Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
993 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

NĂžytral trend

Happybytes opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
993 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på mobilabonnement
FÄ tilbud pÄ mobilabonnement
FÄ tilbud pÄ mobilabonnement fra flere leverandÞrer - helt gratis!

Utforsk 993 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
727
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nÄ én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 993 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no

Sim bytte

Omtale av  Øystein

Konge kundeservice 👍 Hyggelig og effektiv løst problem 👍

Svar fra Happybytes
08.06.2023 08:57

Takk for konge-omtale Øystein 🙌🏻 Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strålende fornøyd med Happybytes!

Omtale av  Oscar A. O

Hei. Jeg har nå hatt Happybytes i en måneds tid, og er meget fornøyd. Alt fungerer 100%. I det ene tilfellet jeg trengte support, brukte jeg e-mail. Responsen fra support kom veldig raskt (et par minutter), og alt ordnet seg kjapt og greit. Jeg ønsker Happybytes lykke til videre :-) Mvh. Oscar A. O.

Svar fra Happybytes
07.06.2023 09:49

Herlig å høre at du er happy med oss Oscar 🙌🏻 Takk for at du valgte Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes

Elendig

Omtale av  Kari

Var fornøyd inntil bytte av simkort. Nå forts etter flere henvendelser ikke tilgang til mobildata. Dårlig dekning enkelte steder. Elendig kundeservice

Svar fra Happybytes
06.06.2023 08:52

Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss lenger. Både dekning og kundeservice er den samme som før. Thomas // Happybytes

Effektiv service

Omtale av  Hanim

Effektiv hjelp i forbindelse med bytte av abo og rask aktivering av sim. Fantastisk service :)

Svar fra Happybytes
06.06.2023 08:53

Flott å høre at du er happy med oss Hanim. Takk for hyggelig omtale 😃 Thomas // Happybytes

En trøblete start trekker ned

Omtale av  Lars

Etter noen år hos Ice valgte jeg abonnementet 10 GB/198,- hos Happybytes. Etter bestilling gikk ting litt tregt. For det første måtte jeg etterlyse velkomstbrev med SIM-kort, det kom dagen før aktiveringsdato. Når aktiveringsdatoen var kommet, var SIM-kortet ikke aktivert. Måtte selv gå inn på mine sider og gjøre dette selv. Mobilen måtte også konfigureres endel manuelt i etterkant, men her fikk jeg ok hjelp på chatten. I ettertid sitter man igjen med en følelse av at opplegget er litt gammeldags hvor man er mye overlatt til seg selv i startfasen. Når dette er sagt, når alt er satt opp, fungerer Happybytes utmerket med god dekning, god talekvalitet og en pris som gir mye mobildata for pengene.

Svar fra Happybytes
06.06.2023 08:59

Her har du nok hatt en litt uvanlig kronglete oppstart, med uheldig postgang osv. Men bra at det ordnet seg til slutt Lars. Vi satser på et happy kundeforhold fremover. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uforklarlig forbruk av mobildata

Omtale av  Max

Vi var to personer i husstanden som byttet til Happybytes 11.05.23. Blant annet pga hyggelige utenlandspriser på mobilbruk. Fra samme dag begynte et uforklarlig forbruk av mobildata viste det seg etter hvert som dagene gikk. Blant annet følgende: - 10 GB brukt opp i løpet av ca en uke selv om jeg mesteparten av tiden var på wifi (hjemme/jobb) - Daglig gikk det ut 48 mb flere ganger i minuttet - 23. mai ble det brukt nesten 2,5 GB til tross for at jeg var på wifi på jobb hele dagen + stort sett hjemme-wifi resten - 18. mai fikk jeg sms om påfylll av 1 GB (da de 10 GB var brukt opp). 4 minutter senere fikk jeg ny sms om nytt påfyll på 1 GB. Mao hadde jeg angivelig brukt 1 GB på fire minutter! Helt absurd! Jeg var så og si sikker på at her måtte det være en feil ett eller annet sted (innstillinger, SIM-kort, el.lign). Jeg har hatt mobil i mange år uten å være i nærheten av et slikt forbruk. Da jeg kontaktet Happybytes og sendte over utskrifter av forbruksloggen var konklusjonen fra dere at dette var normalt! Dette svaret kunne jeg rett og slett ikke ta seriøst. Det var mao ingen annen løsning enn å bytte mobiloperatør igjen. Dette uforklarlige forbruket var rett og slett helt uakseptabelt å godta. Dette medførte at Happybytes mistet to kunder + at vi var klare for å overføre to personer til... Nå skal jeg føye til at jeg testet mobilen den siste dagen før vi gikk fra Happybytes til annen operatør. Da skrudde jeg på alt av tunge apper som Tidal., Instagram, youtube, etc og koblet meg fra wifi-nettet helt i timesvis. Forbruket fra 01.06 - 05.06 var på under 1 GB. Mao virket forbruket langt mer normalt i juni enn i mai - til tross for at jeg det siste døgnet før operatørbyttet overdrev bruk av mobildata maksimalt - noe som underbygger min påstand at det må ha vært noe riv ruskende galt i starten. Jeg håper dere tar kunder seriøst på generelt nivå, for vi følte oss ikke ivaretatt overhodet da vi meldte i fra om vår frustrasjon. Når det i tillegg er kunden som blir sittende med regninga uten noen form for løsning, så blir opplevelsen utelukkende negativ.

Svar fra Happybytes
06.06.2023 06:55

Vi har dessverre ikke kontroll på hvilke apper, innstiller osv du benytter på telefonen. Kun hvilket forbruk som genreres. Det er selvfølgelig beklagelig at du sitter igjen med en opplevelse av at det var mer enn hva du forventet. Thomas // Happybytes

Rimelig og strukturert

Omtale av  Sunniva

Ingen andre kan slå prisene som happybytes tilbyr. Ikke minst gir appen en oversikt over alt man trenger for å holde dataen og betalingene i "sjakk".

Svar fra Happybytes
05.06.2023 10:30

God kontroll og oversikt over eget abonnement er viktig. Flott å høre at du er fornøyd med oss Sunniva. Takk for fin omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes

Happybytes har 993 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR