Xplora Mobile har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å bruke på grunn av dårlig dekning . Kundeservice skylder på områder, bare tull. Barna klarer ikke å ringe eller motta samtale fra foreldrene.
Klockan fungerar dårligt med Pepcall, iallafall på Langhus. Så du kommer kosta dig pengar för App och separat Abon, för att du ska få denna att fungera.
Har vært veldig problemfritt mobilabonnement for 2 personer med lite bruk av mobildata.
Veldig dårlig lydkvalitet. Elendig fakturasystem, uten mulighet for e-faktura og avtalegiro. Få funksjonaliteter (barnet kan for eksempel ikke skrive sms eller høre på musikk) Sikkerhetshull. Styrets ladefunksjon. Summa summarum: styr unna!
Spekulativ markedsføring, uoversiktlig regnskap/fakturaside og elendige på kundeservice.
Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.
Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.
Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.
Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.
Raske svar på kundeservice! Perfekt å kunne betale for det jeg bruker. 👍🏻
Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.
Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer. Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser". Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret. De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder. Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!
Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.
Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.
Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.
Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.