Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt mange abonnementer opp gjennom, men jeg har aldri vært så fornøyd som jeg er med komplett. Det er ingen overraskelser på fakturaen, god dekning, lave priser og raske tilbakemeldinger på spørsmål.
Hei,Torbjørn! Det er veldig flott å se at du er fornøyd med oss som selskap og vi takker for den flotte tilbakemeldingen. En god sommer ønskes fra oss i Komplettmobil.no :)
Serviceinnstilt medarbeider som ordnet det jeg trengte og ga den informasjon jeg trengte på få minutter. Han hadde løsninger på mine mobilbehov med en gang, og kom med gode forslag som passet meg bra. I det hele tatt god service :)
Hei,Ove Det er veldig flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Jeg skal selvfølgelig bringe de gode ordene tilbake til de:) Ha en flott sommer:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Billigste abonnement med best dekning. Har ikke villedende reklamer.
Hei, Atle! Tusen takk for flott tilbakemelding! Villedende reklamer driver vi ikke med, og vi gjør selvfølgelig det vi kan for at kundene våre skal være så fornøyde som mulig:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Opplevde at sim-kortet låste mobilen. Trodde først det var mobilen som det var noe galt med. Men det samme skjedde også med lånemobilen etter at min mobil var sendt inn til service. Har ikke opplevd noe slikt hos andre opratører. Ellers har jeg god erfaring og har ikke blitt overasket av høye telefonregninger etter at jeg begynte hos dem.
Hei, Benjamin! Tusen takk for flott tilbakemelding! Her var det nok noe galt med sim kortet ja og det er flott at vi kunne løse det så raskt. Og det er flott å se at du er en fornøyd kunde:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
God dekning, gode abonnement og rask å svare på henvendelser til kundeservice. Har to abonnement fra Komplett i familien og er godt fornøyd.
Hei, Filip! Tusen takk for flott tilbakemelding! Fornøyde kunder er det beste vi vet:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Rask og god service som er tilstede på alle plattformer. Veldig konkurranse-dyktige priser.
Hei, Tore! Tusen takk for flott tilbakemelding! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og servicen vår:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Suveren pris, suveren service! Jeg har aldri angret på at jeg valgte Komplett.
Hei, Lars G! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ingenting er bedre her i verden enn fornøyde kunder! Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
De var det verste mobiloperatør i hele livet. Jeg håper at ingen får samme opplevelse hadde jeg med dette firmaet! Jeg hadde en virkelig tragedie med dem! Fra 2 uker forventning til levering simkort, feil opplysninger (PIN OG PUK) på min side deretter låst mobilen og til glemte å aktivere simkortet og feil svar og ingen ansvarlighet i kudeservice!
Hei, Shahriar! Dette var beklagelig å se. Sim kortet blir levert til den folkeregistrerte adressen som vi får når vi foretar kredittsjekk. Noe vi informerer om i bestilling, bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse. Dersom du bor på en annen adresse så må man gi beskjed ang dette. Når du kontaktet oss så sendte vi en ekspress pakke med et uaktivert sim kort som, noe du også var informert om i brevet som medfulgte simkortet. Og da er ikke pin kodene på min side korrekte før du aktiverer sim kortet der inne. Det er selvfølgelig beklagelig at du syntes dette var en dårlig opplevelse, men her gjorde vi alt vi kunne for at du skulle bli fornøyd selv om det ikke var vår feil med sending av det første sim kortet. Jeg håper uansett at du en gang kommer tilbake til oss. Og ønsker deg en god sommer. Mvh Bent Komplettmobil.no
Herlig å kunne dra på ferie til Thailand og kunne bruke samme abonnement uten å bekymre seg for skyhøye roaming charges. Måtte kontakte support per email og fikk løst problemet kjapt og effektivt. Dette virker meget lovende, Komplett!
Hei, Sirima! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Og at vi kunne hjelpe deg med problemet ditt så raskt:) Ønsker deg en flott ferie! Mvh Bent Komplettmobil.no
Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd
Hei, Emma M. O! Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Er stor fornøyd med bytte til KomplettMobil. Bra pris og god dekning i forhold til mange andre
Hei, Jane! Vi elsker fornøyde kunder og takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no
Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement. Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr Data er for dyrt i Norge Flytter til chili og sjekker om det holder
Hei, Denis! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert. Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data. Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også. Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;) Mvh Bent Komplettmobil.no
Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel Må betale for nytt sim.
Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten. Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse. Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til [email protected] Så skal vi se på den sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
God app som gir god oversikt Bra pris mye data Er fornøyd med kundeservice Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang
Hei, Erlend! Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Ingen overraskelser med abonnementer, enkle og greie fakturaer
Hei, Roger! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er så fornøyd:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris. Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt. Flytter.
Hei, Jørgen! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for." Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd. Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli. Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål. Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til [email protected] Så skal jeg se på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no