Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke aktivert WiFi tale da jeg bor i et område med dårlig mobildekning. På komplett sin meny for ekstratjenester ligger det en knapp for WiFi tale. Den finnes ikke når man logger inn på min side. Komplett sin kundeservice opplyser på på chat at knappen 4G tale på min side dekker både 4G tale og WiFi tale. Dette bør fremkomme bedre i menysystemet for fremtiden da dagens system er forvirrende. Ellers er det intet å sette pekefingen på.
Hei, Thor Å.S! Takk for flott tilbakemelding! Vi skal se på dette med wifi tale med en gang slik at vi kan legge ut bedre informasjon.
Var uten mobil nesten en hel dag, da portering av mitt mobilnummer ikke fungerte! Mottatt simkort fungerte heller ikke. Dette måtte jeg bruke lunsjen for å bytte hos Pickup Point. Fortsatt ingen dekning. Måtte ordne en hurtigportering tilbake til min gamle operatør! Styr unna dette selskapet dersom du ønsker en operatør som fungerer. Aldri mere Komplett Mobil!!
Hei, Swordfish! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Når var dette? Vi vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er eventuelle feil vi kan unngå i fremtiden. Send oss derfor en mail til [email protected]
Tiden vil vise, ganske nytt for meg. Bra kundeservice så langt, det betyr veldig mye for hvor lenge jeg blir kunde. Pris er viktig og dekning.
Hei, Lisbet! Takk for flott tilbakemelding. Håper du har trykket feil på spørsmålet om du har byttet selskap. Om det er noe vi kan gjøre, send gjerne en mail til [email protected]
Support er meget hyggelig og hjelpsom selv om foreslått problemløsning ikke hjalp. Jeg fikk imidlertid ordnet problemet selv. Meget rimelige abonnement med god Telenor dekning. Ekstrakostnader bør spesifiseres og fremheves bedre.
Hei, Willy! Tusen takk for flott tilbakemelding! Dersom du har noen forslag til hvor eller hvordan det bør fremheves bedre, så send gjerne en mail til [email protected] Så ser vi om det er noe vi kan gjennomføre :)
God service, bra datapakke, men mangler fortsatt e-faktura.
Har abonnement MiniFlex fra 3 måneder. I fra dag en alt var som er beskrevet på deres nettsider. Suveren Telenor dekning, fri tale, SMS, MMS og Nettbank. Utrolig behjelpelig kundeservice. Er så lett å ha kontroll på datatrafikken.
Hei, Ivo! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er fornøyd med oss!
Skjulte ekstrakostnader. Avsluttet abonnementet mitt den den 01. i begynnelsen av en mnd. Ble belastet for hele mnd. Greit nok, men det var dråpen som gjorde at jeg velger å gi en negativ omtale. Kundeservice er også ganske lite imøtekommende. Blir ofte sittende lenge i kø uten indikasjon på hvor en er plassert i køen.
Hei, H! Her høres det ut som om det har vært en feil. Da dette skulle blitt kreditert automatisk ved avslutning den 01. Ta kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken:)