Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lovet at det var mulig med data-sim før jeg byttet til de, men at fet ikke kunne aktiveres for abonomentet var aktivt. Når det var aktivt, så kunne jeg plutselig ikke så data sim
Hei, Finner ikke saken din hos oss, men dersom det har oppstått en misforståelse er det fint om du kontakter kundeservice så vi kan finne ut av det.Har du bestilt abonnementet "1 om dagen" tilbys ikke det, som det fremkommer av våre nettsider, i kombinasjon med data eller tvilling-sim.
Jeg synes, happybytes beste tel. bedrift. Vi er (far og broren og jeg) kunder til happybytes, alltid vi får rimelig regning. Mva Mohsen
Har hatt Happybytes sitt Flex-abonnement noen mnd. nå. Uslåelig pris på 70 kr. om en ikke overstiger 500 Mb pr.md. Bra konsept med å betale kun for forbruk, men prisene ved høyere forbuk enn inkl. er ikke gunstige i forhold til de rimeligste tilbydere. Jeg fikk en negativ overraskelse nylig siden det er store tidsetterslep i oppdateringen av dataforbruket fra Telenor som er netteier. Det er milevis unna noen sanntids-oppdatering! Heldigvis er det mulig å få lagt inn databrems på 512 MB slik at en merker når kvoten er oppbrukt. Allerede ved et forbruk like over 3 GB er Happybytes sitt andre abonnement "1 GB om dagen" billigere med en pris av 298 kr. for inntil 31 GB pr. mnd. Et ekte røverkjøp! Konklusjonen blir at Flex er billig og bra ved svært lavt dataforbruk, men ikke så gunstig fra 0,6 Gb og opp til 3,1 GB og ved forbruk derover bør en velge "1 om dagen". Kundeservicen er lynkjapp!
Har gode erfringer med Happybytes. Alt har fungert ok med Happybytes.
Veldig smart abonnement ved at man kan ha ett abonnement men flere SIM-kort hvis man f.eks har flere mobile bredbåndsrutere, ring-hytta-varm, alarmer eller annet. Men underlig at man ikke kan deaktivere mobilsvar hvis man har tvilling-SIM.
- Mye rimeligere enn Telenor - Kundeservice fra himmelen i motsetning til Telenor som har kundeservice fra helv...(har mobilt bredbånd der) - Gratis telefoni og sms inkl.500mb data, kan det blir bedre? - Liker konseptet med betal for det du bruker av data - Egen app til smarttelefonen med full oversikt over abonnementet En liten minus er at dekningen kunne vært bedre der jeg bor men de støtter wifitale så det går bra.
Som regel svar på henvendelser innen ca. 1/2 time!
Her slipper du å betale dyrt for datapakker som er inkludert i alle abonnement. Du betaler kun for det du faktisk bruker. Hvis du kun bruker telefonen til å ringe å sende meldinger så er dette topp. Hvis du bruker datatrafikk så må du vurdere hvor mye du faktisk bruker slik at du ikke møter noen overraskelser. Datatrafikk utover det som er inkludert blir fakturert pr mb. Personlig bruker jeg veldig lite mobildata. Kanskje 200mb på sommeren når jeg er på reise.
Er veldig fornøyd med Happybytes, det er rask og god service.
Dekninga kunne vært bedre, men det er vel Telenor så jeg forventer meg ihjel om jeg tror det blir noen bedring der. Ikke i går, ikke idag og ikke i morra Kundetjenesten er upåklagelig ikke bare har de rask postgang .. de har humor også.;)
Jeg har hatt abonnement hos Happybytes siden i høst og jeg er veldig godt fornøyd. Betaler for akkurat det jeg bruker og når jeg trenger hjelp får jeg rask og god hjelp fra kundeservice. Kan virkelig anbefale Happybytes
Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.
Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere
Hei, Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB. Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice. Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette». Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Bruker happybytes datasim til værstasjonen, og betaler kun for den dataen værstasjonen bruker. Perfekt til mitt bruk, og vurderer mobilabonnement hvis de kan levere 1000gb til Chili-pris.
Hei Erlend, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har dessverre ikke noe slikt tilbud på 1000 GB til superbrukere som deg, men dersom vi får det skal vi selvfølgelig gi beskjed 😊 Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.
Hei Mari, Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud. Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes