Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var i kontakt med kundesenteret ang gjentakende mobildata problemer med min telefon. Snakket med en kjempe hyggelig ansatt som het André. Ordnet opp i problemet umiddelbart.
Hei, Kennet! Så flott å se at vi kunne løse problemet ditt og tusen takk for flott tilbakemelding. Jeg skal selvfølgelig sende kopi av meldingen din til André :) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000
Hei, Eg! Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften. Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst. Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no Ta gjerne kontakt på [email protected] dersom det er noen spørsmål vedrørende dette. Mvh Bent Komplettmobil.no
Hadde ett problem med en mulig scam fra tileggstjeneste nummer, de fikset dette raskt og enkelt ved å fjærne det jeg var blitt fakturert for, og blokkerte lignende nummer. De kan bli bedre på mengden informasjon vedlagt i regningen som kommer på epost, slik at slike forsøk på scam, blir oppdaget lettere. For eksempel kan ekstra kostnader vises med tilhørende telefonnummer eller mer spesifisert hva det er for.
Hei, Anonym! Takk for flott tilbakemelding. Og det er flott å se at vi kunne løse dette raskt og enkelt. Man har alltid mulighet til å sjekke opp i nummer med kostnad på minside.komplettmobil.no Men vi tar selvfølgelig med oss tilbakemeldingen for videre utvikling. Mvh Bent Komplettmobil.no
Hva er feil? Er mobilen for gammel? Må jeg ta dette opp med Telenor eller har dere kompetanse på 4G ?
Hei, Jostein F! Vi beklager sen tilbakemelding her. Men jeg ser at denne ikke er blitt publisert på bytt.no per idag. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så skal vi selvfølgelig se på hva som kan være feil. Mvh Bent Komplettmobil.no
Skulle gjerne sett dere inkluderte Tyrkia i fri roaming. Bare Dipper som gjør det pr. i dag.
Hei, Trygve D! Takk for tilbakemeldingen. Vi har roaming i mange andre land som ikke de andre selskapene har. Men Tyrkia er aboslutt et land vi vil vurdere fortløpende. Mvh Bent Komplettmobil
Som eneste av våre faste trekk er det kun komplett som gang på gang ikke fungerer med avtalegiro. Det er ikke et nettbankproblem. De får ekstragebyr hele veien og vi må hele tiden 'rydde opp'. Bytter.
Hei, Bruker! Vi har sjekket opp med vår leverandør og de har ikke funnet noe feil med avtalegiro eller lignende. Det som kan skje er at beløpet på fakturaen er høyere enn maksgrensen du har satt i nettbanken. Da trekkes ikke beløpet fra nettbanken og man får purring. Merk at man får purring uten gebyr først. Også har man 7 dager på seg til å betale før vi legger på purregebyr. Så selv om det har feilet, så har man mulighet til å løse opp i dette. Vi har også E-faktura som fungerer uten noe problem. Send oss gjerne en mail til [email protected] Slik at vi kan se på saken din Mvh Bent Komplettmobil.no
Deres app inneholder ikke hva som har akkumulert kostnader. Dette hadde de på Telia, noe jeg savne veldig. Som f.eks om det var ringt spesial nr, så sto det hvilke ekstrakostnader det hadde medført osv. Dette bør komme på plass. Irriterende å måtte kontakte kundeservice hvis du lurer på noe. Og alt du får til svar er at de ikke kan utgi slike opplysninger, kanskje det kun var via chat, noe jeg heller ikke forstår. Så lenge jeg kan bevise det er kunden de snakker med bør de kunne utgi det meste av informasjon. Dette gjorde de også hos Telia, via deres chat. Ellers, ok fornøyd. Kun vært kunde i 4 dager. Hehe. Men hvilke kostnader som er akkumulert bør absolutt komme asap inn på appen.
Hei, Lille! Tusen takk for tilbakemeldingen. VI skal se på dette med appen og kostnader. Merk at man faktisk kan se dette på minside.komplettmobil.no uten å kontakte kundeservice. Og det er korrekt at vi ikke kan utgi slike opplysninger per chat, da vi ikke kan regne chat som en sikker kanal. Og vi ønsker derfor ikke å utgi personlige opplysninger der. Men tar du kontakt på telefon så vi har mulighet til å se hvilket nummer du ringer fra o.l. Ønsker deg en flott dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no