Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservicen tar utfordringene på alvor og følger opp.
Hei, Eirik! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra abonnement, den ble bedre da de skaffet appen. De kan kanskje sette ned datahastigheten istedenfor at man må betale for overgått bruk. Det kan være en tilleggsårsak til at man forblir kunde (utenom prisen på abonnement).
Hei, Josephine! Tusen takk for flott tilbakemelding. Til informasjon så kan man sette ned hastigheten istedet for å betale for overforbruk. Ved å aktivere gratistjenesten Datakontroll! Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett mobil er det mobilselskapet som leverer dårligst dekning i Norge sammenlignet med andre leverandører. Fått nok etter 14 dager.
Hei, Anne S! Det er selvfølgelig veldig beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi er klar over at Telenor-dekningen på Vormestrand, ikke er veldig god. Og vi beklager dette. Vi skal sammen med netteier, gjøre vårt beste for å bedre dekningen i dette området. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Forstår ikke fakturaen, det er beløp som er umulig å forstå, og nettsiden er meget dårlig. Dessuten er de for dyr sammenlignet med andre selskaper, så jeg skifter.
Hei, Frode! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Og vi ønsker gjerne å vite hva du ikke forstår og hva vi kan gjøre for å forbedre oss. Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på dette sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
Nettet er bra, men hastighet og 4G dekningen er ustabil. I tillegg er det vanskelig å forstå hva vi fakturerer for. Tidligere brukte jeg 4GB, mens på dette abonnementet bruker jeg alltid mer enn 6 GB.
Hei, Ingrid! Flott å se at du er fornøyd med nettet. Men dersom det er dekning i ditt område for 4G så skal det ikke være ustabilt. Vedrørende databruk så kan man se hva man bruker data på inne på datatelleren på telefonen. Dersom du ønsker at vi skal feilsøke med tanke på 4G dekningen eller lignende. Send oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av. Skjønner ikke dette men, etter jeg byttet fra Telenor til komplett mobil så har mobildata ret og slett blit spist opp angrer på at jeg gikk fra mitt gamle abonnement hos Telenor, skjønner ikke hvordan det går ann når telefonene ligger i skuffen avskrudd.
Hei, John! Takk for tilbakemeldingen. Selvfølgelig skal det ikke være slik at data brukes når telefonene er slått av. Er ikke telefonen slått av så kan fortsatt data forbrukes. Spesielt om det er automatiske oppdateringer o.l. Jeg ser gjerne på saken din om du sender en epost til [email protected] Så ser vi på dette sammen for å se om det er noen logisk forklaring på dette. Mvh Bent Komplettmobil.no
Teknisk svak kundeservice. Ofte blir det mange e-post utvekslinger uten noen endelige løsninger. Til slutt henvises saken til Telenor!!!
Hei, Adrian! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Som en nettleier så er det dessverre slik i mange tilfeller at vi må gå igjennom Telenor som er netteier. Dette fordi de sitter på det tekniske aspektet dersom det ikke er noe som er feil i vårt "system". Jeg vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er noe vi kunne gjort anderledes. Send derfor gjerne en epost til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no