Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Påstår at jeg har hatt overbruk på 3075 mb i en måned. Noe som er umulig siden mobilen fra skaper sin app er speret på mobilnett bruk over 999 mb. Utrolig hvordan jeg har overbrukt nøyaktig hva 3 GB vil vises opp som. Artig tall å finne på for å gi meg ekstra på regninga. Rollover effekten er også utrolig dårlig. Begynner å lure på om jeg ble fakturert for overbruk siden jeg hadde spart opp 3 gb på rollover og komplett er noen grådige løgnhalser. "Varsel" når man nærmer seg overbruk har jeg heller ikke fått. Sitter jeg og betaler noen andre sitt forbruk og nå? Ren tyveri pågang. Gjør noe halveis riktig før dere leker hund.
Hei, Håkon! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Jeg kjenner ikke din eksakte sak, men kan med sikkerhet si at vi har ingen interesse av å stjele data fra kundene våre. Noe det faktisk ei heller er mulighet for å gjøre per idag. Det er korrekt at du ikke fikk varsel om overforbruk i april, dette pga en feil med sms tjenesten som skulle sende ut dette. Noe vi nå har rettet. Hadde du aktivert datakontroll, så hadde du ei heller fått kostnad for overforbruket. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så skal jeg selvfølgelig se på saken din og om det er noe vi kan løse. Mvh Bent Komplettmobil.no
Da jeg er forholdsvis ny bruker er jeg meget godt fornøyd. Fikk anbefalt Komplett av andre. Gode og raske tilbakemeldinger når jeg tok kontakt for spørsmål. Fortsett sånn så blir dette bra.
Hei, John-Ragnar! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er supert å se at jungeltelegrafen også hjelper på det gode ryktet vi har:) Og vi skal selvfølgelig jobbe det vi kan for at det også forblir slik! Ha en super dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra, men ganske dyrt sammenlignet med søta bror feks.
Hei, Albert! Flott å se at du er fornøyd med oss som selskap! Jeg er helt enig i at norske mobilpriser er høyere enn hos vårt naboland Sverige. Men dette er noe vi daglig jobber for å endre. Se f.eks her: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/J16AeX/-Telenor-bremser-digitaliseringen-av-Norge--Haakon-Dyrnes Vi håper du fortsetter å forbli hos oss og at vi kan være et selskap som gir deg fordeler på reisen med oss:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Trenger ikke å skrive mye mer. De ser billig ut men til slutt havner du med kjempe regning.
Hei, Piotr! Dette var beklagelig å se. Nå vet jeg dessverre ikke hva saken din dreier seg om. Men om man har aktivert datakontroll så får man ikke kostnad ved overforbruk av data. Da er det evt samtaler til utlandet eller spesialnummer som kan ha forårsaket en større faktura. Men jeg vil gjerne høre om saken din, så fint om du kan sende oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg vil ha billige familiepakke fra komplett, ellers er veldig fornøyd.
Hei, Farah A! Takk for flott tilbakemelding. Vi vurderte også familierabatt i oppstarten. Men vi har per idag valgt å ha faste lave priser til alle. Samt å tilby gode fordeler som f.eks EU+ istedet for familierabatt. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Ved ekstra kjøp av GB så må den gjelde til den er oppbrukt, ikke slettes når måneden er ferdig Kjøpte 3GB i påsken og rakk å bruke 1GB. 1GB overført til neste mnd. Mitt måneds abonnement er på 1GB. 1GB ble dermed slettet som jeg hadde betalt får. Dette er ikke bra. Kundene må få det de har betalt for. Føler meg litt lurt. Har også gjentatte feil på tvillingkort
Hei, B! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I utgangspunktet så står det på datapakkene at du maks kan ta med det dobbelte av den inkluderte dataen i rollover. Og at dette også gjelder datapakken din. Men send en epost til [email protected] Så ser vi om vi kan fikse på den ekstra GB din:) Og finne ut av hva som er feil med tvillingkortet. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Hoppet fra Telenor til Komplett Mobil, angrer ikke ett sekund. Super bra dekning, billig og ikke minst hyggelige mennesker på kundeservice. Tommel opp for Komplett Mobil :) Dere vil alltid være min beste venn.
Hei, Erik H , vår nye bestevenn! Tusen takk for flott tilbakemelding, det er ingenting som varmer mer enn å se fornøyde kunder! Vi håper på et langt og flott vennskap med deg ;) Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no