Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes komplett gir best valuta. Har selv brukt det i lengre tid. Har hatt 15 GB til 399,- og det har vært topp. Guttungen har 1 GB til 125,-. Her er det verdens enkleste ting å sette begrensninger så det ikke kommer noe uventede utgifter inne på "min side". Telenor dekning er viktig for oss, da Telia ikke har dekning på hytta. Skal opprette nytt 15GB til kona nå, jeg har selv måtte gå over til jobb telefon. Her er det ikke noe å lure på, bare vær sikker på å sett opp de begrensningene som passer for deg eller barna inn på "min side". Anbefaler på det sterkeste.
Hei, Henning Ø! Tusen takk for din flotte tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Det er godt å se at du er fornøyd med oss, og vi håper at du også blir fornøyd med oss videre :-) Vi ser frem til å få kona med på Komplett Mobil laget! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Har hatt komplett mobil en god stund, og har vært fornøyd fram til de siste månedene. Fått regninger på nesten 1000 kroner, uten noe som helst forvarsel på at jeg har brukt opp datamengden min. Det samme har samboeren min. Ved kontakt med komplett mobil sier de at vi har betalt for ekstrapakker vi ikke har kjøpt. Vi bytter derfor begge to.
Hei, Camilla! Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått hvis det er tilfellet, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt. Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk 399 kr som tilsvarer 0,99 kr pr. mb man bruker. Datapakker er noe man kan handle på minside/appen, og kan være kjøpt ved et uhell i tilfellet som er forklart her. Anbefaler dere å ta kontakt med oss på [email protected] så får vi sett på dette sammen, og rettet på det som eventuelt er feil. Ha en fin dag Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig god dekning for de bor på fjell eller ikke i stor byen. Effektiv og hyggelig kundeservice (det er ikke så nødvendig i Norge). Ingenting komplisert og til jeg er kunder jeg har spar mye penger. Takk Komplett Mobil.
Hei, Francois R! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og jeg håper at du også blir fornøyd med oss videre:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd. Jeg kommer fra Telenor, videre Telia og tar disse beskjedene som en selvfølge. Ble til slutt mistenksom og sjekket på nettsiden. 138 mb = 159 kroner, fy!! Tenk hvor mye verre det kunne blitt!! Jeg har en uvane for å bruke 4G nett når jeg er hjemme! Har nå byttet til Miniflex abbonnementet deres til 125 kroner, som er ganske billig for en som ikke bruker data til mer enn bussbillett. Komplett kan begynne å gi beskjed til sine kunder ihvertfall, veldig skuffet.
Hei, Silje! Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt. Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk kr 399,- Dersom du ikke har mottatt varsling på mobildataen så ta kontakt med oss på [email protected]. Da skal vi få gått gjennom sammen, og selvfølgelig rettet på det :) Ønsker deg en ellers flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Selv om Komplett bruker Telenors nett får jeg ikke 4G+ bare 4G tale. Dette er svært lite tilfreddstillende.
Hei, Idar! 4G+ kommer an på dekningen i ditt område og 4G tale kommer an på din mobil. Vi har akkurat samme dekning som Telenor kunder, så her må det evt være noe med selve dekningen i ditt område eller telefonen. Send oss gjerne en epost til [email protected] Så ser vi på saken sammen:) Ha en fin dag Hilsen Bent Komplettmobil.no
Trengte billig mobilabonnement for rundt, 100 lappen. Fikk 1gb Ble ordinert 125kr Men fakturaen endte opp på 800kr Fordi jeg angivelig hadde brukt 700mb for mye Stive priser heller ikke noe behagelig å snakke med kundesenter. Lite behjelpelige Aldri igjen
Hei, J! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I ordrebekreftelsen så informerer vi om datakontroll, som da gjør at hastighet kun strupes. Og man får ikke kostnader ved overforbruk. Men dersom man ikke skrur på denne så får man følgende sms når man har brukt opp datapakken. "Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil" Dersom du allikevel velger å bruke data etter denne smsen, så vil man få kostnader på overforbruket. Og er overforbruket på såpass mye som 700 MB, så er det også forståelse for at kundesenteret vårt ikke kan kreditere dette. Jeg ønsker deg uansett en trivelig førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg bestilte overgang til Komplett og fikk dato for bytte. Gammel leverandør avsluttet selvfølgelig abonnementet som planlagt slik at jeg da sto uten leverandør. Komplett skulle overta, men på grunn av "forsinkelser" lot dette vente på seg. Det som normalt skulle ta maksimalt 30 minutter ved bytte av leverandør har nå, etter 30 timer fortsatt ikke latt seg gjennomføre. Usikkert på når dette blir løst. At min henvendelse ligger til oppfølging hos kundeservice hjelper lite når de ikke evner å levere den tjenesten man blir lovet og står uten abonnement... Uholdbart!
Hei, Geir! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og det er naturligvis ikke slik det skal være. Men som du fikk opplyst av kundebehandlerne, så har Telenor hatt en fellesfeil på alle porteringer som skulle bli utført 05.12.2018. Slik at vi er ikke de eneste som ble rammet. Etter omfattende feilsøk så ble denne feilen rettet 07.12.2018 kl 0700. Vi beklager virkelig at dette har tatt tid og bryderiet dette har medført. Men telefonen skal være i orden nå. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi hva vi kan gjøre for at fortsettelsen din hos oss skal bli bedre :) Ha en fin førjulstid Mvh Bent Komplettmobil.no