Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask hjelp på kundeservice

Omtale av  Jan

Raskt svar og mitt problem med SIM-kort ble løst med en gang. Imøtekommende kundebehandler😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:19

Hei, Jan. Så flott å se at utfordringen din ble løst i 1. henvendelse. Har man behov for ekstra eller bare ønsker å erstatte SIM-kort kan man gjøre dette i Din Bedrift. Der kan du velge adresse det skal sendes til eller aktivere et ubrukt SIM-kort du allerede har liggende. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Proffesionel

Omtale av  Claus

God og præcis information ved indsalg Godt humør ved henvendelse Servicevillig😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:20

Heisann Claus. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Kundeservice

Omtale av  Stigarne

Ringe Kundeservice om å få ettersendt et dokument (som jeg ikke fant på Mine sider)på mail. Gikk raskt og greit. Kundevennlig.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:22

Hei Stig Arne. Så flott å se at du fikk løst utfordringen i 1. henvendelse. I Din Bedrift kan du se alle abonnement og dokument som faktura. Ikke bare det, men du kan også administrere alle abonnement, endre datapakker, erstatte SIM-kort og mye mer. Logg gjerne inn, og trenger du veiledning er det bare å slå på tråden så hjelper vi deg videre :) Vi setter veldig pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero

Quick and straight to the point

Omtale av  Mustapha

The agent had a good listening skills, and is solution oriented :)

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:26

Hi, Mustapha Thank you for providing us with such valuable feedback. We are committed to delivering excellent customer service, and by actively listening to our customers, we are able to better understand their challenges and find solutions. By working together, we believe that we can provide exceptional customer service and make our customers happy. Have a nice day regards Christer, Phonero

Helt elendige

Omtale av  Oddbjørn L

Verste noen gang. Dyrt, dårligdekning om det er dekning. Elendig service. Alt er håpløst.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:42

Hei, Oddbjørn. I dag har 2 av 3 5G dekning fra oss. Vi ønsker derfor å se nærmere på dekningen i ditt område og om det enten er pågående oppgradering eller om det er planlagt oppgradering der. Send oss gjerne litt informasjon på [email protected] så sjekker vi det ut for deg. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen utleveringssted for nytt simkort. Ingen kundeservice på kvelden.

Omtale av  Sf

Hvis du får mister simkortet har du ingen måte å få nytt simkort på. Du forblir uten telefon frem til du mottar en pakke i posten. Dette er ganske håpløst. Hvis du trenger hjelp utenom vanlig norsk kontortid så kan du glemme det. De har stengt.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:49

Heisann "Sf" Dersom du har mistet ditt SIM-kort og telefonen støtter eSIM kan vi sende ut dette på epost til deg. Da er du på nett veldig raskt! I administrator-portalen Din Bedrift kan du også erstatte og bestille nytt SIM-kort. Kontakt oss gjerne på 04500 så hjelper vi deg i gang Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Dyktig kundebehandler

Omtale av  Vegard L

Jeg hadde et problem som ble løst i løpet av 1 minutt i kontakt med support. Veldig hyggelig og kunnskapsrike folk. Anbefales.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:46

Tusen takk for hyggelig omtale, Vegard! Vi er opptatt av at du alltid skal få god hjelp hos oss😊 Hilsen Dina i Phonero.

Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR