NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
konkurransedyktig pris, lett og komme igang med portering av nummer og slikt. Litt knotete meldingsystem til kundeservice, og jeg savner muighet for efaktura.
Hei Helge💐 Så flott å høre at du er fornøyd med pris og portering! Ang vår chat har man denne både via NiceMobil appen og via NiceMobil.no 🥰 Pr dags dato har vi kun valgt automatisk trekk, men setter pris på tilbakemeldingen💛 Ønsker deg en superfin dag🙌
Er ikke fornøyd med dekning. vanskelig å finne all info i appen. Måtte ta kontakt med kundeservice.
Hei Natalia💐 Så leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen! Vi har dekning både via ice+ og Telia, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen så får vi sett nærmere på dekningen der du trenger den🤗 Setter pris på tilbakemeldingen, og ønsker deg en skikkelig nice dag💛
Enkelt å skifte, grei nok app og rimelig alternativ
Hei, Ragnar💛 Takk for at du delte din erfaring med oss. Det setter vi stor pris på🤗✨Ta kontakt med vår kundeserivce dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg en fin dag🌷😇
Nå er jeg meget godt fornøyd. Fungerer svært bra og er billig! Utfordringen var å ikke ha noen å kunne ta kontakt med i oppstart, jeg fikk utfordring med å få frigjort telefonnr fra Staten. Vet også andre som har slitt med å få E-Sim til å fungere. Ser at jeg også av og til faller ut i telefonsamtaler, da jeg er ute, og må da slå av Wee Fee. Men etter å ha fått ting på stell er jeg kjempefornøyd.
Hei Narve💐 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi fornøyde også😍 Du kan alltid ta kontakt med oss via chat i NiceMobil appen eller på NiceMobil.no. Om du faller ut av telefonsamtaler og må slå av Wi-Fi for at dette skal unngås har du nok på Wi-Fi tale på telefonen din, ta kontakt med oss på chat om du behøver veiledning til å skru den av🥰 Ønsker deg en superfin dag🍀
Billig, brukbar dekning. Noe dårligere enn Telenor enkelte steder hvor jeg oppholder meg. Det store minuset er at iMessage ikke har fungert i det hele tatt i over en uke.
Hei Marve💐 Dessverre er det en feil med Apple for øyeblikket når det kommer til aktivering av iMessage tjenesten, men den jobbes det hardt med å løse🥰 Ta gjerne kontakt med oss på chat om du ønsker at vi ser på dekningen der du ferdes, husk å ha på data roaming i Norge om du ønsker tilgang til mobilnettet til Telia i tillegg til ice💛 Ønsker deg en kjempefin dag✨
Veldig fornøyd og har fungert 100%. Prisen er også veldig god.
Hei, Morten🤗 Så flott å høre at du er fornøyd med prisen, den jobber vi alltid med😍 Er du fornøyd så er vi fornøyde😉💛 Tusen takk for tilbakemeldingen, og ønsker deg en strålende dag🌺✨
Abonnementet fungerer som det skal, bortsett fra at mange samtaler med forskjellige personer blir brutt irriterende mange ganger. Dette var ikke noe problem før jeg skiftet til Nice Mobil. Jeg mistenker at Nice Mobil har lav prioritet i samtalenettet, men jeg er ikke sikker.
Hei, Perry🤗 Beklager for dårlig samtalekvalitet😓Slik skal det ikke være. Anbefaler at du tar kontakt med vår kundeservice sånn at vi får feilsøkt😇✨ Dobbeltsjekk at 4G-tale er aktivert😉 Takk for tilbakemeldingen, og håper du har en fin dag💛🌺