Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som åpnet med å kunne garantere meg billigere telefonabonnement. Han trakk tilbake garantien sin da hans beste tilbud var kr 149,- pr mnd. Dette var kr 20,- dyrere enn mitt abonnement pr i dag.
Hei Gunnar, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Hadde 4 private abonemanger, endte med 4 bedrift abonemanger med 24 måneders bindnings tid. Jeg fortalte dem at jeg skulle ikke ha de på bedrifte men på noe sett så klarte de å få meg til og si noe som gjorde at de kunne binde meg til bedrifts avtaler. Jeg har ikke bekreftet med email eller sms men likvel så sier de at jeg har godkjent dette. Anbefaller at ikke noen pratar ens me disse folka. Selgerne lever av bruddgebyr. Jeg har ikke gått over til phonero enda men likvel så kan jeg ikke angre dette. Helt utrolig.
Hei Petri, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Fornøyd både med dekning og kundeservice når jeg en sjelden gang har behov for dem. Sentralbordet fungerer også bra.
Hei Anette, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Hjelpsomme i akutte situasjoner, tålmodig, kvalifisert personal med god kommunikasjonsevne.
Hei Lyudmila, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Opplever at Phonero har veldig god dekning, er billige og ikke minst, en kjempegod og rask kundeservice.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Jeg er ny kunde. Forsto ikke den første regninga mi, men fikk veldig effektiv og hyggelig forklaring i tlf. Virker som et flott selskap.
Hei Vibeke, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
LIGG LANGT UNNA Her der det kun snakk om å lure deg inn som kunde. Blir lovet bedre dekning, noe som overhode ikke har skjedd for min bedrift Du har INGEN AGGRERETT når du har sakt ja som bedriftskunde. Og om du nevner at du har angrerett er de på deg med bruddgebyr osv. Det kommer ALLTID skjulte gebyrer som "nummergebyr" og "epostfakturagebyr" Å har du ikke vært så observang å få med MMS, kommer dette på toppen. Nei det her er det mest bedritne selskapet jeg har vært borti.
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero