Meny
Bedriftsabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Phonero Red 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
4 GB
pr. mnd
239 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
16 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
25 GB
pr. mnd
449 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 100 GB
Fri tale, SMS og MMS
1711 omtaler
100 GB
pr. mnd
649 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero omtaler og erfaringer
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Hildegunn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raushet!"

Er imponert over velvillighet og service fra Phonero! Hyggelig og forståelsesfull kunderådgiver.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og oversiktlig, men ikke bruk "roll-over""
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd, men siste måned fakturert vel 1200 kroner for overforbruk mobildata, tross rollover" og bare brukt 69 Mb måneden før. Ser ut som står 3 GIGABAIT totalbruk mars, enda telefonen viste ca 1,5 Gb totalt mars. Har nu fjerna "rollover" for sikkerhets skyld.

Svar fra Phonero
12.04.2021 14:39
Hei Jan. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I mobilappen kan man både følge med på bruken og kjøpe ekstra data til fastpris. Jeg hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemløser"

Noe småproblemer oppstår av og til, men de ansatte hos Phonero, er flinke til å løse og rette opp dette.

Svar fra Phonero
12.04.2021 14:33
Hei Håkon. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Pågående selgere, aggressivt kundesenter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon i januar21 fra en selger som var sa at phonero var billigere enn ice. Jeg følger ikke med på alle detaljer må jeg innrømme, men han slo opp priser når vi pratet. Fremsto som så overbevisende. Etterpå viste det seg at det var to GB mindre enn det abonnementet jeg hadde samt at han unnlot å opplyse om at prisen var uten moms. Selgeren var på tråden og fulgte med at jeg godkjente avtalen, ved å sende "ok" på sms, skapte et press som gjorde at jeg ikke fikk satt meg inn i avtalen. Etter noen dager tok ice kontakt og jeg byttet tilbake til dem, jeg hadde unlatt å bekrefte meldinger fra phonero der jeg juridisk skulle overførte nr til dem. Jeg tenkte derfor ikke mer på det. Må legge til at jeg er privat person og ikke firma, har et enkeltmannsforetak som ikke er i drift. Etter tre mnd kommer det en regning på brudd på avtale, med fire dagers betalingsfrist, jeg skriver mail om at jeg ikke synes det er rimelig at jeg betaler den, da jeg aldri byttet nummeret mitt over. Fikk en mail tilbake om at de forventet betaling innen en uke, ellers gikk den til forliksrådet. Jeg forstår i etterkant at det "ok" jeg sendte anses som bindende, men det er så dårlig foretningsetikk og drive med salg på denne måten.

Svar fra Phonero
09.04.2021 14:41
Hei Anne. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott erfaring så langt"

Alt er bra. Gode svar på spørsmål jeg måttet ha, hyggelig kundeservice og betaler ikke mer enn jeg bruker.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Una. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Føler meg i vare tatt."

Når jeg har ringt har jeg fått greie og enkle svar. Jeg har blitt fortått og hjelp har blitt raskt og greit forklart. Fakturaen er greit og oversiktlig satt opp. I det hele en hjelpsom service avdeling.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei, Eva. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Malgorzata
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"

Jeg fikk kjempeflott hjelp. Veldig profesjonell service.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Hei. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsomme"

Får svar når kontakt dem, løsningsorientert. Bra app for bedriftskunder.

Svar fra Phonero
08.04.2021 09:34
Heisann Ronny. Så gøy at du er fornøyd med appen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR