Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Blitt alt for dyrt. Har vært kunde i over 20 år. Men nå skrur de opp prisen på abonnentene våres.
Samme som han over, blir tvunget ut og over på mindre og dyrere abo. Bytter selvsagt til noen andre, tar med meg alle 5 abo;)
Et forferdelig selskap! Hold dere langt unna de! Etter at vi inngikk skriftlig og bindende avtale på familie abonnement fra 20.9.2023–20.9.2024 til et fast beløp i mnd på hvert nr. nå har de sendt oss mail og informerer oss om at de kommer til å flytte vårt abonnement til annet type som vil utgjøre at vi må betale 40% mer sum for samme hastighet. Etter å ha stått over 30 minutter i kø( noe som er ganske normalt hos telia) så spør jeg at vi har et bindende avtale sammen, hvordan kan dere presse meg til et dårligere avtale til høyere pris? Telia sier at de kan komme seg ut av avtalen uten noe konsekvenser, noe samme kunne ikke gjelde oss som privat person. Dette er så useriøst at det ikke er til å tro. Selv om jeg ikke ønsker lenger å bli værende som kunde hos dette selskapet men velger å gå til brukerombudet og anmelde dem. Hold dere langt unna dette seriøse selskapet.
Generelt enkelt og oversiktlig.Ubegrenset internett er ett pluss.
Har fungert greit, men bytter nå da det plutselig kommer en mail om at mitt familieabonnement ikke finnes lenger og at de automatisk flytter oss til et som vil koste 250,- mer per mnd. Det er ikke greit, så da sier vi takk for oss. Synd, da det har fungert ok hele veien.
Fornøyd, men de er ganske dyre. Vil se om jeg kan finne noe billigere.
De skal avslutte det abonnement vi har i dag og vi vil gjerne undersøke litt før vi tar en avgjørelse videre
Sykeste ventetiden og fullstendig inkompetent på kundeservice. Benytt telia om du liker å sitte 2-3 timer i telefon og bli kastet fram og tilbake :)
Bare positiv opplevelse med Telia og får alltid god kundeservice. Tar en tlf en gang i året og får en bedre pris også så da er det enda bedre
Kundeservicen er bra Dyrt Mange forskjellige abonenter
Vært kunde i mange år og har vært fornøyd med det, men kan få bedre pris og dekning et annet sted. Telia var best på pris og kundeservice en gang i tiden. Apropos, så har jeg aldri hatt noe problemer med å få hjelp de få gangene jeg har trengt det. Takk for nå!
Meget god erfaring med Telia Mobil.Har fungert meget bra!!
God service. Mange valgmuligheter og tilbud hvis du kombinerer med intenett, TV eller apparater.
De registrerer kundene sine på dyrere avtaler uten å spørre først, og satser på at kundene ikke ser eposten de sender ut før det er for sent å endre det. Dette rammer spesielt eldre som ikke bruker epost, og jeg regner med at det er bevisst fra Telias side. Jeg har vært trofast kunde i 15 år, men nå sier jeg opp
Dårlig dekning i distriktet, endrer prist på fastpris avtale med 4 månder igjen av bindingstid
Enkel nettside å bruke, alltid lett å få hjelp på telefon, aldri hatt problemer med abonnementet.