Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
NiceMobil
3.9
499 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
499 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 499 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
291
68
38
30
72
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 499 verifiserte omtaler på Bytt.no

Du får ikke detaljer på forbruket ditt.

Omtale av  Anita

God dekning og billig i pris. De gir ikke informasjon om detaljert forbruk hvis du har ekstra kostnader over abonnement. Du betaler abonnement en gang i måneden men de tar seg betalt underveis i måneden når du bruker spesialnumre eller andre ting. Ikke mulighet med faktura og få en regning i måneden. Kundeservice svarer raskt på chatten men ikke alltid de er serviceinnstilte og prøver å løse dine utfordringer. De forventer at du betaler ekstrakostnader uten å gi deg detaljer. Ingen informasjon om dette i appen. Ingen klagemuligheter på nettsiden deres.

Svar fra NiceMobil
03.04.2024 13:28

Hei Anita😊 Hvis du bruker tlf utenom det som er inkludert i abm ditt, så koster det. Eks hvis du bruker 1881 eller ringer til spesialnummer osv. Grunnet personvern har ikek vi lov å se hva du har brukt tlf din på, så derfor blir du henvist videre til Strex.no for å kunne se hva betalingen gjelder. Hvis du kontakter oss på chat, kan vi svare nærmere på dette, slik at du får en næremere forklaring💛 Alle trekk som er gjort finner man i appen under betaling. Der ser man også hva trekkene gjelder. Ønsker deg en fin dag videre🌸

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra Jeg anbefaler det

Omtale av  Khaled A. A

Jeg anbefaler det, nettverket er bra og abonnementet er billig

Svar fra NiceMobil
03.04.2024 13:25

Hei Khaled😊 Så godt å høre at du er fornøyd🥰 Ønsker deg en fin dag videre🌸

Ingen internkontroll, pass på kortppplysningene dine.

Omtale av  Hanne

Nice Mobil belastet kortet mitt med over 40 urettmessige trekk på en drøy måned. Kundeservice nektet alt ansvar og ville ikke engang hindre videre misbruk av kortet fra deres side. Fikk blokkert kortet for bruk selv og Strex tvang dem til å tilbakebetale. Billig abonnement, men følg nøye med på hva de bruker kortinformasjonen din til.

Svar fra NiceMobil
26.03.2024 13:44

Hei Hanne 😊 Leit å høre at du føler deg lurt. Må bare nevne at våre abonnement trekkes helt automatisk for ekstra tjenester du bestiller, dette skjer fortløpende. Det er slik vår betalingsmodell fungerer. Nå kan jeg ikke gå inn på enkeltsaker her i offentligheten, men om du feks har lagt igjen mobilnummeret ditt i apper og nettsider slik at du tegner et abonnement eller kjøper en innholdstjeneste, så er det ditt ansvar. Du ville også blitt belastet for dette via andre mobiloperatører, men da de fleste operatører sender faktura, ville du måtte betalt dette i ettertid på en faktura. I Nicemobil appen kan du sperre for betaling med strex, du kan også gjøre endringer på strex.no. Ta gjerne kontakt med oss på chat om du ønsker å vite mer om dette 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨

utmerket

Omtale av  Richard

Funker utmerket fra dag en for meg og min kone Synd det ikke er tilgang til tvillingkort da hadde det vert 2 vervet til dere

Svar fra NiceMobil
12.03.2024 13:55

Hei, Richard👋 Så herlig å høre at dere er fornøyde😍 Stemmer at vi ikke har Tvilling-SIM pr dags dato, men jeg tar med tilbakemeldingen videre💛 Dersom dere skulle lure på noe som helst er det bare å ta kontakt med oss via chat, ha en ellers superfin dag🦸‍♂️🌞🌼

Ustabilt

Omtale av  Ells

Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.

Svar fra NiceMobil
05.03.2024 14:09

Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig !!

Omtale av  Torkil A

Ingen hjelp å få.Ingen kundetjeneste du kan ringe å snakke med når problemer oppstår

Svar fra NiceMobil
04.03.2024 12:56

Hei Torkil 😊 Leit å høre at du føler det sånn 😔 Vi har ikke support på telefon nei, kun chat. Du finner chatten vår i Nicemobil appen eller på nicemobil.no. Ta kontakt med oss på chat om vi kan hjelpe deg med noe 😊 Vi er åpne fra 08:00 til 20:00 alle hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 👍

Fortsetter å trekke månedsbeløp

Omtale av  Monica

De fortsetter å trekke månedsbeløp fra betalingskortet mitt, enda abonnementet er oppsagt for mange måneder siden. Siste gang 1. januar. Nå har det skjedd igjen. Lite betryggende at betalingsopplysninger ikke blir slettet ved opphør av abonnement👎

Svar fra NiceMobil
28.02.2024 08:57

Hei, Monica👋 Oj, her må det ha skjedd noe merkelig! Er det mulig at du har flere abonnement du betaler for, evt kanskje noen i familien du har registrert ditt betalingskort på? Ta uansett kontakt med oss på chat via NiceMobil.no, så finner vi ut av det sammen 🥰

NiceMobil har 499 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR