Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra, men ganske dyrt sammenlignet med søta bror feks.
Hei, Albert! Flott å se at du er fornøyd med oss som selskap! Jeg er helt enig i at norske mobilpriser er høyere enn hos vårt naboland Sverige. Men dette er noe vi daglig jobber for å endre. Se f.eks her: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/J16AeX/-Telenor-bremser-digitaliseringen-av-Norge--Haakon-Dyrnes Vi håper du fortsetter å forbli hos oss og at vi kan være et selskap som gir deg fordeler på reisen med oss:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Trenger ikke å skrive mye mer. De ser billig ut men til slutt havner du med kjempe regning.
Hei, Piotr! Dette var beklagelig å se. Nå vet jeg dessverre ikke hva saken din dreier seg om. Men om man har aktivert datakontroll så får man ikke kostnad ved overforbruk av data. Da er det evt samtaler til utlandet eller spesialnummer som kan ha forårsaket en større faktura. Men jeg vil gjerne høre om saken din, så fint om du kan sende oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg vil ha billige familiepakke fra komplett, ellers er veldig fornøyd.
Hei, Farah A! Takk for flott tilbakemelding. Vi vurderte også familierabatt i oppstarten. Men vi har per idag valgt å ha faste lave priser til alle. Samt å tilby gode fordeler som f.eks EU+ istedet for familierabatt. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Ved ekstra kjøp av GB så må den gjelde til den er oppbrukt, ikke slettes når måneden er ferdig Kjøpte 3GB i påsken og rakk å bruke 1GB. 1GB overført til neste mnd. Mitt måneds abonnement er på 1GB. 1GB ble dermed slettet som jeg hadde betalt får. Dette er ikke bra. Kundene må få det de har betalt for. Føler meg litt lurt. Har også gjentatte feil på tvillingkort
Hei, B! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I utgangspunktet så står det på datapakkene at du maks kan ta med det dobbelte av den inkluderte dataen i rollover. Og at dette også gjelder datapakken din. Men send en epost til [email protected] Så ser vi om vi kan fikse på den ekstra GB din:) Og finne ut av hva som er feil med tvillingkortet. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Hoppet fra Telenor til Komplett Mobil, angrer ikke ett sekund. Super bra dekning, billig og ikke minst hyggelige mennesker på kundeservice. Tommel opp for Komplett Mobil :) Dere vil alltid være min beste venn.
Hei, Erik H , vår nye bestevenn! Tusen takk for flott tilbakemelding, det er ingenting som varmer mer enn å se fornøyde kunder! Vi håper på et langt og flott vennskap med deg ;) Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Simkortet skulle være aktivt fra kl ni på morgenen, da det gamle sluttet å fungere. Kl tre er det enda ikke aktivert. Var to ganger i kontakt med kundeservice på chat, uten at de klarte å løse problemet. Han ene presterte tilogmed å si at det var min tidligere operatør som ikke hadde portert nummeret. Kjipt å gå en hel dag uten dekning. Endte med at jeg tok ut simkortet og tegnet nytt abo hos Talkmore. At simkortet ikke virket, i tillegg til slett kundeservice gjorde at jeg ikke ønsker komplett som min operatør. Skjerpings! Vil ikke anbefale dere til noen.
Hei. Linda! Dette var beklagelig å se. Dessverre så hadde vi problemer med noen av gårsdagens innporteringer. Det ble jobbet på spreng med å løse dette, men pga kompleksiteten i feilen så tok det noe tid. Send gjerne en mail til [email protected] Så kan vi følge opp at du ikke får noen faktura eller lignende. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg anskaffet meg nylig et abonnent med 1gb som koster 175,-. I påsken fikk jeg melding om at jeg hadde brukt opp datamengden, så jeg gikk inn på hjemmesiden til komplett å bestilte 1gb ekstra til 99,-. Til mitt sjokk har jeg blitt belastet 399,- for 400mb for perioden frem til ekstra pakken jeg kjøpte ble aktivert. Jeg trodde som jeg hadde i Telia at overforbruk gikk inn i ekstrapakker man kan kjøpe. Det komiske er at jeg byttet fra et telia abonnement med 4 gb til dette for å spare penger, men jeg har aldri betalt så mye en måned. Dette føles som lureri, nå må jeg betale 696,- for en måned, helt sykt. Jeg ringer komplett i morgen å avslutter dette abonnementet.
Hei, Tore! Det er beklagelig å se at du føler det slik. Datakontroll er en tjeneste som må aktiveres i appen eller på min side. Da unngår man overforbruk av data. Man får også sms når man nærmer seg å bruke opp den inkluderte datapakken, der er priser for bruk av ekstra data når datapakken er brukt opp. Deretter får man en ny sms når data er oppbrukt med samme informasjon. Ta gjerne kontakt på [email protected], så er jeg om det er noe vi kan gjøre i denne saken. Mvh Bent Komplettmobil.no
Mye rot med faktura etc og flere av de som har kundeservice er faktisk frekke og avvisende på telefon.
Hei, Roy! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Og det slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vet ikke hva saken din dreier seg om nøyaktig, men ønsker gjerne at du sender en mail til [email protected] Slik at vi kan se om det er noe vi kan endre vedrørende faktura. Mvh Bent Komplettmobil.no
Enkelt abonnement som er lett og forstå seg på, appen er også veldig enkel.
Hei, Marina! Helt kanon å se at du er fornøyd med oss og appen vår! Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Enkel og greit, helt enkel, minimalt med tastetrykk for å finne frem.
Hei, Ronny O.T! Så flott å se at du er fornøyd med appen vår. Supert å se at enkelhet også kan være den beste faktoren:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg er veldig godt fornøyd med kundeservice. De hjelper meg med spørsmål jeg har og svarer på en godt forståelig måte. Veldig viktig for oss som er godt oppi åra å kunne få gode svar. Skulle gjerne ønske at dere hadde en liten forklaring på hvor mye MB er og hvor mye GB er. For på appen står det at vi har igjen i GB og når vi får sms fra Telenor så skriver dem MB. Tenker at det ville vært mer rettferdig at Komplett gir oss en mnd fra kjøpsdato når vi kjøper ekstra datapakker isteden for bare ut samme måneden. Fortsett den gode tonen som kundeservice har. Fint om dere skriver gode forklaringer på appen slik at vi som er eldre kan prøve å henge med. Ikke alle som har ungdommer å spørre om hjelp. God påske til alle på kundeservice🐣
Hei, Anne K! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi skal selvfølgelig ta med forslagene dine for å se om vi kan gjøre noen endringer. Slik at vi håper dere kan bli enda mer fornøyd med oss:) God påske til deg og Mvh Bent (og resten av kundeservice) Komplettmobil.no
Dårlig service når jeg kontakter dem på Chat. Derfor vil jeg gå over til noe annet.
Hei, Nina C.M! Det er beklagelig om du opplever det slik, men som jeg forklarte deg på mail tidligere. Så har ikke vi noe å gjøre med ditt mobiltelefonkjøp hos Komplett.no Svar oss gjerne på epostsamtalen vi hadde tidligere om det er noe du ønsker å ta opp rundt Komplettmobil.no. Ved henvendelser ang komplett.no ta kontakt med deres kundeservice. Mvh Bent Komplettmobil.no
Etter ny abonnement avtale fikk jeg tilsendt nytt SIM kort med ny PIN kode. På spørsmål om hjelp til å endre denne PIN koden (ønsket min tidligere kode) ble jeg meget godt ivaretatt av deres produktspesialist som sendte meg en link til en meget brukervennlig guide. Endringen av PIN koden ble således veldig enkel for meg.
Hei, Tom H! Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Jeg håper du har trykket feil på byttet selskap i og med at du er helt ny kunde:) Om ikke så send gjerne en mail til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Operatør med lave priser og med Telenor sitt dekning. Fungerer veldig bra i utlandet og har behjelpelige folk på kundesenteret.
Hei, Kenneth O! Kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Håper du får en god påske! Mvh Bent Komplettmobil.no
Se til sverige og finland, Lavere priser og fri data. dette er allerede tilgjengelig så hvorfor holde tilbake for å melke lengst mulig? Er fornøyd med Komplett, men trofast er noe man skal være mot sin kone, ikke andre utgifter. Det er prisen som avgjør kundeforholdet.
Hei, Daniel! Sverige og Finland er interessante innenfor hastighet og data. Problemet her er at vi ikke har vårt eget nett, og må betale leie og produkter til netteier. Så dette er per idag ikke noe vi kan endre på. Men skulle netteier åpne for det, så skal selvfølgelig vi se på det også. Mvh Bent Komplettmobil.no
Billeg god service, men dårlig dekning i Vinje Songa mot Hardangervidda.
Hei, Lars! Dette var beklagelig å se! Songa er et vanskelig område hvor det er en del kuperinger som kan sperre for senderne. Det er planlagt noe utbygging der i nær fremtid. Hvor i Songa bor du? Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no