Meny
Bedriftsabonnement fra Happybytes
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Flex Bedrift 500 MB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
75 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 1 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
1 GB
pr. mnd
194 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 2 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
2 GB
pr. mnd
258 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 5 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
5 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 10 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
10 GB
pr. mnd
367 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 20 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
20 GB
pr. mnd
423 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 50 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
50 GB
pr. mnd
591 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flex Bedrift 100 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
132 omtaler
100 GB
pr. mnd
871 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Happybytes

Happybytes sitt mobilabonnement er flytende, og du betaler kun for faktisk forbruk av datatrafikk. Mobilabonnementet passer utmerket dersom man har varierende dataforbruk. Happybytes benytter Telenor sitt mobilnett.

Happybytes omtaler og erfaringer
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes
Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"topp selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

det er bare en glede å være kunde hos happybytes hvis det er noe du lurer på får du svar med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tross Corona tider er servicen fra Happybytes utmerket. Rask to the point. Og Happybytes gjør deg HAPPY

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales varmt"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøkte alt av dagens markedstilbud og endte opp med abonnementet "1 om dagen" hos Happybytes på en privat mobiltelefon; jeg er meget fornøyd. Her får man i skrivende stund én ny GB data hver dag, og telleren nullstilles ved midnatt. Man kan dermed skvise ut 30 GB data for bare 298 kroner. Det har vært befriende å slippe å planlegge og rasjonere mobildata for flere uker frem i tid - man har simpelthen en bestemt mengde data å bruke hver dag. Om man trenger mer data før midnatt, er 19 kroner per GB en god og konkurransedyktig pris. Selv om man skulle bruke gjennomsnittlig bare 400 MB hver dag i en måned, er det vanskelig å slå prisen, som da blir 298 kroner for 12 GB. Husk også å sammenligne andre kostnader, som samtaler/SMS til/fra utlandet, data utenfor EU/EØS om det er aktuelt, og tilleggstjenester. Igjen har Happybytes blant de beste prisene. Utover prisen er det jo mye annet som bør tas i betraktning, og også her har jeg bare gode ord. Informasjon om hva som ville skje under og etter bestilling var god, SIM-kortet kom i posten etter få dager, og porteringen skjedde problemfritt på angitt tidspunkt. Telenornettet er, for meg, landets beste. Både 4G-tale og wifi-tale fungerer. Jeg har henvendt meg én gang til kundeservice, og ble besvart raskt og hyggelig. Jeg kan varmt anbefale Happybytes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplever litt for ofte dårlig hastighet/0dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette gjelder i sentrale områder der det ikke skulle være noe problem. Da hjelper det lite at et er abonnementet er "billig"!

Svar fra Happybytes
19.10.2020 07.56
Hei,
Vi leier nett av Telenor og vår dekning og hastighet er identisk med den de tilbyr egne kunder. Har du tidligere hatt dårlig dekning med Telenor vil det i så måte bli det samme hos oss.

Thomas // Happybytes
Kurt V. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et alldeles utmerket alternativ for oss som surfer lite

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny kunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde noen utfordringer knyttet til å aktivere bank-id på mobil da jeg ble ny kunde hos dere. Opplevde raskt og effektiv kundeservice på mail. Gikk ikke mange minuttene før jeg fikk svar, og god hjelp til å løse problemet. Ser frem til å være kunde hos dere fremover. Mvh Robert

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig Service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er den dårligste kundeservicen jeg har vært borti, dessuten vanskelig å få tak i! Fikk ett ødelagt sim kort fra happybytes og har vært uten tlf nå i 5 dager, de har heller ikke klart å sendt nytt sim kort. Venter på at gamle Operatør skal åpne gamle sim kort igjen sånn at jeg får telefon. Happybytes var ikke villige til å gi noe kompensasjon for dette, selv med 100% fornøyd garanti som visst nok ikke gjaldt her. STYR UNNA

Svar fra Happybytes
19.10.2020 07.48
Som vi har redegjort for deg flere ganger så har vi litt ulikt syn på hva og hvordan ting har skjedd her. Det er uansett synd at vi ikke klarte å skape et bedre kundeforhold til deg.

Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Happybytes 4 ever"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Happybytes for 4 måneder siden og har før det byttet mye mellom andre mobilselskap med lokketilbud, det trenger jeg ikke lenger. Happybytes er det eneste mobilselskapet man trenger, look no more. 10/5 stjerner :D

Svar fra Happybytes
08.10.2020 11.03
Takk for det Joon! :)

Vennlig hilsen,

Oskar // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR