Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
997 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
997 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 997 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
731
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 997 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tolmodig

Omtale av  Mathias

Veldig fornøyd med kundeservice, mye god hjelp og tolmodig gjeng. Fant ut av feilen.

Svar fra Happybytes
15.01.2024 09:58

Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Mathias. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrt men bra..

Omtale av  Gunnar

Svak kundeservice. Lang kø, ikke dekning i Sverige, har blitt for grådige med sin siste prisjustering.

Svar fra Happybytes
09.01.2024 10:32

Synd du ikke er fornøyd med oss Gunnar. Kan forsikre deg om at vi at svært god dekning i Sverige så vet ikke hva som ligger til grunn for den påstanden. Ellers så er det slik at alle selskaper må tjene penger. Det er ikke å være grådig. Faktisk er vi veldig mye billigere for over 90% av mobilkundene i Norge. Thomas // Happybytes

Fornøyd :)

Omtale av  Anonym

Oversiktlig og enkel app, raske til å svare på henvendelser og hyggelige konsulenter.

Svar fra Happybytes
08.01.2024 12:08

Takk for at du har valgt Happybytes. Flott å høre at du er happy med oss 👍🏻 Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Uvarslet prisstigning

Omtale av  Even

Endret priser uten å varsle, og ikke bare litt heller. 50 kr økning. Alt for dyrt.

Svar fra Happybytes
05.01.2024 09:57

Hei Even. Varsel er sendt per epost i slutten av november. Thomas // Happybytes

Dum måte å fakturere på.

Omtale av  Kristoffer

For en dag med å være kunde betaler du for hel måned. Uventet prisøkning for abonament.

Svar fra Happybytes
05.01.2024 10:00

Ved overføring til annet selskap er det det nye mobilselskapet (og du selv) som bestemmer dato for overføring. Som informert deg om per sms er det lurt og gjøre dette den siste dagen i måneden for å unngå dobbel faktura. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Er blitt altfor dyr

Omtale av  Vidar

Begynte billig, men etter noen måneder økte de prisen med 25%, i en tid hvor andre leverandører går ned med prisen. Gikk fra å være en av de billigste til å bli en av de dyreste. Ikke å anbefale.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:24

Synd du ikke er fornøyd med oss Vidar men vi er langt i fra de dyreste. faktisk er vi mye billigere en det 95% av norske mobilkunder har i telefonen i dag. Thomas // Happybytes

Fungerer for det meste veldig bra

Omtale av  Stian

Happybytes brukte en del tid på å levere 5G til telefonen min som var 5G klar. Derimot var ikke LTE nettet som ble kompensert med av verste sorten. Plunder jeg derimot har hatt har vært leveranse av SIM-kort til blokken jeg bor i. Om dette var postbudet eller leverandør som hadde feilmerket er vanskelig å si. Oppå dette synes jeg det i tillegg har vært vanskelig brukergrensesnitt på appen for å aktivere enkelte funksjoner. Et eksempel på dette var å aktivere delt internett på iphonen min. Dette var ikke super intuitivt, og hadde jeg vært hakket eldre kunne dette blitt et mareritt å få til.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:23

Takk for gode tilbakemeldinger Stian. Tregheten i tilgang til 5G lå dessverre ikke hos oss men hos mobilprodusentene som må legge inn innstillingene i sine OS. Dette har frustrert oss minst like mye. Når det gjelder sending av SIM-kort sendes dette til folkeregistert adresse så usikker på hva som kan ha skjedd der. Delt internett er ikke noe du trenger å aktivere i APP/Min Side, men i innstillingene på telefonen. Du finner guide på dette på våre nettsider. Thomas // Happybytes

Happybytes har 997 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR