Xplora Mobile har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke svar fra kundeservice før man bestrider faktura på klokka, starter med at det var fukt i kamera fra dag 1( klaget inn,ikkebadet med)så dårlig samtalekvalitet, flimring i skjerm, selskapet de bruker kommuniserer ikke med andre ,så reparasjon kan ta en evighet. Tatt snart ett år før klagen endelig fikk en returpose. anbefales ikke , hold dere unna. Skjermen tåler lita kontra et produkt fra Garmin ( Xplora har mineralglass), forvent at denme knuser utrolig fort.skuffa og vil aldri anbefale noen å kjøpeklokka. Bruk heller pengene på mobil eller en annen klokke
Klokken i seg selv er bra og robust du ser til enhver tid hvor barnet befinner seg.men største problemet med klokken er laderen når klokka er tomt for strøm så er det nesten umulig å laden har skjedd flere ganger Hart levert klokken inn til reparasjon hos Elkjøp. da virket det i noen mnd også begynte samme problem igjen løsning ble da ny lader uten at laderen var ødelagt laderen ligger på samme sted og blir brukt bare til denne klokken.sån har det fortsettet flere ganger man kan ikke kjøpe ny lader eller lever inn klokka hvergang klokka ikke tar imot lading som er ofte. Det står på nettsiden til explora at batteriet må aktiveres ved å putte laderen inn og ut flere ganger men selv det hjelper ikke
Etter 2 dager begynte den å slå seg av og på om igjen og om igjen, selv om den var fulladet. Dårlig lydkvalitet. Dårlig passform til barnehender. Vær obs på at det er lett å bli lurt til å tegne abonnement dobbelt opp hvis du følger brukerveiledning, fordi det ser ut som du ikke klarte å gjennomføre bestilling. Sjekk mottatt Mail og spam-boks for å finne bekreftelse på bestilling. Jeg angrer veldig på kjøpet.
Har XPLORA X4 en super klokke, med XPLORA mobil.Kjempe greit for oss og kunne ringe til hverandre og kunne se på på kartet hvor barnet er. Litt svak gps til tider men stort sett bra.
Praktisk teknologi som gjør at jeg kan ha kontroll på barna. GPS og tracking med norsk selskap er svært betryggende i hverdagen. Barna syntes det er kjempegøy. Kan sterkt anbefale dette - virker som at de har fått kontroll på kundeservicen og jeg kan absolutt ikke kjenne meg igjen i omtalene under.
Styr unna.....bare dårlig. Problemer hver dag, dårlig batteri, ikke dekning, knust skjerm, dobbelfaktureringer, osv...
HEI min venner som har barn som ønsker å kjøpe EXPLORA telefon! Vi hadde en telefon som varte i maks 6 mnd’er 4 måneder på service hos Elkjøp! Men abonnementet du betaler for er løpende etter et år. Så hvis klokken er ødelagt vil du få en løpende faktura etterpå etter et år! Og ingen ny vare iht. kjøpsloven. Og Explora er ikke eier av telefon, men tidligere PEPcall som har skiftet navn for å få et bedre brand! Vi endte opp å kjøpe vanlig ny telefon til vår sønn.
Veldig bra og nyttig barneklokke til barn. Det er trygghet for for oss foreldre og barn. Ser klager og sånt, men jeg er veldig fornøyd og anbefaler andre denne produktet. Husk forsikring for klokken kan blir lett knust om den faller på bakken
Dårlig hjelp å få når klokkene ikke virker. Har hatt problemer med to klokker å er like dårlig hjelp hver gang.
Aldri har jeg sett et produkt med så mange negative omtaler. Skulle bare ønske at jeg så dem før jeg kjøpte. Nå prøver jeg å finne ut hvorfor det ikke lenger er mulig å ringe til klokken, eller hvorfor klokken ikke vil ringe til meg. Sett YouTube videoer, pratet 3 ganger med kundesenter, besøkt utsalgssted.. Byttet klokke, utrolig at jeg fikk dette av elkjøp, men det er samme greia her. Produktet funker ikke. Rett å slett. Kan ikke stole på at ungen får beskjed, eller at GPS virker. I skrivende stund befinner klokken seg i Afrika i følge GPS. Var nettopp i Stavanger.. Et skikkelig dårlig produkt
Telefonen sluttet å lade etter noen uker. Måtte selv skrive ut sendelapp, skaffe innpakking og sende. Sendte med SIM i klokka så nå når jeg endelig har fått ny klokke står vi uten SIM. Stor i beskrivelsen at de skulle sende med, med det gjorde de ikke. Service og support stenger 16.00. STYR UNNA!
Ekstremt dårlig dekning på både GPS og vanlig nett. Fører til frustrerte foreldre og barn som ikke skjønner noen ting og som blir redde når de prøver å få kontakt med foreldre og ting ikke virker.
Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.
Venter i 15 min på tlf til kundesenteret hvor jeg hele tiden var først i køen. Men ingen tar tlf.
Verst erfaring ever! Vente mere en time på telefon og ikke svar ... en time og minuter!!! OMG
Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁