Jeg har prøvd flere selskap som opererer i lavprissegmentet på bedriftsmarkedet, og phonero er første selskap jeg benytter hvor jeg får følelsen av at kundebehandler fokuserer på å hjelpe meg fremfor å bli kvitt henvendelsen. Ved førstegangs henvendelse på forskjellige problem har jeg fått svar på det jeg har lurt på uten å måtte kjempe meg gjennom en mur av førstelinje.
God erfaring med kundeservice! De svarer raskt og hjelper meg kjapt og greit med det jeg trenger hjelp til.
Stort sett ingen problemer og alltid hyggelig kundeservice når jeg trenger det.
Raskt svar og hyggelig hjelp.. Slippe å vente altfor lenge på at dere tar telefonen.
Min kone driver en liten enmannsbedrift og fikk tilbud om et bedriftsabonnement fra Phonero, kr. 259 pr. mnd + mva for 12 GB. Nå viser det seg at Phonero fakturerer kr. 230 ekstra pr. mnd for 12 GB + et påslag for hver gang man bruker Bank-ID for mobil. Dette ble det ikke opplyst om i samtale med selger. Først etter at man trykker bekreft på ordrebekreftelsen kommer det en oversikt hvor det står at det er 2 års bindingstid. De øvrige kostnadene kommer først til syne når fakturaen kommer. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være brudd på markedsføringsloven.

Meget god kundeservice når vi har hatt behov for henvendelser
Ingen ting og klage på, alt fungerer fint inklusive dekningen med noen unntak.
Jeg var usikker vedr. 2 faktura. Problemstillingen ble oppklart profesjonelt og vennlig av Phoneros kundeservice by