Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Strålende fornøyd

Omtale av  Torbjørn

Jeg har hatt mange abonnementer opp gjennom, men jeg har aldri vært så fornøyd som jeg er med komplett. Det er ingen overraskelser på fakturaen, god dekning, lave priser og raske tilbakemeldinger på spørsmål.

Svar fra Komplett Mobil
12.07.2018 22:46

Hei,Torbjørn! Det er veldig flott å se at du er fornøyd med oss som selskap og vi takker for den flotte tilbakemeldingen. En god sommer ønskes fra oss i Komplettmobil.no :)

Nyttig (0)

Medarbeideren fant fort ut mine mobilbehov, og kom med de løsningene jeg trengte på få minutter.

Omtale av  Ove

Serviceinnstilt medarbeider som ordnet det jeg trengte og ga den informasjon jeg trengte på få minutter. Han hadde løsninger på mine mobilbehov med en gang, og kom med gode forslag som passet meg bra. I det hele tatt god service :)

Svar fra Komplett Mobil
12.07.2018 22:45

Hei,Ove Det er veldig flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Jeg skal selvfølgelig bringe de gode ordene tilbake til de:) Ha en flott sommer:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Har ingen ting å utsette på Komplett mobil

Omtale av  Atle

Billigste abonnement med best dekning. Har ikke villedende reklamer.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 23:09

Hei, Atle! Tusen takk for flott tilbakemelding! Villedende reklamer driver vi ikke med, og vi gjør selvfølgelig det vi kan for at kundene våre skal være så fornøyde som mulig:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Har rimelig abonnemang

Omtale av  Benjamin

Opplevde at sim-kortet låste mobilen. Trodde først det var mobilen som det var noe galt med. Men det samme skjedde også med lånemobilen etter at min mobil var sendt inn til service. Har ikke opplevd noe slikt hos andre opratører. Ellers har jeg god erfaring og har ikke blitt overasket av høye telefonregninger etter at jeg begynte hos dem.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:57

Hei, Benjamin! Tusen takk for flott tilbakemelding! Her var det nok noe galt med sim kortet ja og det er flott at vi kunne løse det så raskt. Og det er flott å se at du er en fornøyd kunde:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

God kundeservice og bra abonnement

Omtale av  Filip

God dekning, gode abonnement og rask å svare på henvendelser til kundeservice. Har to abonnement fra Komplett i familien og er godt fornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:38

Hei, Filip! Tusen takk for flott tilbakemelding! Fornøyde kunder er det beste vi vet:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig behjelpelig og god service

Omtale av  Tore

Rask og god service som er tilstede på alle plattformer. Veldig konkurranse-dyktige priser.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:36

Hei, Tore! Tusen takk for flott tilbakemelding! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og servicen vår:) Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Suveren!

Omtale av  Lars G

Suveren pris, suveren service! Jeg har aldri angret på at jeg valgte Komplett.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:28

Hei, Lars G! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ingenting er bedre her i verden enn fornøyde kunder! Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Det var skummelt.

Omtale av  Shahriar

De var det verste mobiloperatør i hele livet. Jeg håper at ingen får samme opplevelse hadde jeg med dette firmaet! Jeg hadde en virkelig tragedie med dem! Fra 2 uker forventning til levering simkort, feil opplysninger (PIN OG PUK) på min side deretter låst mobilen og til glemte å aktivere simkortet og feil svar og ingen ansvarlighet i kudeservice!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:27

Hei, Shahriar! Dette var beklagelig å se. Sim kortet blir levert til den folkeregistrerte adressen som vi får når vi foretar kredittsjekk. Noe vi informerer om i bestilling, bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse. Dersom du bor på en annen adresse så må man gi beskjed ang dette. Når du kontaktet oss så sendte vi en ekspress pakke med et uaktivert sim kort som, noe du også var informert om i brevet som medfulgte simkortet. Og da er ikke pin kodene på min side korrekte før du aktiverer sim kortet der inne. Det er selvfølgelig beklagelig at du syntes dette var en dårlig opplevelse, men her gjorde vi alt vi kunne for at du skulle bli fornøyd selv om det ikke var vår feil med sending av det første sim kortet. Jeg håper uansett at du en gang kommer tilbake til oss. Og ønsker deg en god sommer. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Ny og tilfreds kunde

Omtale av  Sirima

Herlig å kunne dra på ferie til Thailand og kunne bruke samme abonnement uten å bekymre seg for skyhøye roaming charges. Måtte kontakte support per email og fikk løst problemet kjapt og effektivt. Dette virker meget lovende, Komplett!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:17

Hei, Sirima! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Og at vi kunne hjelpe deg med problemet ditt så raskt:) Ønsker deg en flott ferie! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Utrolig bra

Omtale av  Emma M. O

Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:11

Hei, Emma M. O! Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

BRA!!

Omtale av  Jane

Er stor fornøyd med bytte til KomplettMobil. Bra pris og god dekning i forhold til mange andre

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:09

Hei, Jane! Vi elsker fornøyde kunder og takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Dyrt bekjentskap

Omtale av  Denis

Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement. Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr Data er for dyrt i Norge Flytter til chili og sjekker om det holder

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:08

Hei, Denis! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert. Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data. Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også. Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Service hva er det?

Omtale av  Jan

Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel Må betale for nytt sim.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 20:44

Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten. Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse. Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til [email protected] Så skal vi se på den sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

God pris telenor dekning

Omtale av  Erlend

God app som gir god oversikt Bra pris mye data Er fornøyd med kundeservice Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 19:57

Hei, Erlend! Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Kjempefornøyd

Omtale av  Roger A. H

Ingen overraskelser med abonnementer, enkle og greie fakturaer

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 13:01

Hei, Roger! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er så fornøyd:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig på alt

Omtale av  Jørgen

Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris. Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt. Flytter.

Svar fra Komplett Mobil
25.06.2018 08:50

Hei, Jørgen! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for." Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd. Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli. Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål. Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til [email protected] Så skal jeg se på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR