Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna

Omtale av  Wenche

Opplevde selger som meget pågående hadde et meget godt tilbud som var billigere og bedre enn andre. Sannheten er at det er dårlig tilbud og dårlig dekning. Latet som om det var Telia sa ikke et ord om den meget lange bindingstiden og 3000,- kr om man vil bytte før tiden. Et pluss er at dem er meget hjelpsomme på kundeservice når trenger hjelp.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:49

Hei Wenche! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne sjekke opp i det for deg. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så vil en av mine dyktige kollegaer undersøke saken. Det er viktig for oss at du sitter igjen med en god opplevelse! Hilsen Cecilie i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Posetiv

Omtale av  Øyvind

Hyggelig kundebehandler og god service. Rett innstilling og kunne gi gode argumenter for ikke å bytte selskap.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:47

Så hyggelig å lese, Øyvind! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Er fornøyd :)

Omtale av  Kari

Oversiktilig og greit. Får hjelp når det trengs:) Litt dyrt er det da:)

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:47

Takk for hyggelig tilbakemelding, Kari! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger! Hilsen Cecilie i Phonero.

Skuffende

Omtale av  Vegard S

De opererer med 27mnd bindingstid da du egentlig har inngått 24mnd bindingstid. Dette er for dårlig da de fleste har 1 måned oppsigelsestid så har phonero 3 måneder pluss de 24mnd med binding. Dette er jeg ikke tilfreds med.

Svar fra Phonero
05.01.2024 08:52

Hei! Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.

Avbrudd gebyr Phonero

Omtale av  Kenneth

Fikk nettopp melding fra Phonero om at de skal ha 3000kr på abo i avbrudd gebyr . Dette synes jeg er helt uhørt behandling av en trofast kunde, og mulig vi tilogmed kunne valgt phonero igjen- men dette setter jo helt klart stopp for det for alltid . Utrolig useriøst måte å tyne ut det siste av gode kunder. Har dere ikke bedre måte å tjene penger på enn dette så fortjener dere ikke heller kunder. Virkelig skuffende og useriøst

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:27

Hei Kenneth! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Misvisende henvendelser pr telefon, STYR UNNA PHONERO!

Omtale av  Thomas

Bare lureri. Løgn og misvisende henvendelser pr telefon. Det er en skam at det er lov å holde på med dette enda. Skylder på selgere og vrir seg unna. Styr unna phonero!

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:26

Hei Thomas! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Svindel og tyveri

Omtale av  James

Mest upålitelige selskap noensinne. Selgeren sa at han ringte fra Telia. overbevist meg å starte en abonnement med porteringsdato på første dag på følgende måned. da jeg oppdaget at abonamenten var det var faktisk hos Phonero så ga jeg beskjed at jeg angre og ville ikke starte en abonament hos Phonero eller portere nummerene mine til Phonoero. altså jeg ga beskjed om dette tre uker før porterings dato og derfor hadde ikke brukt phoneros sitt tjenester/produkter enda. Dei sa at det var likavel 3000NOK bruddgebyr. Tyveri og svindel! Jeg forklarte saken til en på kunde"support" men dei brydde ikke seg om det. sa bare at jeg måtte betale 3000nok allikavel til tross for at dei hadde ikke tapt en krone. Dei sendt ikke faktura en gang men nå har jeg fått en e-post ang purring for ubetalt faktura til 7500nok!!! men selvfølgelig har dei ikke sendt fakturaen ilag med eposten så går det ikke ann å betale det heller. useriøst svindel!

Svar fra Phonero
05.01.2024 08:51

Hei James! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero

Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR