Meny
Bedriftsabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Phonero Red 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
4 GB
pr. mnd
239 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
16 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
25 GB
pr. mnd
449 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero Red 100 GB
Fri tale, SMS og MMS
1882 omtaler
100 GB
pr. mnd
649 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Phonero omtaler og erfaringer
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice på topp"

Møtte (navn anonymisert) på kundeservice og maken til trivelig, blid og servicemindet person skal man lete lenge etter. Hun fikset mine spørsmål så profft og så raskt som ingen før henne. Topp av topp karakter👌

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Er skikkelig lurt"

Ble oppringt av en glatt slikket og over hyggelig selger. Lovet full dekning her , dekninga er helt ræva. Nevnte ingen ting om bindings tid, har 5 abonnement, vil koste nesten 20000 å komme seg ut av dette møkka selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning å pris"

Jeg syntes jeg har mye dårligere dekning nå en før. Og vi som har bedrifts abonomang kunne fått enda bedre tilbud fra dere til unga våres. De bruker så mye data.kan dere sende meg på mail de priser dere har satt opp på familien ?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"sleipe selgere"

Jeg ble oppringt av pågående selger fra Phonero som sa jeg kunne få 5G for en lavere pris enn 4G med mitt nåværende abonnement med ICE. Han sa også at ICE ikke har fri bruk i EU, som jeg trenger og dermed sa jeg OK. I ettertid viser det seg at tilbudet spesifiserer 4G (ikke 5G) og at mitt abonnement hos ICE har fri bruk i EU. Tilbudet spesifiserer også 24mnd bindingstid jeg ikke hadde fått med meg. Skiftet er ikke utført og jeg har ringt og mailet flere ganger til Phonero og bedt om at de ikke utfører skifter men alle henvendelser fra meg blir ignorert. Jeg føler meg grundig lurt !

Kundetilfredshet
"Uærlige telefonselgere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble ringt av en selger, som fikk meg til å tro at han skulle oppgradere mitt OneCall abonnement, siden jeg hadde vært "en trofast kunde i så mange år", som han sa. Jeg spurte om han ringte fra OneCall, og han kom med en forvirrende setning om at han "ringte fra Telia, som også OneCall er under". Jeg skjønte ikke at denne selgeren egentlig skulle selge meg et abonnement fra et helt annet selskap, før jeg åpnet meldingen hvor jeg skulle bekrefte. Han spurte om jeg kunne bekrefte meldingen mens han var på tråden, og dette gjør meg alltid skeptisk, så jeg ba heldigvis om å få lese meldingen først. Først i SMS'en så jeg navnet Phonero, og så at det var en bedriftsavtale han prøvde å selge meg. Jeg ringte ham opp igjen, og spurte om han skulle selge et abonnement fra Phonero. Han svarte at Phonero bare tilfeldigvis er "navnet på avdelingen", mens han jobber for Telia "som OneCall også er en del av". Han kunne også reklamere for 24 mnd bindingstid, og dette var ifølge ham kun for min egen sikkerhet, slik at jeg var garantert den lave månedlige avgiften. Jeg følte meg lurt til å tro at denne selgeren kun skulle oppgradere mitt OneCall-abonnement, noe som absolutt ikke var tilfelle. Navnet Phonero ble aldri nevnt i telefonsamtalen, noe jeg stusser over da dette tydelig var selskapet som sto bak avtalen. Jeg råder alle til å stille mange spørsmål og aldri takke ja uten å ha lest grundig igjennom vilkårene, her kunne jeg veldig lett ha blitt lurt til å takke ja til noe jeg ikke ante hva var.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Seriøs kundebehandling"

Seriøst firma, med litt for lite tilbud i forhold til andre konkurrenter.

Mats M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Et elendig valg for profesjonelle som er avhengig av telefon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Mitt forhold til Phonero er utelukkende negativt på alle måter og jeg vil anbefale alle som er avhengig av telefon i jobben å styre unna. Dekningen er forsåvidt helt OK, selv om jeg synes nettstabiliteten generelt er bedre på Telenor. Min kritikk går først og fremst på at det er alt for mye styr, at de ikke greier å levere SIM-kort som avtalt, og til sist at de ikke er snaue når det gjelder fakturering, og du blir f#%n aldri ferdig med de. Mest av alt minner måten de driver business på som noen kataloghaier fra tidlig 2000-tall. Da jeg startet med Phonero hadde de et tilbud som egentlig var for godt til å være sant, og det var det. Jeg var skeptisk fordi dette var et bedriftsabonnement ikke et privatabonnement, og som bedriftskunde har du nada rettigheter kontra om du er privatkunde, rent praktisk har det ingen betydning for småbedrifter. I min jobb er jeg kritisk avhengig av telefon, både for å utføre jobben min, og for å pleie kundekretsen. Dette sa jeg klart i fra, før jeg byttet, og poengterte at en dag uten fungerende telefon kunne bli mye mer kostbart enn besparelsen på å bytte til et billigere abonnement. Jeg ble lovet en smooth overgang til phonero. Så stod jeg der plutselig en dag i Finnskogen uten fungerende telefon, fordi Phonero hadde avsluttet mitt gamle abonnement uten at jeg hadde fått nye SIM-kort. Heldigvis har jeg kontantkort i reserve, ringer support, forklarer situasjonen, og foreslår at de kan sende SIM-kort til oppgitt posisjon med DHL asap. Det går de ikke med på, men gir meg en adresse jeg kan hente SIM-kort. Etter arbeidsdag stresser jeg til Kongsvinger for å hente SIM-kort. Problemet er at det ikke er noe sted i Kongsvinger man kan hente SIM-kort til phonero, adressen jeg fikk er i Kongsberg. Nærmeste sted jeg kan få sim-kort er Jessheim eller Hamar. Det rekker jeg ikke, så jeg ringer min gamle operatør og får aktivert mitt gamle abonnement, hvorpå Phonero sender meg en faktura på 6025,- eks. Mva i oppsigelsesgebyr Asap. Etter mye tull og tøys greier jeg til slutt å hente ut SIM-kort selv, aktivere de o.s.v. Greier aldri bli helt dus, med Phonero etter dette, og en del kompabilitetsproblemer gjør ikke saken bedre. Da jeg til slutt får et bedre tilbud fra min gamle operatør bytter jeg igjen. En del strul her og, men det mest irriterende er at Phonero fortsetter å sende fakturaer, og de er veldig dårlige til å spesifisere hva de mener jeg skylder de penger for. Jeg bytta i mars eller april, utmeldingsavgiften på det ene abonnementet får jeg i begynnelsen av mai, for det andre nummeret i juli, og det står ikke i klartekst hva det er. Generelt vil jeg sterkt råde alle til å styre unna alle bedriftsabonnement som har bindingstid. Det er bare tull. Andre operatører kjøper deg ut, men det er så mye mailing og styr, at om du ikke har flust med fritid så er det et merarbeid det ikke er verdt. Dipper/Talkmore er billigere og har ingen bindingstid, dessuten bedre dekning og strekker seg lenger for å fysisk levere varene. Phonero er et telefonselskap som har kostet meg dyrt, både i fritid, ufakturerbare timer, kilometer, tapte oppdrag og faktiske telefonutgifter. Mitt råd er å styre unna Phonero i første omgang fordi det rett og slett er en kostbar og useriøs aktør som driver business på en uryddig måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Fantastisk support. Superhappy, da alt gikk enkelt og ingen feil.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR