Har en sak gående, selger sa ingenting om at prisen var uten moms eller at det ikke var 14 dager angrefrist, han påstår også at dekning er meget bra her jeg bor. Hadde besøk av min datter som bor i Oslo ho har den her mobiloperatøren, ho måte ut av huset og gå 100 meter for å få ringt, å kjøre over en kilometer for å kunne sende epost, håper det går bra for meg å jeg får kansellere avtale.
Bra bedriftsnett og rask kundeservice via vår kontaktperson, det er ikke mer å si :-)
Vi har i mange år nå vært kunde hos Phonero. Vår erfaring er at Phonero er en totalleverandør av teletjenester som tilfredsstiller våre behov. De har en rask og effektiv kundservice, og prisen har vist seg veldig god når vi har matchet mot andre leverandører.
Phonero hjelper rask og har tett oppfølging i ettertid. Hyggelige ansatte som alltid bidrar til effektiv behandling av ulike problemstillinger.
Veldig hyggelig service! Rask problemløsning. Samtalen var ren nytelse.
Phonero ringte meg, jeg var interessert i noe billigere enn jeg hadde. Var solgt inn tidlig i samtalen, og da jeg mot slutten ble informert om at abonnementet måtte stå på enkeltmannsforetaket mitt for at jeg skulle få den gode prisen, tenkte jeg ikke over, og ble ikke gjort oppmerksom på konsekvensen av å tegne abonnementet med mitt foretak. Her er konsekvensene - mva tilkommer (det ble ikke billigere, tvert om) - det er betydelig dårligere dekning der jeg er vant til å ha full dekning - de har er bruddgebyr på 3000kr Har vært i kontakt med kundeservice for å si ifra. Føler meg lurt! Vil dele mine erfaringer med så mange som mulig, selv om jeg føler meg litt dum som gikk på «svindelen»
Fikk rask hjelp på en hyggelig måte. Nettopp fått nytt abb og hadde ikke endret pinkode. Var på reise og gikk tom for strøm, så var veldig fint å få hjelp!
Trengte litt hjelp på nettsidene der ventetiden for og få hjelp var ca 20 sec. Fikk hjelp og alt er bare 100%.