Meny

Bedriftsabonnement fra Phonero

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Phonero Red 5 GB
SIM-kort
eSIM
2722 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 10 GB
SIM-kort
eSIM
2722 omtaler
10 GB
pr. mnd
289 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 15 GB
SIM-kort
eSIM
2722 omtaler
15 GB
pr. mnd
369 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 25 GB
SIM-kort
eSIM
2722 omtaler
25 GB
pr. mnd
419 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red Unlimited
SIM-kort
eSIM
2722 omtaler
100 GB
pr. mnd
569 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero omtaler og erfaringer
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 26 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Phonero
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig roll-over"

Arbeidsgiver kjøpte 50 GB ekstra i sommer, brukte lite, for å ha lenge, ved et månedsskifte var alt borte!🤷🏼‍♀️

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging og raske svar"

Jeg har fått god oppfølging på mine henvendelser og raske svar. Jeg opplevde også at Phonero strekte seg langt for å beholde meg som kunde da jeg fikk et innledningsvis bedre tilbud et annet sted.

Kirsti K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero redda dagen"

Jeg har hatt en håpløs dag med å prøve å få kontakt med rette vedkommende i Norwegian, Dekkproff var ikke der de sa de skulle være i dag, og da telefonen låste seg til slutt, holdt jeg på å gi opp. Kjære phonero Dere redda dagen! Heia Phonero!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer perfekt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sentralbordet er enkelt å fungerer perfekt og de har en rask å møterommene kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig, kjapp og hjelpsom"

Han jeg pratet med var vennlig og ukomplisert, og satte raskt i gang den nødvendige operasjonen slik at jeg fikk elektronisk tilgang til min mobiltlf. igjen.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:33
Hei Jonas. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ok dekning til nå."

God respons på forespørsel etter stengetid, ok dekning til nå og imøtekommende løsning på problem. Bør legges inn fleksibilitet ved overskridelse av mobildata ved manglende påfylling.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:33
Hei Per. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Hei: kundebehandler ga meg en kjempe service...!! Jeg var i går ute på en byggeplass midt oppe i en tunnel og hun løste mitt problem veldig hurtg. Dvs., å oppgradere mitt abonnement til 10 MB. Sånne serviceinnstilte jenter, vokser ikke på trær---- Phonero: Ta godt vare på henne...!!! Med vennlig hilsen Luis A. C.

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:32
Hei Luis. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Thomas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero gjør arbeidshverdagen enkel for KBK."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi i KBK kunne ikke vært mer fornøyd med vår bedriftsløsning gjennom Phonero. Her kan vi ha full kontroll på alle som ringer inn og styre de effektivt til riktig person. Vi gir Phonero topp score! Mvh Thomas

Svar fra Phonero
26.09.2022 14:31
Hei Thomas. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR