Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd! Alt er meget bra! Gått fra annen operatør som tok skyhøye priser på alt. Byttet til Komplett for en god stund siden og er superfornøyd! Flott App med oversikt over bruk og hva som gjenstår av databruk. Flotte priser og meget god informasjon! Gir Komplett mobil, terningkast, 10 De bruker Telenor sine linjer, hvor lydbildet er det beste!
Hei, Sangfuglen! Det å se fornøyde kunder som deg, er som vakre sangstrofer for våre ører:) Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi ønsker deg en riktig så innholdsrik og sprudlende dag videre:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg er svært fornøyd med Komplett Mobil - Medioflex+ (6GB). Byttet da jeg fant ut hvor mye mitt gamle abonement skulle ha for bruk i utlandet. Alle norske abonementer har norske priser innenfor EU (lovpålagt), men Komplett dekker i tillegg et par ekstra land + USA. Dette gjør at dem skiller seg mye fra andre operatører om du reiser til USA. Har bare opplevd bra kundeservice, men jeg har ikke vært veldig mye i kontakt med dem annet en at jeg ringte for noen spørsmål. Eneste jeg savner er gratis tvilling-sim, som nå koster det 36kr i mnd. Surfing på 4G i Oslo er rask. Strålende fornøyd!
Hei, Åge! Og tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi skal selvfølgelig bringe skryten videre til vår kundeservice. Vi får også se om det er mulig å gjøre noe med Tvillingsim etterhvert :) Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra kundeservice. Grei pris for data og det kan brukes utover EU, f eks USA. Fakturerer dager og ikke bare hele måneder. NB samme vilkår for bedrift som privat i motsetning til andre som flår bedrifter.
Hei, Torstein! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og våre abonnementer! Vi ønsker deg en flott dag videre:) Mvh Oss i Komplett Mobil!
Veldig lett å ta kontakt over chat, får gode svar av kundebehandlerne
Hei, Em! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss. Vi ønsker deg en flott dag videre:) Mvh Oss i Komplett Mobil!
Jeg har tidligere vært kunde hos komplett mobil, hvor mitt nummer ble portert over til en annen leverandør i jobbsammenheng. Denne erfaringen er da fra å bli kunde igjen hos komplett mobil for andre gang, hvor jeg ble utsatt for dårlige rutiner. På deres nettside står det under registrering av nytt abonnement at SIM-kort blir sendt til din folkeregistrerte adresse. Dagen før portering (som er en uke etter registrering), kontakter jeg kundeservice og ber de om å utsette porteringen siden SIM-kortet ikke har kommet frem. Dagen før neste portering har SIM-kortet fremdeles ikke kommet i postkassen, og jeg utsetter dette enda en gang. Nå har det gått en måned siden registrering, og porteringen skjer plutselig en dag tidligere enn det kundeservice hadde oppgitt. Mobilen min mistet dekningen og jeg kontakter kundeservice over chat. Denne gangen oppgir saksbehandleren om at SIM-kortet har blitt sendt til en adresse som jeg bodde på for 3 år siden, som er da fra første gangen jeg var kunde hos komplett mobil. Når jeg spør om hvorfor de ikke har sendt det til min folkeregistrerte adresse, får jeg følgende svar: "Nei, det er rett og slett pga de nye GDPR lovene, altså personvernsloven som ble aktive mai 2018. Det innebærer at vi må ha ett skjermbilde fra Posten.no / Folkeregsitreret med din nye adresse, som må sendes på mail til oss. Da kan vi endre adressen." Jeg har sjekket både nettsiden, epostene og sms-ene jeg har fått under registreringen. Hvor ingen av meldingene har informert om dette, og jeg sjekket igjen på deres nettside hvor det står “Ditt nye SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.” flere ganger på registreringssiden. Jeg legger den saken til side og spør heller om en rask løsning siden jeg venter viktige telefoner i jobbsammenheng. Kundebehandleren oppgir da at Komplett mobil har et pick-up point for SIM-kort hos en partner i Bergen sentrum (Conmodo Walkin, Skostredet 18) og jeg hiver meg rundt for å få tak i et nytt SIM-kort. Når jeg ankommer butikken, får jeg vite at butikken har inngått en avtale med Komplett mobil men at de ikke har fått SIM-kort fra Komplett mobil som de kan gi ut. Han oppga at en kunde hadde vært der uken før, hvor problemet var det samme. Det er greit nok at de holder på å tilpasse seg en lov som trådte i kraft for over et halvt år siden, men Komplett mobil har tydeligvis alvorlige problemer med rutinene sine. Personlig så fikk jeg låne en telefon, hvor jeg bestilte et abonnement hos en annen leverandør og hentet et SIM-kort på en kiosk 15 minutter senere.
Hei, Fredrick M! Er veldig beklagelig det som har oppstått her. Veldig leit at vi fikk dine gamle opplysninger når vi utførte ny kredittsjekk på deg. Helt enig i at det burde ha vært konkret informasjon om hvilken adresse det er snakk om, slik at man får muligheten til å kontakte oss for adresseendring. Når det kommer til Conmodo Walkin så må vi legge oss flate, da dette er tydelig svikt på kommunikasjon blant oss internt. Vi tar til oss din konstruktive kritikk, og takker for anmeldelsen. Veldig viktig det du har fått frem her, og at vi fortsetter å forbedrer rutinene våres rundt dette. Håper ellers at du ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning, og ta gjerne kontakt på forhånd så skal vi se om vi får ordnet noe avslag. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Ingen negative opplevelser, kjapp med å svare på henvendelser.
Hei, Asbjørn H! Så bra at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en flott tilbakemelding :) Ha en riktig flott helg! Mvh Robin Komplettmobil.no
Får hjelp til det jeg lurer på, og de er utrolig behjelpelig når man plages med noe.
Hei, Tonje! Så bra at du får svarene du er på jakt etter, og tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no