny leverandør.
Det står ikke noe sted at vi har WiFi-tale. Men det er på vei på plass hos de fleste telefonprodusentene. Vi har full Telenor-dekning men de betyr selvfølgelig ikke nødvendigvis at den er bra hos deg. Vi svarer ellers på alle meldinger så har du sendt det som en epost så sjekk i spam-boksen. Thomas // Happybytes
Har seks abonnement med forskjellig behov. alt fra kun tale/sms til Fri data+. Prisene er bra, og bedre eller lik med de billigste. Bruker Telenors infrastruktur, I tillegg finnes det abonnement for de som ikke bruker data som er svært prisgunstig. Eneste minus nå er at man har gått bort fra at tvillingSIM kun koster for SIM kortet, til å ta betalt pr. mnd.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Asle. Takk også for flott omtale, det settes pris på 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Jeg er superfornøyd altså. Rask og god hjelp med å få mitt nye SIM kort til å fungere. Terningkast 6 :)
Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding Grete. Alltid hyggelig med fornøyde kunder. Takk også for topp omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Med forlokkende priser, både her hjemme og i utlandet, er det lett å bli fristet til å bytte til Happybytes. Nå har jeg brukt dem i et par måneder, men snart bytter jeg tilbake til Talkmore. Det har vært problemer fra første stund. Da jeg satt inn simkortet, virket ikke mobildata eller mms, etter kontakt med kundeservice fikk jeg oppskrift på hvordan endre oppsettet manuelt. Noe jeg gjorde, og da fungerte det. Siden opplever jeg treghet i både data og anrop, fikk da beskjed om å slå av og på volte. Når jeg gjorde det sluttet nummervisning å virke. Alle innkommende anrop vises som "ukjent". Håpløst! Det er også problemer med å motta sms fra Æ, VY osv. De sier de er kjent med problemet. Videre opplever jeg elendig dekning i utlandet. Har erfart ingen/elendig dekning i Saudi Arabia, Bahrain, Tyskland, Polen, Sverige, osv osv. Dekningen faller ut, plutselig virker ikke mobildata osv. Når det først virker er det supertregt. Dumt - for Happybytes har virkelig gode utenlandspriser sammenlignet med andre operatører. Men hva hjelper det når det ikke virker? Det virker som de kun samarbeider med de minste operatørene i utlandet. Kundeservice svarer raskt riktignok, men ofte til ingen nytte. Synes forøvrig de kunne være litt mindre bråkjekke med svarene de avgir omtalene her. Det er noe som heter ydmykhet, og de burde ikke avfeie faktiske feil og bagatellisere problemer man som kunde erfarer. Har forsøkt både Android og iPhone.
Beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi er alltid ute etter å løse problemer som oppstår så fort og godt som mulig. En del av det du beskriver er det dessverre vanskelig å forstå hva som kan være årsaken. Thomas // Happybytes
Happybytes gir mye mobildata i mnd til en billig penge, har ikke opplevd problemer med abonnement,dekning eller lignende. Kjenner ikke til kundeservice da jeg aldri har måtte ringe de. Generelt veldig fornøyd med abonnementet.
Flott å høre at du er happy med oss Even. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Jeg forsøkte å bytte til disse i flere måneder, men de er nesten helt umulig å få tak i. Jeg sendte dem sikkert mail 5 ganger over et par mnd om hvor det ble av sim-kortet mitt. Fikk bare sms om utsatt oppstart av abonnementet. Eneste stedet man kan få tak i dem, er på chat. Der er de også lite hjelpsom. Styr unna!
Dette hørtes merkelig ut Bjarne. Vi er tilgjengelig med ganske så kjapp responstid både på epost og chat. Vi er ikke kjent for ikke å være hjelpsomme så vet ikke helt hva som har gjort at du sitter igjen med den oppfatningen. Thomas // Happybytes
virket en stund, så forsvant mobildata og mms. Får ikke svar fra kundeservice mail. ubrukelig for meg.
Sånn skal det ikke være. Tar du en sjekk i spam-filteret på eposten din så finner du nok svaret der. Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd med raskt svar fra kunderservice på chat og god håndtering og hjelp!
Takk for hyggelig tilbakemelding Morten. Topp at du er happy med oss. Takk også for fin omtale. Thomas // Happybytes
Beste mobilabonnement jeg har hatt! Mye data for pengene, bra dekning (Telenor), hyggelig og kjemperask kundeservice, og enkel prismodell. Og for de som bryr seg om sånt: ingen sketchy salgstaktikker (ser på deg Talkmore!), ingen tilbud og kampanjer som gir deg en overraskelse når du ser prisene etterpå, og istedenfor å bruke penger på fysiske butikker og plagsomme reklamer overalt tilby de heller billigere abonnement.
WOW - for en utrolig hyggelig tilbakemelding Kamil 😃 Herlig å høre at du er happy med oss. Tusen takk for fantastisk omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Byttet nettopp fra Release til Ice til HappyBytes, siden jeg var ikke fornøyd med Ige. Det har vært det beste valget jeg har gjort. Hastigheten er mye kjappere og ikke sperret av, og det er mye billigere. Det eneste som er litt dårlig er at jeg måtte legge inn mobildata/sms/mms instillinger manuelt, men det funker også!
Så flott at du er happy med oss Aleksander. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes fra Onecall for å få bedre dekning på jobb på Svalbard der Telia nettet ikke er det beste. Har ellers vært veldig fornøyd med Onecall. Har vært kunde hos hos Happybytes en uke nå og har elendig dekning hjemme på Eidsvoll og på hytta på Beitostølen hvor jeg tidligere med Onecall hadde full dekning erfarer jeg en strek og ustabilt samtale kvalitet. Leser at de mener de har full Telenor dekning/kvalitet men kan ikke stemme da jeg satt ved siden av en kompis med Telenor abo og han hadde 5 streker mens jeg hadde 1.
Kan ikkje sende mms, kan ikkje dele nett, tregt nett kan ikkje snakke og bruke internet samtidig. Har prøvd anbefalte instillinger, det fungerer heller ikkje. Hvorfor LTE og ikkje 4g? Har Iphone 11
Alt fungerte fint inntil de sendte ut nytt SIM-kort. Da opplevde jeg følgende: - Mistet 5g-dekning - Samtaler ble brutt - Dårligere dekning i grisgrendte strøk - Veldig lav datakapasitet i utlandet Leser at flere andre har opplevd liknende problemer etter bytte av SIM-kort og konkluderer derfor med stor sikkerhet at det nye SIM-kortet er årsak til problemene. Ingen konkret hjelp å få av kundeservice, så byttet derfor til Pluss Mobil.
Abonnementet er billig og bra, med god dekning. 🤩