Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
fungerer helt greit men litt lav hastighet men snart 5g sikkert
Har man en time å sette av til at kundeservice skal ta telefonen, kan man ringe de og få hjelp...
På de steder jeg har hytte er Telenor og Ice sin dekning elendig, mens jeg har målt opptil 100 mb/s på telia. Jeg kan høre nettradio i bilen uten avbrudd, mens DAB på samme strekning. Passasjerer kan se TV uten avbrudd over lange strekninger
Hold avstand ifra Telia, Irriterende servise,Ræva servise,dem lover og komme men dem kommer ikke,bare og vente og vente,dem er flink til og si,Beklager beklager beklager beklager
Vi betaler for 50mbs, vi får 5, på det meste 20 i noen tilfeller. Telia er helt på trynet, kundeservise, levering og alt. Telia er lureri, ikke vær kunde av dem
Telia har vært bra inntil for 3 dager siden, da ble telefonen taus. Har ringt og skrevet,men problemet er fortsatt der. Har fått opp nr på en feilmelding:2618588,og at den skal rettes mandag den 2. NOV. Det blir lenge å være uten kontakt. Dersom det ikke rettes snarest så er et annet selskap til vurdering!!!
Jeg er strålende fornøyd med Telia. Har for tiden fire aktive Telia X abonnement. Derav også rabatt på disse. I sum utgjør dette ganske mye penger, og for oss er det ikke noe sak å snakke om når vi snakker om data. Det er rikelig med data på full fart med 100 GB! Det er ingen som har konkurrert ut prisen så langt.... og vit det er mange som har forsøkt!
Helt håpløst dårlig dekning, angrer som en hund på at jeg byttet til dem hvis jeg kjører og snakker må jeg ringe opp minst 3ganger
Bruker i dag Telia på både Tv, internett og mobil. Super fornøyd med kundeservice, apper, og tjenester. Også den billigste levrandøren på tv og internett!
Lav eller liten vilje til å løse problem når det oppstår, om man bor uten for byområder og er avhengig av god kommunikasjon er dette ikke en samarbeidsparter som passet for min familie. jeg ville unngått dem. positivt med gode priser og pakker, men jeg ville ikke benyttet Telia i noen sammenhenger i fremtiden
Før get byttet til telia var alt helt fint - det var av og til småfeil, men disse ble fort fikset. Nå har de byttet til telia og problemer har oppstått. Internett har ikke fungert i 1 døgn og de har ikke fikset opp i dette. Jeg har tatt kontakt med de gjennom dagen - fikk aldri oppdatering, bare tomt svar «det fikses nok snart» eller «de jobber på feilen». Tror ikke de jobbet på feilen hvis den ikke ble fikset i en hel dag? Få dere en annen tjeneste, ikke bruk tid på dette her.
Forferdelig kundeservice, utrolige dårlige tilbud, og altfor dyrt for det man får.
skulle ha get sitt trådløse internett de startet med tidligere i år. jeg og naboen medlte seg på dette. ved installasjondatoen som naboen får montering først. viser det seg at signalene/styrken på nettet er svært dårlig. så montør valgte og ikke montere. han ringte selv get/nå telia og meldte ifra. get/telia og jeg blir enige i at vi skal overvåke naboen nett om/når det blir bedre for montering. 5 mnd senere med mange telefonsatamer om de skal sende montør for de skal prøve og fikse naboens nett. og jeg må nevne problemstilling flere ganger. de maser på sms/mail og telefon og jeg må repetere det samme om og om igjen. igår motttok jeg regning på avtalebrudd 4500 pga de ikke klarer og levere i mitt distrikt. nå rimelig strekka og frustrert er ikke kundeservice tilgjenglig og ting tar lang tid før løst. slik skal det ikke være.. redd for jeg må sende sak videre
Det mest useriøse jeg har vært i kontakt med noen gang! Ligg langt unna, bruker heller røyksignaler enn Telia
Bare god erfaring med Telia. Har fått forutsigbare fakturaer hele veien, og god hjelp på kundeservice når det har vært noen spørsmål. :)
Jeg er så langt fornøyd. Både når det gjelder pris og mengde data. Men når datapakker er brukt opp går det veldig tregt.